bolletje Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Goeie morgen mensen. Aggie geniet van deze dag meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Jootje gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Jootje van harte gefeliciteerd en nog heel veel fijne jaren :rose: :rose: :rose: Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Goedemorgen, na een wandeling even koffie gedronken op centraal station....de wandeling terug ging op de koffie heel snel.. Morgen toch weer mn bosroute... gister niet op het forum geweest op een of andere manier was ik vreselijk aan het balen, het gemak waarmee vrijdagavond een kennis teveel drinkt, ik mag rijden.... het past op een of andere manier niet bij mijn "schone" leven....tja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Agnieta, fijne dag Jootje, happy birthday Kabouterje gaat een dagje met Clowntje op pad kan het kloppen dat Suikertje al een paar dagen spoorloos is als in niet op het forum? Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 En van Jopie's bericht word ik weer helemaal rustig.....ik ga ook maar eens even bij mezelf blijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 goeiemorgen frummers en ik ga, geheel tegen eigen principes in, vandaag naar de sauna. Drukke week gehad, dus de rustige dagen daar zijn zonder mij verlopen(daarom bleven ze ook rustig). En ik lever een bon in voor een gratis toegang in januari, dat mag morgen al niet meer. Ingewikkelde regels hoor om mensen binnen te lokken, maar het werkt wel.haha Nu maar hopen dat niet honderden mensen op hetzelfde idee komen, want dan wordt het stressen i.p.v. ont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 * Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Jootje, PROFICIAT Fris, fit, lekker geslapen ... en heb zin in de dag. Wens ik iedereen toe Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Goedemorgen, Uitgeslapen. Klaar voor een mooie dag. Lucht is blauw hier, dus zo maar in de benen richting strand. Maar eerst een bakkie. Dagpact: jowan Kaboutertje Tatum Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Jootje, gefeliciteerd en nog vele droge jaren. An, goed bezig! Jootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Ik herkende de brokken als kattenbrokken. Maar als Jootje ze niet lekker vindt, dan mag ze ruilen. Heerlijk gelopen, zonnetje, wat wil ik nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Op gang komen is na uitslapen een probleempje. Eerst maar eens onder de doesj. Fijne dag iedereen. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Vandaag de veertiende dag. Ik ben weer wat laat wakker geworden. Vannacht slecht (in)geslapen, had buikpijn. Tegen vijven opgestaan en zitten overgeven, toen was de pijn weg en kon ik in slaapvallen.. Al veertien dagen geen last meer van gehad, daarvoor wel regelmatig. Maagproblemen of zoiets. Dagpact: jowanKaboutertje TatumBlondie Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Roberto, ik hoop dat het nu weer weg is, de maagproblemen. Dag 14 is alweer twee weken! Goed man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Die maagproblemen (pijn , brandend maagzuur) verdwijnen, zodra ik overgeef. Sowieso heb ik na iedere maaltijd een beetje last, gaat dan vanzelf over. Koffiedrinken is denk ik niet goed, misschien moet ik op thee overstappen. Drop (met zoethout) werkt ook wel een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Goedemorgen Hier schijnt de zon nog, zal niet lang meer duren. Geslapen als een os! Gelukkig ben ik weer op het juiste pad. Gister niet gedronken en vandaag ook niet van plan! Heb nog geen refusal geslikt (durf nog steeds niet), maar ben blij dat ik het in huis heb als stok achter de deur vooreerst. Denk er morgen één te gaan nemen. Voor vandaag: Dagpact: jowanKaboutertje TatumBlondie Roberto Wimmelt Ga goed mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Perpermunt thee is goed voor je maag Roberto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 (bewerkt) Ik heb even zitten googelen op maagklachten (maagvliesontsteking / brandend maagzuur). Moet ik eigenlijk niet meer doen, want alles wat ik lees over ziektes lees krijg ik gelijk last van. Voornaamste oorzaak: koffie en roken. Ik rook als een ketter en drink nu meer koffie i.p.v. alcohol. Moet inderdaad maar overstappen op (mint)thee. Vond toevallig onlangs een pakje terug in mijn keukenkastje. Thee vind ik ook lekkerder dan koffie. Koffie drink ik alleen om wakker te worden. En nu ook vanwege de 'libriumkater'. Stoppen / minderen met roken is wat moeilijker. Zeker nu ik zonder werk thuis zit. 19 oktober 2014 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Roberto je mag wel uitkijken dat je geen maagzweer krijgt probeer maar te stoppen met heel veel koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 De stoofperen staan op, ik zag ze gisteren liggen bij het boodschappen doen. Altijd lekker, bij het eten, als snoep of als toetje met vla of zo. Leuk om te maken. Nu de gehaktballen. Wimmelt, ik heb een aantal jaren geleden Antabus gebruikt, dat is hetzelfde als Refusal. Ik was goed bang van dat spul en liet het wel uit mijn hoofd om te drinken. Wat dat betreft werkte het uitstekend. Na inderdaad een paar dagen een vervelende smaak in mijn mond had ik eigenlijk alleen last van een lager energieniveau met hardlopen; ik kwam maar tot halverwege van wat ik toen liep. Op zich was daar mee te leven natuurlijk en achteraf heeft het ontgiften misschien ook een rol gespeeld. Eenmaal had ik onbedoeld een flesje alcoholarm bier in plaats van alcoholvrij, van 05%. Ik meende bij de eerste slok al een waarschuwend getintel te voelen en wat druk op mijn hoofd. Ik heb dus maar gauw iets anders genomen. Het spul werkt in mijn ervaring dus goed en ook ik kreeg er een groot gevoel van rust door. Drinken hoefde ik gewoon niet over na te denken. Wat is het dat jou bang maakt, wat houdt je tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Eline, Ik zat op 3 a 4 kopjes koffie 's morgens. Nu 6/7/8 kopjes per dag. 's Avonds drink ik een kopje thee. Ik wil het terug brengen tot 1 of 2 's morgens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden