Kipje Geplaatst 25 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Jowan, waauw... Mooie tekst, geniet maar morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 heb vanwege reizen maar weinig toegang vandaag maar wel met interesse de hele draad gelezen, net. Verveel me een ongeluk op hotelkamer, vannacht nog een extra droog uur erbij op de koop toe. Het leven duurt wel erg lang als je gezond leeft. Op een ontwenningsscheut (laat staan een ontwenningsneut) maak ik hier niet veel kans. Ik wens iedereen een fijne avond. En mezelf een lage nacht met vrolijke dromen. Zo te zien gaat het goed met ontwennen, kip? Ik vroeg me af of Sebastiaan al weer in het land is? Hij viel zeer onsolidair heel snel af, herinner ik me. Ik hoop dat je niet verdampt ben man! wie weet tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 fijne avond nog voor wie het extra uurtje hier wil zijn............. ik wil pitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Ik probeer eerst Canvas en als ik er niets aan vind duik ik mn bed meteen in. Vergeten jullie de klokken niet een uur terug te zetten, lekker lange nacht. En wie weet zien we nu, uitgelogd weer dezelfde tijd als ingelogd, zou ook wel weer fijn zijn. slaap lekker don't let the bugs bite you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Was een goede dag met nog meer goeds in het vooruitzicht. Maar ik doe het dag voor dag. Wellicht tot morgen, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Verjaarsfeest overleefd. Met een giga koppijn naar bed toe nu. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 25 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Eerste nuchtere dag is een feit. Dip van daarstraks is beter. Met hubbie nog effe in zetel, paar priempjes breien en dan onder de wol. Blondie, hoop dat je hoofdpijn overgaat. Vergeet niet voldoende water of soep te drinken, helpt soms... Agnieta, ben het eens met SoWhat, bel die huisartsenwacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Pestbui vandaag. Vooral vanavond. Geen idee waarom. Ook geen zin om hier in te duiken. Grote trigger om te gaan drinken. Gelukkig niets in huis. Wel aan het droogdrinken geweest. Eigenlijk de eerste keer dat ik dit zo heb gevoeld. Rare, confronterende gewaarwording. Nu maar naar bed. Morgen een nieuwe dag. Pestbui is dan overgewaaid, ga ik van uit. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Lieve mensen, Wat ik momenteel doe is hier lezen Van bovenaf In derde positie Helicopterview Zo zie ik ook vaak mij In de droom die ik leef En jonguh, die bestuur IK Het is één grote lucide droom WOW!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Voor wie er nog wakker is, slaap zacht. Droge nachtzoen van Yogajuf ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden