Spring naar bijdragen

Zondag 30 november 2014


jowan

Aanbevolen berichten

(Gunn, Hannah)

Ik ben hier vroeg in de middag vertrokken omdat de berichten een wending namen in een richting, waar ik geen bijdrage aan kan leveren.

Iedereen moet hier een plekje kunnen vinden vind ik, net zo goed als iedereen voor zichzelf moet kunnen besluiten of hij/zij daar dan op wil reageren of niet.

 

Dat frummers, die drinken, hier wel degelijk een plek kunnen vinden en welkom zijn, wordt zeer regelmatig bewezen naar mijn beleving. Soms lijkt iemand, in ieder geval voor mij, niet aanspreekbaar. Dat was voor mij nu het geval. Ik ben me ervan bewust dat dat meer over mijzelf zegt, dan over anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele eenvoudige vraag, mensen.

 

Zal ik een bammetje eten of de zelftucht aanwenden iets fatsoenlijks te koken? Ik heb zowaar broccoli en wortelen in huis. Ligt al 5 dagen in de koeling, maar oogt nog eetbaar. Ui en knoflook heb ik ook. Zo ook rijst en pasta. Echter, geen vlees. Althans niet vers. Corned beef, spam en ham in blik wel.

 

Ik heb eigenlijk geen trek, maar verdulleme, ik moet iets eten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn, je geeft jezelf eigenlijk al antwoord: wat eten koken.

Of iets half er tussenin: brood met vlees en/of ei en de worteltjes eet je rauw op. Dan heb je alle voedingsstoffen wel te pakken én je hoeft niet te koken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga het doen. Als ik nu begin, kan ik over een uurtje eten. Ik maak een pastasaus. Heb namelijk ook blikken tomaat. Ui, knoflook, broccoli, ham, droge kruiderijen. De wortelen laat ik achterwege. Met wat penne pasta. Dan heb ik toch een okay maaltje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn corned beef bakken, uitje erdoor tomaten knoflook pasta koken, beetje maggi erdoor en hupsakee eten met die hap. Fijn dat je er weer bent joh.

Zo hier zit het er bijna op en alle aarde in de container. Wat is er hard gewerkt zeg. Dan ff uitrusten hupsakee op naar de Griek. Lamsboutjes smullen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, even tussendoor. Alles is gesneden. De pan met olijfolie staat te verhitten. De broccoli kook ik even kort in wat water in de magnetron. 100 gram penne pasta afgewogen. kooktijd 11 tot 14 minuten. En nu vlug vlug... of de olie brand aan! Tot zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, wat je zou kunnen doen: eens iets zeggen of doen wat hij niet verwacht. Zoals de dingen die kloppen bevestigen, maar dan wel op de manier die echt klopt. Dus bijvoorbeeld: Je bent [leeftijd J] en dat is ouder dan je 5 jaar geleden was, maar jonger dan [noem bijvoorbeeld de naam van een veel oudere kennis]. Of: Ja je knieën zijn beschadigd [of noem zijn handicap bij naam], maar ze zijn niet 'verrot' (knieën rotten niet, voor zover ik weet).

Bij de dingen die gewoon niet kloppen, zoals 'ik deug nergens voor' kan het helpen om hem dat zinnetje letterlijk een paar keer te laten herhalen en even goed te laten beseffen wat hij zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Hannah,

lang geleden.

Ik herinner me van jou een goed gevoel voor humor, maar vandaag klink je wat bitter. Heb zin om een liedje voor je op te zetten, maar weet niet wat.

 

Gunn,

ook al lang geleden, ouwe zagepot :-) Beetje te veel rondgestruind op internet en daardoor een achterdocht voor hufters opgebouwd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha yogajuf!

Wij eten niet alle dagen vlees, durven ook al wel eens groenten bijeengooien, met kruiden en olijfolie...

Kan natuurlijk ook vlees bij he :-)

Tot zover de letterlijke benadering :-))

Mja figuurlijk...weet niet of het verslinden is, maar ben wel verslingerd aan m'n grote liefde..

Nu niet hier, pas vanavond laat, maar kijk er wel naar uit ;-)

Trouwens, kippenhartjes is ook super voor puppies in de groei!

Mag er zelf niet aan denken...orgaantjes :-/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...