Spring naar bijdragen

Arresleepact 2014


bolletje

Aanbevolen berichten

Hs. heb je geen leuke film of zo? En heb jij ook dieren? En hobby's? Probeer iets te gaan doen kerel, want als je blijft zitten ben je zo bezig met dat het saai is? En w.b. die kilo's, die gaan er later wel weer af hoor, eerst maar proberen om de kerst alc. vrij door te komen, dus flink eten. ;)

Geen dieren omdat me huis nog niet af is maar zodra ik klaar ben ga ik gelijk voor een kitten kijken :) voor de rest beetje gamen vandaag en nuchter zijn :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom even rustig een stukje meerijden op de arrenslee, daar ben ik wel even aan toe.

Kinderen zijn nu het toetje aan het maken: geroosterd suikerbrood met kaneelijs en slagroom.

Niet aan mij besteed maar dat maakt niet uit, ik doe het suikerbrood eventueel wel bij de koffie.

 

Hsper dus binnenkort een kitten! Hou je daar dan ook rekening mee met je inrichting straks? Vitrage is zo voor kitten een prachtig klimrek en stoelzittingen etc. erg geschikt voor het scherpen van nageltjes.

 

Mijn kater vond het eten vanavond te druk en is afgetaaid naar boven. Toen ik heb riep, kwam hij direct naar beneden. Hij weet dat hij dan vaak iets lekkers krijgt. Nu een paar stukjes zalm en dat vond hij wel wat. Alleen zijn kerstmutsje wil hij niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb verdorie de hele dag voor ze in de keuken gestaan...

Relax, chill, dit is kerststress, kan ik hebben. Nu kruip ik even in een hoekje van de achterste slee met een dekentje en een theetje en laat ik me voorttrekken door de stille sterrenhemel. Slaap lekker allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...