loper Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Hallo, ik ben loper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 hoi loper, welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Hoi loper, Loop je van iets of iemand weg of loop je ergens naartoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 21 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Ik wandel veel Door de veluwse bossen. Afgelopen dinsdag ben ik ontslagen uit een alcohol verslavings kliniek. Ik ben 3.5 maanden opgenomen geweest. Ik gebruik dit forum om dagelijks even na te lezen waarom ik na 35 jaar ben gestopt. Ik wil nooit meer drinken. Ja, ik heb levenslang, maar dat is niet zo erg. Ik deel de toekomst in in periodes van 6 maanden. Het is dan beter te overzien. Overigens zijn zoveel dingen levenslang. Een beetje flauw maar je moet toch ook de rest van je leven blijven eten. Door een beetje te relativeren is het allemaal wat gemakkelijker. Groet loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Hoe zwaar is levenslang... Ik zie het als een keuze.. Eindeljk mezelf kunnen worden Een bevrijding Een ontdekkingsreis Trots zijn op mezelf Gevoels leven terug hebben Niet stoppen is levenslang..merk ik nu Monster, ProudMary, kruidenthee67 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 We lezen je, we horen je. Schrijf je zorgen, angsten en twijfels van je af, hier of in een schrift. Als je reactie wilt dan krijg je die. Wij zijn levenslang verslaafd ja. En omdat we dat allemaal zijn, schept dat een band. Welkom op het forum. Je bent niet alleen; in niets ben je alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 22 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Alleen in de liefde dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Welkom Loper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Hoi loper, De goede kant op lopen! Je komt van alles tegen, het leven is levenslang! Suc6!! :rose: dribbeltje en Skip reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Welkom Loper en veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden