ProudMary Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 De schalen waren te klein voor al die appelflappen, dus heb ik ze in emmers gedaan. Met marsepein. En ook met rozijntjes. Maar vooral met kaneel en veel suiker.en dan daarbij een lekker bakje koffie? En voor de kindertjes limonade. Gezellig hier en lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Nog één dag mensen en dan hebben we het gehaald. Heerlijk zeg. Morgen maak ik een draadje aan en dan kunnen we onze namen erbij zetten. Das wat overzichtelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Ik houd het graag bij Grodino Kaboutertje, van die gazeuse krijg ik het zuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Vandaag ga ik aan de merlot,gluhwein,champagne en radler...alles geheel alcoholvrij Alcoholvrij is mien lust en mien lèven.... Dus er is genoeg voor als jullie ook zin hebben ..tast toe Sinds dat ik gestopt ben heb ik altijd een sport van alcoholvrije drankjes gemaakt Kan er echt vrolijk van worden als ik iets nieuws ondek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Ik heb er ook zin in, met salade, stokbrood en Franse kaasjes. Wat ik drink? Alcoholvrije rode wijn. Hoewel ik daar na morgen meteen weer mee stop, ik ben toch bang dat ik die fles ooit weer inruil voor eentje met alcohol. Icetea staat ook koud. Leuk!! Waarom dus eigenlijk die alcoholvrije wijn, vraag ik me nu af.... wegdoen maar, voor alle zekerheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Als je jezelf niet vertrouwd Nanc. weg doen meis, en inderdaad waarom alc. vrije wijn??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 MIjn kinderen zijn allergisch inderdaad voor alco vrije wijn. Want daar begint het bij mij mee. Omdat het zogenaamd kan. Maar ik word er enorm door getriggerd. Alleen de alco vrije Radler vind ik te doen ! Niet doen dus. Gewoon fris en nog een fris ! Ik heb nu lekkere toastjes in de aanbieding met stinkkaas ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 (bewerkt) Hoppa, spring er effe bij...klaar met werken. Lekker zo'n toastje stinkkaas , mijn favo. Glas bubbeltjeswater erbij. Ik ben tevree 31 december 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 zo gezellig hier ik ben nog aardappels aan het bakken, de speklapjes heb ik al op en nu de rest in dat vet bakken. vanavond de bleekselderij met knoflooksaus zet ik wel op de tafel hier, daar is meer dan genoeg van. Gek genoeg geen moment gedacht aan iets te drinken in huis halen, dus het wordt een pot zoethout gemberthee altijd lekker. en een glaasje tonic rond 00.00 uur luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Hier lekker aan de toast met Filet American en knoflookdinges, ook erg lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 vooral die dinges lijkt me lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Dat is ook om te smullen Jane. Nog een paar uurtjes kanjers en dan is dit jaar om. Als we het halen kunnen we het volgend jaar tenminste zeggen, "het vorig jaar ben ik de kerst adb. gebleven. Kom op hé we doen het gewoon, even doorbijten voor de mensen die het nu niet makkelijk hebben, we gaan er met z'n allen voor, we hebben ons aangesloten aan dit pact en laten elkaar, maar zeker onszelf niet vallen. Laten we dit nieuwjaar goed en nuchter afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Komt goed ,Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Bijna zit 2014 erop. Welkom 2015! Ik wens iedereen een heel fijn en ADB jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Ik meld me ook droog af en niet eens veel gesnoept of gesnaaid keurig mensje ben ik aan t worden. Dikke kus voor iedereen in de slee en een heel goed en adb 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Happy new year ..maak er wat van ,dat ga ik ook doen. succes ADB'ers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Appeltje Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Gelukkig nieuwjaar! Op naar een succesvol ADB-jaar. Ik meld me droog af. Ik zat net lekker, maar vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Ook ik meld me droog af. Met een gevoel van trots en ontspanning sluit ik het oude jaar af. Op naar 2015. Ik heb er zin in. Ik wens jullie een gezond, liefdevol en adb nieuwjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Kom me ook afmelden. Ik wil de chauffeur, de accordeoniste, de catering en de hertjes hartelijk danken voor de mooie rit. Wanneer begint de voorverkoop voor 2015? Dan wil ik graag een beetje voorin zitten als dat mag. Want ik kon nu niks zien dat was jammer maar t sfeertje was goed !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Jaaaa hier ook alcoholvrij ! Goh was heerlijk om bij een pact te zitten die hetzelfde dacht. Heb wel wat drankjes voorbij zien komen maaaaaaaaaaaaaaaar ik moest rijden. Thanks everyone ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Droog het nieuwe jaar weer ingereden... Dat het maar een mooi jaar mag worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Geweldig mensen we hebben het gehaald. Iedereen een dikke , en het volgend jaar zitten we weer met z'n allen in de arrenslee. luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) O ja ik wil in het bijzonder Wijfie feliciteren. Wat heb je het de kerstdagen goed gedaan meis, chapeau hoor. :lips: 1 januari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Dw beste wensen allemaal!! Ik ga nuchter verder!! Ik ga er n mooi nuchter jaar vab maken!! Per dag....☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Fijn dat het goed is gegaan. Tine ook er weer bij, mooi. Wijfie hoe is het met jou gegaan? Ik hoop dat je de avond goed bent doorgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden