lady jane Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 misschien kunnen we er een mooie sneeuwpop van maken? aan de kant van de weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Hi hi, dan neem ik mijn moeder mee, en misschien gaan wij dan met z'n tweeën tussen haar en jouw schoonmoeder in zitten, lekker hoog vliegen en dan kantel jij naar links en ik naar rechts, per ongeluk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 zien jullie om 10.53 wel een santa met gitaar of ook alleen url? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Ik zie alleen een url my lady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Yo, misschien kunnen ze het wel erg goed met elkaar vinden? Dat is wat meer een oplossing in de kerstsfeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Ik zie een engeltje aan een draad zwabberen Jane. Of zie ik nu dingen die er niet zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 ja haha wat zat er in jouw ontbijtglas? vast geen sinaasappelsap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 heb m gauw aangepast Jootje die plaatjes van mn nieuwe site waren maar erg kort hier te zien en dan verdwenen ze. volgens Santa iets met jpg maar die is veel technischer dan ik dus ik neem alles van de heiligman aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Yo, misschien kunnen ze het wel erg goed met elkaar vinden? Dat is wat meer een oplossing in de kerstsfeer. Oh ja, sorry, dan wacht ik gewoon tot nieuw jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Eerste kerstcadeau binnen: een fles wijn. Gaat met mijn zus mee morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Eerste bezoek zo binnen en ik ga nog een stukje hardlopen in het bos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Oh dat is wel heel gezellig....Dat muziekje ! (en ja die mensen die van alles voor je meenemen maar een beetje negeren ) Super hoor van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 De smurfen wat voor Clown? https://www.youtube.com/watch?v=FnWPsfSO1dc&feature=player_detailpage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hsper Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Hs. heb je geen leuke film of zo? En heb jij ook dieren? En hobby's? Probeer iets te gaan doen kerel, want als je blijft zitten ben je zo bezig met dat het saai is? En w.b. die kilo's, die gaan er later wel weer af hoor, eerst maar proberen om de kerst alc. vrij door te komen, dus flink eten. Geen dieren omdat me huis nog niet af is maar zodra ik klaar ben ga ik gelijk voor een kitten kijken voor de rest beetje gamen vandaag en nuchter zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Sterkte Hsper, het is al bijna weer zaterdag hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Net ff konijnehok versiert...kerstboom er in gezet. moest snel wezen voor de foto...slopers Yogajuf en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Ik kom even rustig een stukje meerijden op de arrenslee, daar ben ik wel even aan toe. Kinderen zijn nu het toetje aan het maken: geroosterd suikerbrood met kaneelijs en slagroom. Niet aan mij besteed maar dat maakt niet uit, ik doe het suikerbrood eventueel wel bij de koffie. Hsper dus binnenkort een kitten! Hou je daar dan ook rekening mee met je inrichting straks? Vitrage is zo voor kitten een prachtig klimrek en stoelzittingen etc. erg geschikt voor het scherpen van nageltjes. Mijn kater vond het eten vanavond te druk en is afgetaaid naar boven. Toen ik heb riep, kwam hij direct naar beneden. Hij weet dat hij dan vaak iets lekkers krijgt. Nu een paar stukjes zalm en dat vond hij wel wat. Alleen zijn kerstmutsje wil hij niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 (bewerkt) Poe, wat flauw dat je kat de kerstmuts niet op wil MG 25 december 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Hij zegt dat rood hem niet staat, PM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 O, dan snap ik zijn weigering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 "Jammer dat je niet meer drinkt Yogajuf, want deze wijn had je écht héél lekker gevonden." Zucht. Van je familie moet je het hebben hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 fijn he fam. dan hebben jullie méér Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Heb verdorie de hele dag voor ze in de keuken gestaan... Relax, chill, dit is kerststress, kan ik hebben. Nu kruip ik even in een hoekje van de achterste slee met een dekentje en een theetje en laat ik me voorttrekken door de stille sterrenhemel. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 (Goeie Jane, die ga ik morgen gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 morgen wéér dan? sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden