lady jane Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 ik duik er zonder Pauw in, wel ook droog, truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ik ben de dag goed doorgekomen, de dag was ook niet zo hectisch dan verwacht. De dag werd afgesloten met een borrel. Dochterlief logeren, dus ik kon blijven. Flesje alcoholvrij bier gedronken. Toen begon de drank me toch flink aan te kijken. Om het mezelf niet te moeilijk te maken, ben ik na een half uurtje weggegaan. Het was goed zo. Terugkijkend vind ik zelf dat ik dit goed heb aangepakt vandaag. Waarom mezelf kwellen (want dat was het geworden) als het niet nodig is. Ik ga nu zo nog even lezen en dan lekker slapen. Slaap lekker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Goed gedaan Kastanje. Welterusten (als je dit nog leest). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Jan555, alles nog ok daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Vandaar dokter die gisteren aan telefoon zei om strikt afbouwschema te volgen. Weet wel dat de meesten v jullie kiezen voor opeens niets, maar hoop alsnog op begrip en steun!! Hoi, mijn gebruik (misbruik) was dermate van aard dat ineens stoppen medisch onverantwoord was en dat werd me dus van alle kanten sterk afgeraden op grond van de te verwachten ernstige, levensbedreigende complicaties. Ik stopte in een detox-afdeling alvorens aan de opname in een verslavingskliniek te beginnen. Het lijkt me raadzaam je dus te laten adviseren door een verslavingsarts en dat advies te volgen. Met mij is het inmiddels na zo'n 24 maanden uitstekend! Sterkte, wijsheid en inspiratie met je proces van nuchter worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Welterusten iedereen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ja hoor Gerrit! Thnx! Nu echt slapen :-) Aardig dat je aan me dacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 http://youtu.be/SPnaK32oe8I Voor wie nog wat opgevrolijkt wil worden op dit late uur. Wat grappig is dat Hans ook voor Sesamstraat en Kinderen voor Kinderen schreef, en geloof ook de film van Ome Willem. Dus we kennen allemaal zijn werk. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ik meld me andermaal nuchter af voor de dagpact. Vandaag met een fellow op stap geweest, uit eten en daarna een "vreemde" AA meeting bezocht. Bijzonder en goed, Mooi dag gehad en morgen zien we wel weer. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Jowan Dank voor je reactie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden