Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 Ik jump er ook bij, gezellig! Thermoskan warme chocomelk en een bus slagroom mee.
lady jane Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 ik heb gisteren de rookworst per ongeluk opgegeten, 1/2 bij de boerenkool de andere later als snack, foei Maar nog wel wat lekker ijs hier als toetje na de snert en choc.melk
bolletje Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2014 (bewerkt) Wijfie hoe kan je nou in Godsnaam erwtensoep maken, we zitten op elkaar geplakt, de arrenslee is dicht vanwege de regen en kou, iedereen gaat zitten ruften, dat wordt dan de tweede oerknal als je een sigaret opsteekt. PPPFFFFTTTTTT En dan daarbij, WE HEBBEN GEEN WC. Mensen nog 3 kwartier hé? Zorgt iedereen dat ie op tijd is? 24 december 2014 bewerkt door bolletje
Antoinnette Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 Wil alleen maar kerstknuffel, meer niet nodig
bolletje Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2014 (bewerkt) Even kijken of we er allemaal zijn 1-2-3-4-5-6-7-8-11-21-23. Volgens ij zijn we er allemaal mensen. We gaan vertrekken. Clowntje mag voor zitten bij de rendieren op de rug. Vind ie vast erg leuk. En je dochter Kaboutertje mag ze straks hooi geven en water. Natuurlijk is er Wifi. Sugartje je klinkt wat somber of heb ik het verkeerd. Kom op joh mee de arrenslee in. WE VERTREKKENNNNNNNNN YEHAAAAAAA Het zou mooi zijn als we allemaal adb. blijven mensen, we kunnen het. We gaan naar Lapland en vandaaruit steken we de zee over naar de noordpool okéee????? 24 december 2014 bewerkt door bolletje
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 Of bedoelde je deze, doen we er ook bij
Kastanje Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 Ik ben er ook. Gezellig. Al vind ik het altijd nog lastig om me te ontspannen in een grote groep. Dus af en toe zal ik me terugtrekken om daarna weer terug te keren.
luna1961 Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 Poeh poeh dat was nog net op tijd. Ja dat is toch de normale route ? Hebben wij ook de aan boord ?
lady jane Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 yep onder die mooie boom van Adam, in alweer een arre-aanhanger haha, het wordt zwaar voor de sledehonden en Rudolf.
Tine Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 Hallo lieve mensen! Wat n mooi draadje!! Ik ga ook mee. Kan iemand mij erbij zetten,weet niet of dat lukt met mijn telefoon. Alvast bedankt en fijne dagen!
bolletje Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2014 Hé Tine wat fijn dat je mee gaat. Ikzelf kan ook niet kopiëren maar er zal zeker iemand zijn die dat wel kan hoor. Van harte welkom, er is zeker nog plaats voor je
ProudMary Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 En een kerstknuffel voor Suikertje.
Jootje Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 Ik oookkkkkkkkkkkk!!!!!!!!! Op de valreep ingesprongen.
blondie6173 Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 Effe sprinten om er ook nog op te springen...
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 Ik zit er ook bij Gerrit! Verscholen achter Adam, daarom zag je me even niet.
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 (bewerkt) Blondie een extra dekentje, jou houden we uit de wind. 24 december 2014 bewerkt door Kate
blondie6173 Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 Sneeuw heb ik besteld voor morgen... Toch nog een witte kerst
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 Dan wil ik ook een extra dekentje. Gaan we genieten van het mooie sneeuwlandschap.
Yogajuf Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 Geniet van je boekje in je hoekje MijnGerrit! Ben jij onze dj? Leuk hoor Fay Lovsky!
Monster Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 ArresleepactRudolf wil ook weer mee:BolYogajufReeMijnGerritJootje op gerrits schootjeIetjefietjeWimmeltWalrusNancyWijfieKastanjeBlondieHuttulajaneProudMarySowhat, met hondjeTatumRapilosSkipLotus66 Kaboutertje Zullen we clown ook mee nemen? Vind hij vast geweldig op zo'n grote slee Dus: Clown Tine Adam Kate Monster Ik keek om me heen, verrek, ik ben de enige hiero die nog los loopt. Ik heb het hek achter me gesloten.
Skip Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 SHIPS....... Hek dicht........te laat
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Geplaatst 24 december 2014 ArresleepactRudolf BolYogajufReeMijnGerritJootje op gerrits schootjeIetjefietjeWimmeltWalrusNancyWijfieKastanjeBlondieHuttulajaneProudMarySowhat, met hondjeTatumRapilosSkipLotus66 Kaboutertje Zullen we clown ook mee nemen? Vind hij vast geweldig op zo'n grote slee Dus: Clown Tine Adam Kate Monster Skip Te laat bestaat niet, je komt altijd precies op tijd! Skip reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden