Spring naar bijdragen

Arresleepact 2014


bolletje

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het het gemakkelijkste is als ik met de arrensleeën in A'dam ga staan hé? Lekker centraal en makkelijk bereikbaar :P

En dan zo rond 14.00 vertrekken we. Moet dan eerst ff afgezet worden weer in mijn woonplaats want de familie komt eten maar s'avonds stap ik weer in. Dan met lekker wamme chocomel  :D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh Wijfie, morgen moet ik alles nog klaar maken. Chocomel kopen, broodjes voor als mensen erge honger krijgen, w.c. papier kopen, want er zal wel flink gegeten worden, t.v. gids voor wie wil weten wat ie mist van de tievie, en water voor de dieren. Nee ik wil woensdagmiddag zo rond 14.00 vertrekken. als iedereen die dat kan zich dan wil melden dan vertrekken we bijtijds. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie hoe kan je nou in Godsnaam erwtensoep maken, we zitten op elkaar geplakt, de arrenslee is dicht vanwege de regen en kou, iedereen gaat zitten ruften, :blush: dat wordt dan de tweede oerknal als je een sigaret opsteekt.  :face-icon-small-shocked: PPPFFFFTTTTTT :excl: En dan daarbij, WE HEBBEN GEEN WC. :(;):)

 

Mensen nog 3 kwartier hé? Zorgt iedereen dat ie op tijd is?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even kijken of we er allemaal zijn 1-2-3-4-5-6-7-8-11-21-23. Volgens ij zijn we er allemaal mensen. We gaan vertrekken. Clowntje mag voor zitten bij de rendieren op de rug. Vind ie vast erg leuk. En je dochter Kaboutertje mag ze straks hooi geven en water. Natuurlijk is er Wifi. :D

 

Sugartje je klinkt wat somber of heb ik het verkeerd. Kom op joh mee de arrenslee in.

WE VERTREKKENNNNNNNNN YEHAAAAAAA :P:D:lol:

Het zou mooi zijn als we allemaal adb. blijven mensen, we kunnen het. :lips:

 

We gaan naar Lapland en vandaaruit steken we de zee over naar de noordpool okéee?????

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...