Yogajuf Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Oeh, Tom Waits! Lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Wie zullen we vragen voor de muziek? Ja iemand die hier de linkjes kan plaatsen natuurlijk. Marc is er jammer genoeg niet meer want die verzorgde altijd de muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 (bewerkt) Ik denk dat het het gemakkelijkste is als ik met de arrensleeën in A'dam ga staan hé? Lekker centraal en makkelijk bereikbaar En dan zo rond 14.00 vertrekken we. Moet dan eerst ff afgezet worden weer in mijn woonplaats want de familie komt eten maar s'avonds stap ik weer in. Dan met lekker wamme chocomel 23 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 Nee joh Wijfie, morgen moet ik alles nog klaar maken. Chocomel kopen, broodjes voor als mensen erge honger krijgen, w.c. papier kopen, want er zal wel flink gegeten worden, t.v. gids voor wie wil weten wat ie mist van de tievie, en water voor de dieren. Nee ik wil woensdagmiddag zo rond 14.00 vertrekken. als iedereen die dat kan zich dan wil melden dan vertrekken we bijtijds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 Als clown dat leuk vindt, speel ik voor Kerstman. Ik heb geen acteertalent, maar af en toe HoHoHoHo roepen en met een bel rinkelen, dat lukt nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 Kerstman roept toch niet alleen hohoho, maar is er toch ook voor de cadeaus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 HoHoHoHo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 moet je hem wel even uit laten spreken Suiker  de 2e zin zou zijn:  hier komt Suikers kado!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Hi hi, ik zat ook wel eens bij de kerstman op schoot vroeger. (Ja de kerstman, niet die andere rooie klaas) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Hahihihihihaha Wijfie had gelijk hoor wat stom zeg. Inderdaad vanmiddag vertrekken we mensen. Twee uur. Nog hard aan de gang hiero. Â Ik zal met de bel rinkelen en flink Hohohohoho roepen dan weet iedereen dat ik er sta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 wat extra rendieren wil ook nog wel eens helpen  wat extra rendieren wil ook nog wel eens helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 (bewerkt) pff krijg ik het niet meer weg en wilde mij spontaan aansluiten   24 december 2014 bewerkt door luna1961 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 HOHO roepen we hier allemaal, Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Ik jump er ook bij, gezellig! Thermoskan warme chocomelk en een bus slagroom mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 ik heb gisteren de rookworst per ongeluk opgegeten, 1/2 bij de boerenkool de andere later als snack, foei Maar nog wel wat lekker ijs hier als toetje na de snert en choc.melk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 (bewerkt) Wijfie hoe kan je nou in Godsnaam erwtensoep maken, we zitten op elkaar geplakt, de arrenslee is dicht vanwege de regen en kou, iedereen gaat zitten ruften,  dat wordt dan de tweede oerknal als je een sigaret opsteekt.  PPPFFFFTTTTTT  En dan daarbij, WE HEBBEN GEEN WC.  Mensen nog 3 kwartier hé? Zorgt iedereen dat ie op tijd is? 24 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Wil alleen maar kerstknuffel, meer niet nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Ik kom er aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 (bewerkt) Even kijken of we er allemaal zijn 1-2-3-4-5-6-7-8-11-21-23. Volgens ij zijn we er allemaal mensen. We gaan vertrekken. Clowntje mag voor zitten bij de rendieren op de rug. Vind ie vast erg leuk. En je dochter Kaboutertje mag ze straks hooi geven en water. Natuurlijk is er Wifi.  Sugartje je klinkt wat somber of heb ik het verkeerd. Kom op joh mee de arrenslee in. WE VERTREKKENNNNNNNNN YEHAAAAAAA Het zou mooi zijn als we allemaal adb. blijven mensen, we kunnen het.  We gaan naar Lapland en vandaaruit steken we de zee over naar de noordpool okéee????? 24 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Een kerstknuffel  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Of bedoelde je deze, doen we er ook bij  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Ik ben er ook. Gezellig. Al vind ik het altijd nog lastig om me te ontspannen in een grote groep. Dus af en toe zal ik me terugtrekken om daarna weer terug te keren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Poeh poeh dat was nog net op tijd. Ja dat is toch de normale route ? Hebben wij ook de  aan boord ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 yep onder die mooie boom van Adam, in alweer een arre-aanhanger haha, het wordt zwaar voor de sledehonden en Rudolf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Hallo lieve mensen! Wat n mooi draadje!! Ik ga ook mee. Kan iemand mij erbij zetten,weet niet of dat lukt met mijn telefoon. Alvast bedankt en fijne dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden