Yogajuf Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 (bewerkt) Wat een hoeveelheden sterke drank gaan er hier doorheen... Niet normaal meer. En: "Yo, wil je echt geen (x, of y, of z - geen eens meer zin meer om het allemaal op te sommen)" Muntthee voor Yogajuf. 26 december 2014 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Oh ja, en ik moet zo nog meerijden in de auto met iemand die nu op eenheid nummer 8 zit... :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Kan dat niet anders Yo? Jij rijden bijvoorbeeld? Taxi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ik kan niet rijden MG. En ik zit op een platteland dat ik niet ken. Niet relaxt, ik weet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 En de persoon in kwestie is mijn moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Gatver Yo, kunnen jullie niet met iemand anders meerijden? Ik weet niet hoelaat ze aan die 8 eenheden begonnen is, maar ook ik zou toch niet helemaal betrouwbaar meer hebben kunnen rijden met 8 eenheden. En ik was behoorlijk getraind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ze drinkt wel al vanaf een uur of 5. Sorry Gerrit, was niet mijn bedoeling om je ongerust te maken, wilde alleen wat frustratie kwijt. Ik meld me later als ik thuis ben wel af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goed Yo, kijk maar een beetje met haar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ik had willen vragen aan Yo of het ver rijden is van haar huis. Goh wat een ellende zeg, en dan nog je eigen moeder. Brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ben thuis. Bol, het was 20 minuten over de dijk. Beneden gaat het feestje verder. Dit was geen onbekende situatie voor mij, maar dat verandert niets aan de ernst ervan. Maar het is mijn eigen verantwoordelijkheid en volgend jaar gaan we dit anders plannen. Nu even wat bijlezen en dan naar bed. Slaap ze zacht lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 gelukkig dat je nu ziet wat er eigfenlijk mis is Yo was bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Yo weer thuis, mooi. Tot morgen iedereen, goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Fijn dat je veilig thuis bent gekomen, Yo. En dan ook nog over een dijk, brr. Ietje ook lekker aan boord. Ik trek nu een dekentje over me heen en ga pitten. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Iemand nog behoefte aan flanel? Benn swinters zo verzot op flanel Ff lekker nestelen en trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Blij dat de kerstdagen achter de rug zijn. K(kerst)DB en ADB gebleven...Nu lekker onder duiken op vakantie adres om verplichtingen rond oud en nieuw te ontlopen...Rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 (bewerkt) Zou het mogelijk zijn Yo om dit met je moeder te bespreken? 27 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Hoi allemaal,arreslee pact netjes en droog afgesloten! Ben weer trots op mezelf. yo heftig. Is er nog n oud en nieuw pact? Fijne dag ! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 We gaan gewoon door tot en met oud op nieuw Tine. Zeker kan je trots zijn op jezelf. Geweldig gedaan hoor. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Oh oke mooi, blijf ik gezellig zitten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ik blijf ook maar zitten, hier ook droog gebleven. Eerste droge kerst in 20 jaar! Pfffff. Het was erg zwaar. Vind het nog steeds oneerlijk dat IK niet kan drinken. Maar sla me er doorheen. Het zit op het moment heel erg in mijn hoofd. Hoop dat alles gauw weer bij het oude is. Dus...... Ik blijf gestaag zitten en we zetten de reis voort. Volgens mij gaat het wel goed met iedereen. Blij toe!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Goed gedaan Jootje, tegen de verdrukking in. Lekker bijven zitten hier! Hou ons maar vast (dan vallen wij er ook niet af). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Knap jootje? Heel erg knap!! Ik blijf ook zitten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ik blijf ook zitten. Ben wel enorm trots op mijn 1e kerst in jaren zonder flessen wijn. Maar je mist ook iets. Een soort van invulling... Nou ja het kan gewoon niet. Punt ! Onder het warme dekentje dan maar. Was enorm koud buiten. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hsper Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ik zit hier nog steeds nuchter te lopen zijn, zowat alles in mijn kring is losgegaan en ik heb alles afgezegd ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Wijfie,ietje,luna,hsp...lekker blijven zitten Gaat ons lukken. luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden