jowan Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Mogge jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Vandaag de tweeëndertigste dag. Dagpact: jowan Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Onrustig geslapen. Straks weer therapie, eerste stap naar het echte werk. Wat beren uit de weg ruimen. Koffie! Dagpact: jowan Roberto Blondie 6 november 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Btw. Sterkte nog ProudMary met je mams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Het lijkt weer een mooie dag te worden, fris maar niet koud, goed zicht en zo tegen zeven al wat blauw erdoorheen als ik naar boven kijk. Maar we moeten het toch zelf maken, fijne dag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Gelukkig al minder last Ploffie van mijn gebit... Duik hier de doesj in, even mijn wallen wegwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Dagpact: jowan Roberto Blondie Nancy Goedemorgen allen!! Bedankt voor de broodjes en de koffie! Hier vandaag een lange werkdag, van 8 tot 8 vanavond. Ik hoop dat ik nog een kwartiertje pauze vind.. Naja, dag komt vanzelf wel om. Eerst even de haartjes föhnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Goedemorgen, Ik vul mijn thermosbeker met koffie voor als ik zo naar mijn werk ga. Lekker voor onderweg. Dochterlief ligt nog in bed, oververmoeid en wat ziek. Het is voor haar een projectweek, met nauwelijks normale lessen. Dus ze blijft een dagje thuis. Bijtanken. Ik ga zo op pad, dan ben ik vanmiddag ook op tijd weer thuis. Lekker op de bank met mijn dochter. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Dank je Blondie. Plof, lekker, koffie en croissants. Met die hoeveelheden kunnen we wel een poosje vooruit. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Goede morgen Dagpact: jowan Roberto Blondie Nancy Agnieta Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Nee Plof, projectweek bestond nog niet toen jij jong was. Eigenlijk hadden wij het best makkelijk als je het vergelijkt met wat die kinders nu allemaal moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Ik spring op de fiets, fijne dag allen! Hou het zo droog als je wilt...Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Mogge Hier zo naar de kapper...kijken of mijn haar nog wil dansen Medicijnen en haar geen goede combinatie bij mij. maar ja zijn ergere dingen Sterkte succes die het nodig hebben..maak er wat van. In elke verslaafde zit een stopper...vaak is het echt zoeken...maar het zit in iedereen Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Op naar mijn therapeut... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Goeie morgen mensen. Waar is Fruitje gebleven ik mis hem. Fruit als het erg moeilijk is om Refu te gaan slikken kom er dan over schrijven kerel misschien kunnen we je wat helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 Goedemorgen en dankjewel voor de croissant. Vanavond voor het eerst naar een Zelfhelp groep. Ben best wel een beetje nerveus. Dagpact: jowan Roberto Blondie Nancy Agnieta Albert Joris Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden