Spring naar bijdragen

dinsdag 11 november 2014


plof

Aanbevolen berichten

ok, nou ik ben dus verslaafd. Aan koffie. En ik heb net een nespresso apparaat gekocht en 4 lungo's op. Dat wordt jodelen vannacht. 

En ik moet al mijn voornemens qua drank met 2 weken verlengen vanwege deze aankoop. 

 

Ik las Blondie over familie. Ik ken zowel van de warme als van de kouwe kant alleen dit: iemand vraagt beleefd hoe het gaat met (dit of dat). En nog voor ik een zin heb kunnen uitspreken hebben zij dat of allang meegemaakt, of veel erger, of juist niet, of veel beter, of veel goedkoper. Mijn kinderen zijn alleen aanleiding om het over hun kinderen te hebben. Ik denk dat de meeste familieleden niet eens weten wat ik doe voor mijn brood (ja - hij is veel weg ja).

 

Misschien kunnen we eens kwartetten? Mag ik van jou je moeder? Krijg jij me zus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook niemand voor Sint Maarten maar dat had ik wel een beetje verwacht, het is niet in deze streek. Vroeger heb ik er veel plezier mee gehad.

Vorige week met Halloween waren er twee meisjes die enkel zeiden: Snoep of je leven! Dan weet je het wel met de jeugd van tegenwoordig.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had vroeger, maar ook nu nog soms ook nog wel, dat ik met mensen te maken heb die me niet begrijpen. Dat ik het niet zo belangrijk vind om een auto te hebben, laat staan welk merk en hoe hard die kan. Dat ik niet voor een hoog salaris opteer maar het belangrijker vind dat ik een prettig leven heb.

 

Maar hoe kan dat dan, je hebt niets? Was dan de vraag. Ik heb daar geen antwoord op. En dan ging het al weer snel over allerlei spulletjes die aangeschaft moesten worden. Zo ging het vroeger een beetje mij schoonouders als de hele familie over de vloer was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja familie.

Met de enige broer die ik nog heb, heb ik geen contact. Ik heb een aantal maanden geleden nog een poging gewaagd om weer in contact met hem te komen. Maar daar zijn twee welwillende mensen voor nodig. Ik wilde wel, hij dus niet. Dan houd het op. Vind het het meest pijnlijk voor mijn dochter die hierdoor een oom en tante mist.

Er is weer contact tussen mij en mijn ouders, maar daar is alles mee gezegd. Klinkt hard, maar ze voelen niet als mijn ouders. We leven in twee zo totaal verschillende wereld, daar is geen middenweg in te vinden. Pogingen genoeg voor gedaan. Nu is er wat er is, we hebben af en toe telefonisch contact en we zien elkaar een paar keer per jaar. Meer dan genoeg.

Erkenning voor mij is er nooit geweest en zal ook niet komen, als ik daar naar blijf zoeken dan verspil ik zoveel energie. Want het zal niet gebeuren, die erkenning vind ik in mezelf.

En natuurlijk mis ik ouders, maar niet mijn ouders. Maar een vader en moeder die onvoorwaardelijk van mij houden en me accepteren zoals ik ben. Misschien maar op zoek naar mensen die die rol op zich willen nemen, ik heb al hele lieve mensen in gedachten. mensen die mij hun pleegdochter noemen. Nu nog zelf de stap wagen om dit te omarmen.

En meer familie is er niet in mijn leven. Wat dat betreft heel karig. Maar goed, ook hier geldt: er is wat er is, meer is er niet.

Nu opslomen en dan naar bed. Morgen een lange dag met werken en aan het einde van de middag een cursus.

Morgenavond lekker bijkletsen met een hele goede vriendin, daar kijk ik naar uit.

Fijne en rustige avond nog en voor straks: slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Familie blijft lastig,

Zo heb ik ook nog wat neven en nichten waarbij ik het gevoel heb dat carriere heel belangrijk is. Dat ik mij een beetje moet gaan zitten verantwoorden voor wat ik doe. En als je dan, zoals een paar jaar geleden, ik ook niet zo tevreden was over mijn leven dan is dat best een opgave. Zo ervoer ik dat. Dat ze mij een beetje aan het afkeuren waren. Misschien as ik dat ook wel zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een slaappil ingenomen. Binnen 10 minuten crocky. Ik geloof dat ik beter uit kan kijken met die troep. Doe al 5 minuten over deze posting.

Vandaag fel van leer getrokken vanwege een (vergadering. Heb me weer eens niet in kunnen houden, niet slim.

Vervolgens zit ik er nu al uren mee, zucht. In eerste instantie was ik blij dat ik zo van leer trok, maar of dat nou zo handig was. ..naja, kan er nu even niets meer aan doen. Ga morgen wel merken of dit nog gevolgen gaat krijgen.

Goh, ik voel me dronken..

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...