Ree Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ben ik nu een keer de eerste? Allemaal een heel goede morgen. Volgens mij is het goed koud buiten. Ik ben het weekend alcoholvrij door kunnen komen. Na vandaag nog 1 dag, en dan heb ik er de eerste week opzitten. Heel fijne dag gewenst. Groetjes, Ree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goedemorgen, Even snel... Verslapen! Net tijd voor 1 bakkie en daarna rennen. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goeiemorgen! Dagpact:Blondie jowan en nu snel naar buiten, vroeg rondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goedemorgen, zo een klein rondje wandelen, Ree goed zeg Ja fruit laat het maar sneeuwen en vriezen.... Vandaag aan mijn Sint epistel beginnen voor een medefrummer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Dagpact:Blondie jowan Nancy Goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goed van je Ree, morgen je eerste week! Zet 'em op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goedemorgen allemaal. Dagpact:Blondie jowan Fransje Moet me nu aankleden en naar het werk, spreek jullie later. Fijne dag allemaal en Gunn ik hoop dat je vandaag rustig de dag in kunt gaan, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Dagpact:Blondie jowan Nancy Fransje Ik lig er nou al af, hihi. Dat belooft een spannende dag. Gunn weer terug??? FF teruglezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 En ook een goedemorgen iedereen die nog in de gang staat. Ik moet er vandoor, an die Arbeit.. Tot later.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goeiemorge Bikkels, REE CHAPEAU!!!!!!!!!!!!!!!!! Er breekt een moeilijke tijd voor me aan qua drinken, al die feestdagen en etentjes! Iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Hè hè. Het is december. In deze maand gaan over 3 weken de dagen weer wat langer worden. Gelukkig. Ik heb het nu al gehad met de winter. Gelukkig krijgen we net zo'n kwakkel winter als vorig jaar. Nu eerst een bakje koffie. Dan douchen en gauw verder met het verven van de woonkamer. Vanmiddag heb ik om 16.00 uur een intake gesprek voor het volgen van het 12 stappen plan. Vandaag is mijn 119e dag droog staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Oh nog even terug voor octavia: Gefeliciteerd!!!! Fijne verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Sorry Nancy, toen ik copy / paste stond jij er nog niet bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Ree, gaat hartstikke goed. En nu even teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Murning Frummers! Brrrr, brrr, en nog eens brrr. Ja, sorry hoor, maar waar ik zit is het nog kouder dan bij jullie. Ik word wel blij van de zon als het koud is, gelukkig kan dat ook nog komen. En wat Loper zegt geeft ook weer moed, over 3 weken worden de dagen weer langer. Leuk, zo veel (voor mij) nieuwe namen op de dagdraad! Ree in het bijzonder, goed bezig! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Het is hier helemaal niet koud. Helder weer met een zwak windje en een graad of 3 tot 4. Heerlijk wandelweer dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Hier is het wel koud. Helder weer zwak windje en een graad of 3-4 Yogajuf en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Mogge, Zachte winter loper? Ik teken er voor. Hoe kom je aan die info? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ben jij nog in het buitenland Yo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Hier is het heerlijk warm. Verwarming een graadje hoger gezet en warme slofjes aan Ook van mij mag het nu voorjaar worden trouwens, hihi. Maar zolang er geen sneeuwtroep en gladheid is zal ik niet klagen. Die belofte heb ik vorige winter ook gedaan.... en zie.... geen greintje last gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goedemorgen Gunn, En? hoe ben je wakker geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Hoi Gunn. Fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Voor Gunn Gunn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Hé Yvonne, Niet helemaal je dat. Eerst maar een kop groene thee. En ik overweeg koffie te gaan drinken. Dat is voor menig persoon toch een opkikker 's ochtends. Ik word er eigenlijk heel hyper van; het geeft me een gevoel van gejaagdheid. Maar al met al, voel me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden