jowan Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Ik voel met je mee Blondie! Als schipper zeg ik: paal houden! Vroeg of laat krijg je ook van hem hier waardering voor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Nee Spud, ik heb geen kat teruggevonden. Dat was Kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Alleen straffen door zijn PC af te nemen voelt toch niet goed. Besef dat dat alleen niet gaat werken. Ga mijn zoon dus daarnaast ook nog stimuleren door mijn hulp aan te bieden hem te helpen bij zijn schoolwerk. Zal alleen eerst die grimmige sfeer wat afgenomen moeten zijn. Word nu doodgezwegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Blondie, kan me best die maatregel inbeelden hier. Is ook een van de enige dingen die tegenwoordig nog "helpen".. Hoewel, ze moeten dan hun huiswerk (of toch een deel van de taken) online afwerken op een online-leerplatform...pfff Die keuzes en moeilijkheden hadden onze ouders toch niet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Blondie als de emoties wat zijn gezakt is het vaak best mogelijk een plan te maken samen hoe je zoon het wel zou kunnen halen. Dat internet is wel een dingetje ... Bij ons thuis ook hoor ! En inderdaad lastig als je beslissingen alleen moet maken. Je wilt dit eigenlijk niet doen en het een beetje gezellig houden thuis maar ja soms is het nodig. Nachtje over slapen helpt de scherpe kantjes er van af te halen. Morgen een goed gesprek en dan voelt t allemaal vast weer beter Sterkte blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Hoi, pittige lesdag achter de rug...houdt me bezig... zelfonderzoek...het gaat maar door... Ga er vandoor hier...droog natuurlijk. Het denken aan 'trek' als een 'patroon', een reactie op, helpt me enorm...normaal zou ik na zo'n dag als vandaag....... Nu niet. Theetje Fijne avond, en een goeie nacht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Ach die Spud Ondertussen met andere dingen bezig Mijn verhaal komt nog wel-licht Om met Soothe te spreken "Meebuigen als bamboe in de wind" Ik heb je gelezen Je gaat goed!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Goedenavond allen Misschien dat ik straks nog even langswip De soldaat ook weer gesignaleerd Dat vond ik mooi, tussen scrollen door catch in the eye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
urkertje Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 help, ik kan niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Als je van Urk komt... Kun je vast nog zwemmen Hit rock bottom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Ik sluit droog en nuchter af voor vandaag, welterusten en tot morgen wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Okee Dat was wellicht geen handige opmerking Ik heb ook wel eens help geroepen En wat ik nu ook zie en toen ook vond en nu doe en toen deed Neem je ruimte in en doe je verhaal Urkertje Want, we weten het allemaal Voel je niet afgewezen door mijn opmerking Hier vindt je herkenning Doe wat je wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 Urkertje, gisteren was er ook iemand die zich even kort liet zien en toen pardoes weer weg was. Een medeforummer dacht toen dat dat misschien kwam omdat zij haar echte naam en achternaam opeens in beeld zag. Mocht dat jou ook hebben afgeschrokken: wij zien die dus NIET. Is alleen maar zichtbaar voor jouzelf. Misschien tot morgen? Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 Goedemorgen beste mensen, Ik heb geen zin om te beginnen vandaag en denk, dat ik maar wat uren ga inleveren die ik nog over heb dit jaar. Een stuk in een boek lezen vind ik op dit moment een aantrekkelijker idee, dan aan het werk gaan. Die luxe kan ik me in deze periode goed veroorloven. Ik zie wel hoe de dag dan verder gaat lopen. Loper, welkom hier op de dagelijkse draad! Hoe gaat het verder? Bertd, bij mij kwam er niemand langs vanuit de online behandeling. Je ziet er naar uit, begrijp ik. Mooi dat jullie zo'n klik hebben! Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft! Ik ben erg blij mee, de gesprekken werken verhelderend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden