Yogajuf Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Yup. Komt goed. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Ff een extra dekentje over yoga juf leggen.. Vanavond een glas alcoholvrije merlot gehad...1 glas maar hoor...moet wel speciaal blijven. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Mogge...iedereen nog warm en droog gehouden vannacht? Hohoho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ja hoor Hut, het was lekker warm en de Spa smaakte goed. Waar gaan we vandaag heen Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 (bewerkt) Vandaag bereiken we de noordpool Mary. Mag ook wel want de rendieren zijn een beetje kapot hoor. Die gaan het clowntje en zijn zusje lekker knuffelen en hooi geven, en wij worden ontvangen in een hele grote iglo. Er zijn belegde broodjes en warme koffie, chocolademelk, melk met honing enz. dus kunnen we gezellig aanschuiven, en.......... vannacht slapen we allemaal in een groot bed hoe vinden jullie die? 26 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Super Bolletje. Wat een gezelligheid in deze arresleetocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Heerlijk vooruitzicht Bollie! En ook hier goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goeie morgen Yo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 sjonge wat slaap ik lekker zo warm en in een mooie kadans om 10 uur werd ik pas wakker. goeiesmorgens dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Bol, dan kunnen we sneeuwpoppen naken op de Noordpool denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 (bewerkt) Moghu Jane.  Daar gaan we gewoon vanuit hé Sowhat. Maar niemand hoeft zich te schamen als het gisteren niet helemaal gelukt is. Vandaag weer een nieuwe kans.  Hahaha dat zal koud zijn Ger. sneeuwpoppen naken? 26 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 In Groningen kan het toch ? Sneeuwpoppen maken. Hier is het fijn zonning. Heerlijk weer trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Hier ook nog steeds nuchter hoor, gelukkig. Alle emoties van de afgelopen weken hebben het wel moeilijk gemaakt, maar tja, drank voegt niks toe. Dus hup ook vandaag mee op de arreslee, fijne dag allen!!! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Hoi allemaal, Hoe krijgen jullie al die leuke plaatjes hier? Lukt me niet. Heel veel plezier en sterkte gewenst. Ree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Hoi lieve mensen op naar de 2de kerstdag! Ik ben zo blij dat t me weer gelukt is. Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ik hijs je er wel op letje. Af en toe hebben rendieren ook rust nodig he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 ja en dan hijsen wij ons in dat tuig en trekken de kar even hoor no problemo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 nee hoor Iet dat lukt niemand vandaag of je moet mij eraf donderen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 good for you ik ben errug sterk nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 En ik kan nog heel hard lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ik zie dat mijn sneeuwpoppenplaatje (3x woordwaarde) ook zo'n vluchtig verschijnsel is geweest, net zoals Jane een aantal malen heeft gehad de laatste tijd. Hmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 (bewerkt) Wat doen we het toch allemaal beregoed kerstkanjers. Wijfie op jou ben ik superdersuperkeitrots, want wat doe je het deze dagen goed zeg. Morgen plakken we er nog een daggie aan, 3e kerstdag, en dan eens kijken waar we tot en met nieuwjaar naar toe gaan. Hawaii, Marokko, Indonesië, zeg het maar. We nemen de tomtom mee mensen. 26 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 ik zag net Schiermonnikoog op TV Bol en kreeg ineens zo gigantisch heimwee zouden we even langs kunnen om een strandwandeling te maken en wat waddenlucht op te snuiven? Of mogen we geen verzoeknummers indienen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ja hoor Jane, doen we. En de honden van wijfie en nog een paar anderen kunnen dan lekker uitwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 yesssssss vroeger altijd de 2 feestweken daar doorgebracht het breedste strand van Nederland daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden