rapilos Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 ieder zijn eigen manier inderdaad, Joop, Wijze woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 O mooi Rapi. Hoop dat het lukt . Ik duim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Dank je Proud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Rapi, heel vervelend zo. Heel de zorgsector is aan het rommelen met de bezuinigingen en de overdracht van verantwoordelijkheden van de centrale overheid naar de gemeenten. Heeft dat er in jouw geval ook mee te maken? Ik kan daar behoorlijk kwaad om worden, wat er allemaal gebeurd; helemaal als ik zie wie er het slachtoffer van zijn of dreigen te worden. Ik hoop dat je vlot weer zich krijgt op iets anders. En wie weet, misschien blijkt dat straks een geluk bij een ongeluk te zijn. Ik duim voor je. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 (bewerkt) Geplaatst Vandaag, 16:27ik weet dat dit goed voor mij is en het mij energie geeft, alleen moet ik dan niet drinken natuurlijk... Wijfie, Van mijn coach heb ik geleerd om i.p.v. moeten het woord willen te gebruiken, dus: Ik wil niet drinken. Het vervangen van moeten (van wie?) door willen (jijzelf) geldt ook voor andere situaties. Voor ik kan niet drinken, ik mag niet drinken idem dito. Bij mij werkt dat. En ter aanvulling op MGerrit: schrijf dat ook van tevoren op. Gerrit: Misschien kun je vooraf bedenken, hoe er daar gevraagd wordt wat je wilt drinken, of hoe er drank wordt aangeboden en hoe je dat gaat weigeren. Wat je dan zult zeggen en wat je wel zult drinken (fris of water of koffie of thee ... bedoel ik). Door een situatie vooraf te visualiseren is het vaak makkelijker om het juiste te doen 17 oktober 2014 bewerkt door Roberto kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ja Gerrit, Ze geven geen vaste contracten meer, vanwege de onzekerheid in de zorg Bovendien hebben ze door de zorgzwaarte, steeds meer mensen nodig, met een hoger niveau dan ik. ( Veel verpleegtechnische handelingen, die ik niet mag uitvoeren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 shoot Raps wat een tegenvaller voor je. Zit er via de gemeente niet een gaatje?Als die meer mensen nodig gaan hebben, wie weet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ik benader elke thuiszorgorganisatie die ik kan vinden Jane De meeste vallen straks onder de gemeente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Zeg ag, hou je ook van slayer? of is dat te hard? Dat is lang geleden, Vaak geluisterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ook ik duim voor je rapilos dat je snel wat weet te vinden. In de zorg zijn jullie zo nodig, als het aan mij lag... Hier alles klaar, pc dicht en zo wat restjes oppeuzelen uit de vriezer. Kids bij hun vader, zijn verjaardag vieren! Vanavond dus languit op de bank met een boek, rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Rapi je kan niet meer dan je best doen, de rest is geluk hebben. Hoop dat je nu niet al te gespannen wordt met al die sollicitaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Heb vandaag weer een flink stuk gelopen Bol, om de spanning van me af te schudden. Toen kwam ik een buurvrouw tegen. Ze nodigde me uit om wat te drinken in het dorp Dus zat ik ineens aan de thee met vlaai. Dat gaf wel een leuke afleiding ja plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Goedemorgen frummers, Even een poosje niet geweest hier. Toch wel heel erg geschrokken van zondagavond. Maar goed, niemand heeft me gemist ook denk ik. Heb van de week ook gehoord, dat mijn contract niet verlengd wordt.Zit dus per 1 dec. zonder werk, als er niet heel snel iets gebeurd! Toch wel, ik vroeg het me in relatie tot zondag me al dagen af hoe het met je is. Balen van je werk, het enige wat je nog kan doen is een heel mooi getuigenschrift krijgen waarmee je kan aantonen dat het niet verlengen van contract niet een kwestie was van onvrede over je functioneren. Heb je die al? Veel succes met opnieuw zoeken.. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Dank je Erik, En ja, ik krijg een mooi getuigschrift. Zelf gevraagd, bij de heer directeur, maar dat geeft niet toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Dagpact: jowanBlondie Albert Kaboutertje Wimmelt Agnieta Wijfie Roberto Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Hai Ietje. Privé gaat het goed, maar regelmatig heb ik toch last van trek. Om mijn wilskracht bij te staan ben ik weer met de dagpact begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 uitzitten dan maar Sowhat misschien ook the voice kijken mee? en op de belg een mooie film 21.05 u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 die herken ik ook Sowhy niet genoeg genoten pijnlijk maar als je anders had gekund zou je anders gedaan hebben he meis genoeg van gehouden was er vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Sorry allemaal dat ik niet reageer op iemand. Er word meegelezen door iemand die in mijn huis is. Daar heb ik geen zin in want de volgende dag hoor ik wat er geschreven is Duurt hopelijk tot december. verder ben ik stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 AR je bent er das genoeg AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 met rechtermuisknop op klikken en kopieren dan hier in een posting ook rechtermuisknop en dan op plakken. maar je kunt niet alle afbeeldingen zomaar kopieren en plakken dan moet je het eerst als document zelf opslaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 oh hij is er al wat een scheetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 P.s. Weet iemand hoe ik mijn nagels schoonkrijg, dik aarde, zonder nagelborsteltje ... even in de biotex houden Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Bijten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Sowhat... Pfff als ik je trek-trigger lees schieten spontaan de tranen in mijn ogen. Niet genoeg genoten , niet genoeg gezien, niet genoeg onthouden Gelukkig hebben we de foto's nog ❤️❤️❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden