Kate Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Ietje, in plaats van verzet bieden kun je ook om helpende gedachten vragen. Dat is geloof ik ook iets uit de internetbehandeling, wat ik hier wel eens meekreeg. En aan wie je dat vraagt, aan jezelf of aan een hogere kracht, dat is persoonlijk. Het helpt mij in ieder geval bij allerlei dingen. Ga der weer voor joh Is je man al weer thuis, was dat misschien juist de trigger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Heb je niets in huis Kastanje om een toetje in elkaar te flansen? Nee Sowhat, dat had ik niet. Dochterlief naar het schoolfeest gebracht en toen bedacht dat ik wel zin had in warme chocolademelk met slagroom. Niet in huis, dus toch even langs de supermarkt. Echte cacao, warme melk en natuurlijk slagroom gekocht met daarbij een brownie. Dat is voor mij echt een traktatie en een alternatief om van binnen lekker warm te worden. Goed begin van een avondje voor mezelf. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Ietje... Misschien stoot ik hierbij anderen voor de borst, waarvoor bij voorbaat excuses. Ik vind persoonlijk het feit dat je zegt dat het is misgegaan heel wat. Dat is moedig, daar moet je lef voor hebben. Weet ook dat iedereen die zegt, waarom, had je niet moeten doen, enz het van harte goed voorheeft met jou. Maar ik weet ook dat het soms op een heel klein plaatsje ligt, plots, zomaar, wat voor reden ook. Geen schuldgevoelens, geen had ik maars... Geloof in jezelf, pep jezelf op, maar wees niet te hard.. Xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 De behoeft om verdriet kwaadheid enz. weg te drinken heb ik geloof ik niet vaak gehad. Ik dronk omdat ik die kick wilde voelen, in een roes wilde zijn, gewoon van de wereld weg willen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Ben er vandoor... Fijne avond allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Hots :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Helpt niet hoor hot, Weet wat het is, struggle, elke dag, elk uur, elke minuut.... Blijf schrijven, helpt echt. Soms krijg je n schop onder je kont, soms begrip, Soms ook iets er tussenin. Maar blijf vooral schrijven, En roep luidop HELP Als je t niet meer redt... Er is ook nog altijd pb... Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Daar begint het mee Hot. Zelf willen. Dat moet het belangrijkste zijn. Ooit gaat het lukken als je het maar wilt. Je schrijft "uiteindelijk moet ik zelf willen". Wat geef je zelf dan als antwoord? :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Hot, Ben je wat weer wat opgeknapt nu? Misschien nu gewoon gaan slapen, morgen weer een dag. Misschien geen strijd, maar acceptatie. Sterkte Hot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Kan er even iemand zeggen tegen mij dat het weer goed komt? Dat alles zijn plek gaat vinden? Dat het ook met mij goed komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Kipje, het komt goed. Het kan even duren en het kan lastig zijn. Je doet het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 :-((( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Jopie ik hoop dat je niet bij de Schipholbotsing betrokken was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Ik wil Met heel mijn hart Ik wil zo hard Dat mijn hart pijn doet Ik wil zo heel erg goed doen voor iedereen Maar dat lukt niet Moet de kracht vinden om dit te aanvaarden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Kipje, ga anders ff onder de douche staan, of een rondje om, of ... even doorbreken dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Kipje en ietje even koppelen? ik ga naar bed even nazinderen vd film slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 oh sorry Kipje we kruisten Kipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Weet het even niet, sorry :-((( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Geeft niet Kipje. Probeer te accepteren dat je je nu rot voelt, in plaats van er tegen te vechten? Het gaat weer over, maar dat kan even duren. Hup Kipje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Hoi ZBB, jij nog op koers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Iemand pb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Please :'-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Kipje alles is tijdelijk ook de vraag of het ooit goed komt. Vaak vreet het energie om als maar te proberen goed te zijn voor anderen. Op een gegeven moment ben je leeg gegeven, kan je niet meer, ben je op, en ik heb het gevoel dat dat nu bij jou gebeurd, en dat ken ik zo verdraaid goed. Je hebt geen energie meer over. Probeer even wat gas terug te nemen en je niet zo te richten op het goed doen naar anderen. Je mag denken aan jezelf, je hebt het verdiend. Je bent goed zoals je bent. Mensen trusten. Kipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Kijk...ga ff eerlijk zijn.. Probeer mijn postings echt positief te houden.m Maar trek het ff niet.. Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Bolletje Als ik jouw reactie lees ga ik huilen.. Zo van toepassing, zo waar en echt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden