luna1961 Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Nou Kaboutertje is er geen vuurwerkvrije zone rond de slee afgekondigd ? Door de Sinterkerstman misschien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Ha ha ha ik lig hier in een deuk. Ik dacht Wijffie blijft hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Wijfie, zitten blijven hoor! Geef mij anders maar een arm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Nou luna...zelfgemaakte tiramisu dat slaan wij niet af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 nu de weegschaal en alle (schoon)moeders er afgetiefd zijn zitten we wel lekkerder; de kinders en katers zijn rustig en we zijn toch maar mooi halverwege eindbestemming........................ BOL IK MOET PLASSEN (mogen we even stilstaan en benen strekken?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Ja..dan kan ik ff mijn loopneus zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Stilstaan en benen strekken mag, maar Wijfie blijft zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Kunnen we nu verder...het tocht hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Heb je 'm al gevonden Hut? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Yep..heb nu vast geplakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 (bewerkt) Zo ik kruip weer onder mijn coco flanel en zeg trusten 28 december 2014 bewerkt door huttula Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Kanjers nog een paar daagjes en dan is het nieuwjaar. Ik hoop echt dat we het dan allemaal gehaald hebben. Misschien voor veel fummels het eerste nieuwjaar dat ze nuchter ingaan. Zou toch geweldig zijn? Voor diegene die het er moeilijk mee hebben (gehad), nog ff doorzetten dan kan je heel trots zijn op jezelf. We vertrekken zo weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ik blijf nog lekker zitten. Kerst is gelukt, nieuwjaar moet ook lukken. Heel fijne (en droge) dagen gewenst. Ree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ik blijf ook zitten!! Op naar de vrijheid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ik heb mij echt vastgebonden. Ik wil gewoon met een frisse kop het nieuwe jaar in ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ik blijf ook lekker zitten ...vind het fijn tussen de dreugerds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Misschien allemaal een frisse nieuwjaarsduik op 1 januari? En daarna warme chocomel voor de liefhebbers Ree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Dan zorg ik wel voor de warme chocolademelk en droge warme handdoeken, gaan jullie maar duiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ik sta naast je aan wal bol, brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Hoorde ik chocolademelk? Lekker, graag. Zal ik helpen met de bekers en de lepeltjes? Blondie schuif es op, je zit op de suikerpot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ik heb hier nog slagroom, maar geen mixer of garde, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Is ook zo krap in de arreslee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Ja er hebben zich ook zoveel mensen aangesloten, had ik niet op gerekend Nog 2 dagen mensen, dan hebben we het gehaald. Knap hoor allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Ik zit er nog steeds op. Word wel wat krapjes.....maar ga t vohoufen hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden