Spring naar bijdragen

Woensdag 26 november .


Gast akelei

Aanbevolen berichten

Ah joh Walrus, ook strompelende aardappelzakken kunnen heel aantrekkelijk zijn hoor. Alles staat of valt bij de kwaliteit van de aardappels. Persoonlijk heb ik niets met die gladgestreken plastic zakken. En ik ben vast niet de enige. Neem mannen als Jan Mulder, een en al hamsterwang en wal, maar woest aantrekkelijk voor onze zuiderbuurvrouwen naar het schijnt. Stapje verder nog wellicht: Herman Brusselmans! Ook nuchter naar ik begrijp, maar toch ook niet geheel strak opgedroogd. Nou, ik zou het erop doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herman Brusselmans! Ook nuchter naar ik begrijp, maar toch ook niet geheel strak opgedroogd. Nou, ik zou het erop doen!

 

Nou ok, als dat de competitie is dan red ik het nog wel. Herman Brusselmans! Ik dacht dat de Wim de Bie een leuk typetje deed, maar hij bestaat echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Persoonlijk heb ik niets met die gladgestreken plastic zakken. 

 

Grapje: ooit in A'dam was er op de markt een mevrouw voor me die een hoop sinaasappels bestelde.

'Heppu ook een plastic zak?' vroeg ze. 

'Ach nee mevrouwtje, ik hep een kunstgebit en dat vinnik erg genoeg!'

 

Wat is een ban eigenlijk? En krijg je die van rare grapjes? Als dat zo is groet ik u allen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wallie een ban krijg je als je zonder respect berichtjes plaatst. als je gaat schelden of anderen beledigd, als je medicatie te koop aanbiedt, enz.

 

Oh, ok.

 

Schelden en zo is wel het laatste waar ik behoefte aan heb - ik heb aan de spiegel genoeg, dank u.

En de enige medicatie die ik grondig heb gebruikt kun je zonder recept krijgen, in flessen van 0.7 liter - vrijwel overal.

 

Fijne dag allemaal. Ik ga de Nederlandse economie uit het slop trekken. Tijd voor een nieuwe broek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en hoe vaker je een ban krijgt, des te eerder krijg je ze ook volgens mij. Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik een ban zou krijgen. Ik zou dan echt het gevoel krijgen dat ik een klein kind zou zijn die in de hoek moet gaan staan. Ook heb ik het gevoel dat mensen vaak een ban krijgen om dezelfde rede.

Dan zou je zeggen dat ze er toch een keer van moeten leren maar dat werkt zo niet denk ik.

 

Dag dag Wallie en suc6 met je broek. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, kan de dagpact van gisteren niet droog afmelden.

 

Albert, jowan en MijnGerrit bedankt voor jullie ondersteunende woorden

en mogelijk ook anderen, want ik heb niet teruggelezen.

 

Ik doe even geen beloften of andere uitspraken.

 

Fijne dag.

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Joris, misschien toch aan de medicatie? Wordt een stuk gemakkelijker voor je joh. Trekmomenten duren meestal niet zo lang en de wetenschap dat je niet kan drinken maakt het gewoon een stuk prettiger. Denk er a.u.b.eens over na. :rose:

Dank je Bol, ik zal het als optie openhouden. Denk nog steeds aan de zelfhelpgroepen.

Wel steeds gepland om te gaan, maar hik er nog tegenaan. Noem het weerstand, zwaktemoment,

smoesjes, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Bol, ik zal het als optie openhouden. Denk nog steeds aan de zelfhelpgroepen.

Wel steeds gepland om te gaan, maar hik er nog tegenaan. Noem het weerstand, zwaktemoment,

smoesjes, etc.

 

"Zwakte" en "smoesjes" zijn zulke harde termen om te gebruiken. Zou jij een medefrummer die opziet tegen een zh-groep beschuldigen van zwak zijn en smoesjes? Vast niet. Waarom dan voor jezelf wel zo veel afwijzing? 

 

Ja, dit klinkt zweverig. Ben ik ook. Maar ik geloof echt vast in het feit dat veel van ons verslavingsgedrag voortkomt uit een diep intrinsiek gevoel van zelfafwijzing. En schaamte - maar dat is eigenlijk ook een vorm van zelfafwijzing. 

 

Als ik mezelf op jou projecteer, zou ik vooral bang zijn. En logisch ook dat je angst voelt! Ook hulp zoeken is een onbekende weg en het onbekende is eng per definitie. Maar ook een beetje lekker spannend misschien, een uitdaging. Heb je ooit iets gedaan waar je bang voor was en waar je achteraf spijt van kreeg? En nou bedoel ik niet de duidelijk gevaarlijke dingen in het leven zoals dronken in een auto stappen, maar de uitdagingen, zoals je eerste keer zonder rij-instructeur.

 

Angst kan ook je vriend zijn omdat het je wijst waar de oplossing ligt. En diep van binnen weet je dat! Vaak wijzen de dingen waar we de meeste weerstand voor voelen, waarvan we het hardst roepen dat we ze NOOIT zouden doen, juist de weg die we wél zouden moeten inslaan om weer wat beter te worden. 

 

Sterkte Joris

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff...

Beetje oorlog hier in huize Blondie!

Zoon heeft zijn toets en herkansing verknald, precies dezelfde toets en dan nog verknallen!

Nu voorlopig zijn PC van zijn kamer af tot hij laat zien dat hij zijn leerwerk en huiswerk af heeft.

Boos nu dus op mij! Slaan met deuren, schelden,schreeuwen en de schuld buiten hemzelf neerleggen.

Kan hier zo slecht tegen.

Voel me een boeman nu, al weet ik verstandelijk dat dat niet zo is, maar mijn gevoel wil niet mee.

Huilen staat me nader dan lachen.

Voel me op dit soort momenten zo alleen.

Bah...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...