Spring naar bijdragen

Maandag 1 december 2014


Ree

Aanbevolen berichten

Ben ik nu een keer de eerste? Allemaal een heel goede morgen.

Volgens mij is het goed koud buiten.

Ik ben het weekend alcoholvrij door kunnen komen. Na vandaag nog 1 dag, en dan heb ik er de eerste week opzitten.

Heel fijne dag gewenst.

 

Groetjes,

 

Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè hè. Het is december. In deze maand gaan over 3 weken de dagen weer wat langer worden. Gelukkig. Ik heb het nu al gehad met de winter. Gelukkig krijgen we net zo'n kwakkel winter als vorig jaar. Nu eerst een bakje koffie. Dan douchen en gauw verder met het verven van de woonkamer. Vanmiddag heb ik om 16.00 uur een intake gesprek voor het volgen van het 12 stappen plan. Vandaag is mijn 119e dag droog staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Murning Frummers!

Brrrr, brrr, en nog eens brrr. Ja, sorry hoor, maar waar ik zit is het nog kouder dan bij jullie.

Ik word wel blij van de zon als het koud is, gelukkig kan dat ook nog komen. En wat Loper zegt geeft ook weer moed, over 3 weken worden de dagen weer langer.

Leuk, zo veel (voor mij) nieuwe namen op de dagdraad! Ree in het bijzonder, goed bezig!

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het heerlijk warm. 

Verwarming een graadje hoger gezet en warme slofjes aan  :P

 

Ook van mij mag het nu voorjaar worden trouwens, hihi. 

Maar zolang er geen sneeuwtroep en gladheid is zal ik niet klagen. 

Die belofte heb ik vorige winter ook gedaan.... en zie.... geen greintje last gehad  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Yvonne,

 

Niet helemaal je dat. Eerst maar een kop groene thee. En ik overweeg koffie te gaan drinken. Dat is voor menig persoon toch een opkikker 's ochtends. Ik word er eigenlijk heel hyper van; het geeft me een gevoel van gejaagdheid.

 

Maar al met al, voel me goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...