Spring naar bijdragen

zaterdag 15 november 2014

plof

Aanbevolen berichten

MijnGerrit, je bent al afgemeld voor vandaag maar ik wil je toch nog even feliciteren met je mooie mijlpaal van 9 maanden droog, dus bij deze van harte!

Bij mij begint de twijfel toe te slaan. Na 4o dagen begint de motivatie af te nemen en de zin toe te nemen. Gauw naar bed zo. Welterusten voor straks en alvast fijne zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me af voor de dagpact, droog en nuchter.

MG van harte met je 9 maanden, mooie mijlpaal. Je klinkt af en toe als 9 jaar droog.....(compliment)

Vandaag wat in huis gedaan, de voorraadkast opgeschoond en opgeruimd, brood gebakken, pannekoeken gebakken en gegeten, en onderhoud aan mijn huisnetwerk gepleegd, Toch weer een beetje naar mijn beroep geneigd. Ik vind het nog steeds leuk!

Welterusten en mogelijk tot morgen, one day at a time....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aantal dagen ben ik mijn focus kwijt geweest.

het dagritme wat me zo hielp had ik overboord gegooid, vanuit de houding WTF.

Goh waar heb ik dat meer gelezen vandaag.

Een hele grote valkuil, het begin van het einde.

Slecht eten, weinig bewegen, niet schrijven, inactief, teveel geld uitgeven; om maar een aantal destructieve zaken te noemen.

En oh wat zit dan de negatieve spiraal naar beneden dan dichtbij, nog niet richting de drank.

Maar als ik dit negatieve patroon niet doorbreek dan wel.

En de enige die dat kan doen ben ik zelf.

Dus morgen pak ik mijn ritme van voor dit dal weer op. Ik heb alle tools, nu ze nog gebruiken.

Focus op papier zetten is de eerste stap en hieraan duidelijke, kleine stappen koppelen.

Dit heb ik echt nodig anders verdwijn ik in mijn plannen zonder dat het concreet wordt.

Ik schrijf dit hier om mezelf eraan te herinneren en het is een eerste stap om uit de vage afspraken met mezelf te komen.

Nu ga ik mijn bed opzoeken.

Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...