bolletje Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Wat erg voor je Sowhat om die keuze te moeten maken ook al weet je diep in je hart dat dit het beste is voor je dier. Je gaat hem ontzettend missen. Ik hoop dat je over niet al te lange tijd kunt kijken naar de liefde die jullie aan elkaar hebben gegeven. Dat verzacht de pijn misschien een heel klein beetje. Een stevige knuffel voor een hele dappere vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 (bewerkt) Ja lieverd, dat zijn zulke pijnlijke dingen. Kun je je verdriet een beetje kwijt aan iemand? Is er nu iemand bij je? 2 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 SoWhat, sterkte... Migraine, ontzettend veel last gehad tot de tweede zoon (11 nu). Mysterieuze verdwijning dan, ben er blij om. Was telkens 1-2 dagen vd wereld, tot nieuwe medicatie, ongeveer 25 EUR per aanval... Nu, gelukkig, geen last meer van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Oohhh SoWhat, lees net dat ie in jouw armen is ingeslapen...echt sterkte, dikke knuf xxx Is echt nog letterlijk het allerlaatste wat je kon doen ... Xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 lieve Sowhat sterkte meis hij heeft het vast heel fijn gehad bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 film wordt opgenomen over Asperger dus, (net als zoon) misschien meer mensen belangstelling voor. bedankt voor het meedenken en de tip. en leuk weer wat bekenden te lezen, nou ja leuk, Sebas, houd je taai he de knop zit er al, als je m vindt, kan ie om tot die tijd blijven zoeken en oefenen maar. Haddock is een waardevolle frummer ik mis hem hier echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 te volleyen dus dag Adam je wordt opgenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 (bewerkt) http://viooz.ac/movies/2017-adam-2009.html lijkt een trailer sorry 2 december 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 LadyJane... Hier ook ASS, bij alle drie de kids... Sorry voor de inbreuk, soms moeilijk Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Sterkte Sowhat...goh 17 jaar...da's een mooie lange tijd. Ik meld me droog af... Fijne dag, kunnen sparren met vriendin/studiegenoot. Niet te laat naar bed...en hopelijk lange nacht. Fijne avond allemaal en voor straks welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 SoWhat... Foei, 17 jaren. Het is altijd pijnlijk als ze heengaan, maar dat is toch een hele aardige leeftijd voor een kat. Maar na zo'n lange tijd ga je je extra hechten aan zo'n beestje. Het kan - bijna - net zo erg zijn als een vriend/familielid verliezen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Effe voor Sowhat: sterkte. Zó lief wel, dat hij of zij in je armen mocht liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Gunn, excuses zijn niet nodig, het lag niet aan jou dat ik verontwaardigd opstapte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 @Jen, Ah, een hele geruststelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Daarom hecht ik me niet meer aan dieren Ook niet aan menschen trouwens Ik hou van ze Je word geboren en je gaat dood ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Goeienavond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Ik meld me droog af voor de dagpact. Er was een redelijke start vandaag, heb ook wel wat gedaan, maar daarna is het niets meer geworden. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Sowhat, ik heb mijn kater - Hector heette hij - jaren geleden laten inslapen bij de dierenarts. Hij had kattenaids. Zij - de dierenarts - was blij dat wij - ex en ik - bleven. Kennelijk zetten veel mensen hun kat of hond gewoon af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Ik heb de dood liefde voor de kat die toen bij ons woonde Als samen met mijn kinderen Als iets heel moois ervaren Wij hebben er toen aandacht aangegeven Niet over-sentimenteel Hij heeft nog een avond bij ons gelegen op de salontafel in de woonkamer Daarna, heben we het stoffelijk overschot gezamelijk begraven En ze zag dat het goed was.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 De dood is niet mooi staat los van jullie manier om ermee om te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Wow, keigoed wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Agnieta en Bertd gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 goed gedaan wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 even teruglezen en alvast welterusten zeggen anders wordt het weer nachtbraken slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden