Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

zo zeg ik heb me toch

een joekel van een schaal sla weggewerkt.

Veel calorieen verbrand met volleyen en nog

gewonnen ook. Dan moet ik oppassen met belonen

met wat lekkers. kan ook gezond dus.

en nu met melk en honing naar bed

en niet vergeten mn tanden nog te poetsen

zoals veel te vaak gebeurt.

slaapwel :moon:

Geplaatst

Beste mensen,

Ik ben wel klaar met de dag van vandaag. Mijn vrijwilligerswerk is soms een aanslag op mijn intelligentie en gevoel voor rechtvaardigheid.

De energie is even op nu. Geen zorgen hoor, morgen ben ik er weer helemaal overheen. Nu ga ik wat anders doen, boekje lezen, bank hangen en verder niets.

Monster, ik heb soms zin om leidinggevenden in mijn omgeving als boksbal te gebruiken, telt dat ook?

Goede nacht straks voor iedereen, tot morgen. Sterkte voor wie het op dit moment nodig heeft.

Wat mij betreft ben jij wel de laatste hier die zich hoeft te verontschuldigen dat even de puf weg is, ik verbaas me er soms over hoeveel positieve energie jij kan beschikken.

Geplaatst

Ik ben weer blij dat het weekend is voor mij. Ik zal er niet te veel woorden aan vuil maken, maar op mijn werk heb ik me weer lekker lopen ergeren.

Mijn vrijwilligerswerk dat ik nog steeds elke donderdagavond doe was daarentegen harstikke leuk vandaag.

Geplaatst

Ja, elk weekend denk, dit zal wel het laatste mooie weekend zijn dit jaar met hoge temperaturen. Als ik even kort het jaar weerkundig beschouw was het op augustus na een heel fijn jaar.

Ik had dan ook hele grote pompoenen, maar die zijn al op.

Geplaatst (bewerkt)

Ik vind het heerlijk om mijn tanden te poetsen voor het slapen gaan, dat vergeet ik nooit.

Toen ik dronk ook niet, was in de illusie dat mijn kegel er minder van werd, maar dat is net als met knoflook niet weg te poetsen. Komt ook van dieper, uit je longen denk ik. En de rest van je porien

bewerkt door Jaap
Geplaatst

Mindfulness wordt nogal vaak verkeerd begrepen denk ik.

Jon Kabat-Zinn is een beetje de grondlegger, en voor zover ik weet was hij oorspronkelijk vooral bezig met een therapie voor chronische pijn. Redelijk down-to-earth allemaal.

Geplaatst

Na mijn ontbijtje voor ik de deur uitga poets ik altijd al kijkend naar buiten, en in de zomer loop ik dan even naar buiten. Ik vind dat ook een prettig ritueel.

Geplaatst

Eigenlijk moet ik niks hebben van frisse tandpasta-smaak.

Je kan daarna een kwartier lang niks, maar dan ook niks, met smaak eten of drinken.

Geplaatst

Dan moet je eens de verkeerde (godkope) pijnboompitten eten, dan kan je weken niet meer van je eten genieten.

Ik ben wel weer genoeg aan het woord. Fijne nacht. Nog wat muziek luisteren en naar bed.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...