ProudMary Geplaatst 25 november 2014 Rapport Geplaatst 25 november 2014 Hou je taai Kipje. Goed dat de internetbehandeling gestart is.
kruidenthee67 Geplaatst 25 november 2014 Rapport Geplaatst 25 november 2014 Klinkt niet fijn Kipje..alle goeds gewenst... Fijn dat je met de internetbehandeling kunt starten, succes!
lady jane Geplaatst 25 november 2014 Rapport Geplaatst 25 november 2014 Kipje Kracht, moed en vertrouwen
Kipje Geplaatst 26 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst 26 november 2014 Dank je allemaal...heb op dit ogenblik nog echt geen tijd om uitgebreid te schrijven, dingen beginnen heel stilaan te beteren... Dikke knuf en tot later..
Kipje Geplaatst 26 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst 26 november 2014 DJU wil ik mijn behandeling verderzetten...website offline omwille van onderhoudsomstandigheden grrrrrr
kruidenthee67 Geplaatst 26 november 2014 Rapport Geplaatst 26 november 2014 relax.............komt niet op een dag
huttula Geplaatst 26 november 2014 Rapport Geplaatst 26 november 2014 Alles of niets he Teleurstelling hoort ook niet in rijtje thuis Zo herkenbaar
lady jane Geplaatst 27 november 2014 Rapport Geplaatst 27 november 2014 zennnnnnnnn en de kunst van geduld hebben en bewaren
Ineke60 Geplaatst 27 november 2014 Rapport Geplaatst 27 november 2014 Begrijp je heb zo,n zin om te beginnen na zo lang wachten maar idd zeeeeeeen of het tegenovergestelde reeeeeeeeeeen huttula reageerde hierop 1
Ree Geplaatst 27 november 2014 Rapport Geplaatst 27 november 2014 Hoi Kipje, Heb me vandaag hier ingeschreven, omdat ik al een aantal keren heb geprobeerd te minderen. Maar al snel zat ik weer op een fles wijn (of meer) per avond. Ik ben jaloers op die mensen die wel van 1 glaasje kunnen genieten en dan gewoon aan het fris gaan. Na 1 glaasje vind ik het lekker om er nog eentje te pakken. En dan houdt het gewoon niet meer op. Ik denk er ook over om de HA in te schakelen. Heb nog geen afspraak gemaakt. Je bent goed bezig. Ik hoop ook de moed te kunnen verzamelen om een afspraak te maken.
Kipje Geplaatst 27 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst 27 november 2014 Hoi Ree, Kan het je echt aanraden, HA inschakelen, ben nu zelf met de online-behandeling hier bezig, voel me echt top! Drink nog wel nu, maar wil inzicht krijgen dmv cursus en dan beslissen om te kunnen matigen of om te stoppen. Ik herken het ook...1 glas...en dan volgt de rest... Succes!!!
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst 28 november 2014 Moeilijke dag, moeilijke avond... Komt wel goed, weerom geduld.. Stop,met roken op 9 januari, daar kan ik alvast naar toe leven. Voor drinken, begeleiding ADB, had verwacht antwoorden te krijgen, maar moet wachten tot na analyse. Dus nog even geduld......,
Skip Geplaatst 28 november 2014 Rapport Geplaatst 28 november 2014 Kom op he kippie! Koppie niet laten hangen
lady jane Geplaatst 28 november 2014 Rapport Geplaatst 28 november 2014 kipje kom uit je dipje omhoog met dat koppie ben je morgen weer toppie kruidenthee67 en Kipje reageerden hierop 2
Skip Geplaatst 28 november 2014 Rapport Geplaatst 28 november 2014 Jane doe mee met dat rijm pact ... !!!! Kan nog net Deze is ook al leuk
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst 28 november 2014 Ja hoor... Ik kom uit m'n dip Ook al ben ik n kip Ik wil er echt voor gaan En zet me er krommer voor dan een banaan.. Blijf aan de gang met bezem en vod Schuur in het rond en boen me rot. Effe moeilijke week gehad, gaat weer voorbij, Morgen nieuwe dag en een propere lei!!
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst 28 november 2014 &&@&@&&@&&,()?!"!€& k Grrrrrrrrr Wat een dag :-(( Morgen beter ........
Kipje Geplaatst 28 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst 28 november 2014 Echt een *****dag Morgen hopelijk beter
Kipje Geplaatst 29 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst 29 november 2014 Nieuwe dag, nieuwe kansen. Vandaag ga ik maar even heel erg aan de slag hier in huis. Heb er zin in, en krijg er altijd een heel goed gevoel van. Zoiets als, ruimte en rust in huis, ruimte en rust in mijn hoofd. En dan vanavond op de bank, dekentje, filmpje... Een mens mag effe dromen toch?
dribbeltje Geplaatst 29 november 2014 Rapport Geplaatst 29 november 2014 Goed te lezen! Vreselijk zo' n offday, vandaag beter toch? Succes vandaag met poetsen en vanavond tijd voor Kipje zelf. Heerlijk wegdromen bij een film ! Skip reageerde hierop 1
Kipje Geplaatst 29 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst 29 november 2014 Yep dat klopt GewoonDoen, dan volg ik cursus. Was beetje teleurgesteld omdat t niet nu is, maar misschien wel beter zo, aangezien ik momenteel nog enorm struggle met alcohol. Stap voor stap dan maar...
Kipje Geplaatst 30 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst 30 november 2014 Gisteren fijne dag gehad, beperkte alcoholconsumptie, helft van de dagen voordien. Heerlijk op tijd gaan slapen, netjes uitgerust, en vandaag weer een dagje er voor gaan... Krijg echt weer meer moed en kracht!
Kipje Geplaatst 30 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst 30 november 2014 Inderdaad stap voor stap... Wil nog te vaak te veel in 1 keer, en zo werkt het dus niet he! Maar er wordt aan gewerkt, met een positief gemoed :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden