jowan Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Het lijkt goed weer te zijn, ik ga het even proberen, tot over een uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goedemorgen Jowan en andere vroege vogels. Koffie is bijna doorgelopen, thee staat te trekken Buiten is het pikdonker en windstil, Binnen is het heerlijk rustig. Hond ligt nog heerlijk te slapen, Poes heeft net gegeten en rolt zich ook weer op. Puppiepoes heb ik nog niet uit haar 'slaapkamertje' gehaald, nog even rust ook van die kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Morgu Agnieta. Heerlijk vredig zo he? Ik neem nog maar een bakje thee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goedemorgen, Vandaag een dagje schakelen en achtereenvolgens ouderavond op school van zoon. Wordt weer lange dag. Nog maar 4 daagjes te gaan... Koffie. Dagpact: jowan Agnieta Kaboutertje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goedemorgen! Hier ook heerlijk vredig. Kop koffie, peukkie. Hier gaat het stoppen nog steeds goed. Vandaag voor 6 dagen naar Kopenhagen, naar mijn zus: zin in. Moet wel uitkijken, want solo op vakantie is bij mij ook een valkuil om te gaan drinken. Gelukkig drinkt zus niet. Ik ben dus niet zo vaak hier. Iedereen een fijne dag en sterkte aan ieder die het kan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Zo, terug, prachtig helder weer met een licht windje en lekker fris maar niet koud. Ik heb 3.348.756,5 ster geteld, maar ik kan er hier en daar een gemist hebben....... Fijn begin van de dag, voor iedereen! En nu: koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Dagpact:jowanAgnietaKaboutertjeBlondie Sebastian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goedemorgen Blondie... schiet al op he? Wat betreft dat grapje Agnieta... het heeft hier een paar jaar geleden ook gestaan. En toen viel niemand er over, integendeel. Het kan verkeren dus. En ga je het op een serieuze manier bekijken dan is het zelfs niet grappig, maar een ernstige waarschuwing... geeft de gevolgen weer van wat er gebeurt als iemand die niet met drank om kan gaan de keuken in gaat met de beste bedoelingen een heerlijk gerecht te bereiden.... erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goedemoren Sebastiaan. Gaat goed dus. En heerlijk een paar dagen naar je zus. Nou, denk dat als zij ook niet drinkt dat het je helemaal gaat lukken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 pfff, zie Kabouter helemaal over het hoofd. Vandaag DE dag he Kabouter? Heerlijk hoor. Mannetje mee naar huis en genieten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goedemorgen, ik dacht al, zijn ze nog niet wakker, staat er al zo veel. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goedemorgen, Vandaag een dagje schakelen en achtereenvolgens ouderavond op school van zoon. Wordt weer lange dag. Nog maar 4 daagjes te gaan... Koffie. Dagpact: jowan Agnieta Kaboutertje Blondie Mogge, Blondie! Wat bedoel je steeds met: " een dagje schakelen"? Is dat rijden in zo'n oude auto met een pook en een hoop herrie? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Oh boy... loop ik dan zo verschrikkelijk achter Kaboutern??? ja dus. Nou, heerlijk in ieder geval. Fijn hoor, en inderdaad, alles gaat weer bijtrekken, lekker rustig aan. Fijn dat dochter vakantie heeft, ja natuurlijk jij woont ook in het noorden, daar hebben we nu vakantie. Maar dan hoef je ook lekker niet te rennen om haar op tijd naar school te krijgen... An jij ook een heel goede morgen... Luitjes, ik moet er vandoor . Maak er een mooie dag van. Dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Ook ik deelde alleen maar even Agnieta, niets meer en niets minder. 'Het kan verkeren dus' gaf ik aan Mensen, hou de huizenkant, dan komt alles goed. laterrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goede morgen Dagpact:jowanAgnietaKaboutertjeBlondie Sebastian Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Nou, ik zie mijn zus maar 2 dagen, de rest alleen. Ik ga dus maar niet uit en op tijd mn nest in. 't Is wel écht een valkuil. Maar ik ben te koppig om toe te geven (hoop ik). Ook gewoon maar dag voor dag. En mocht ik erge trek krijgen, dan log ik wel in . Laptoppie gaat mee, want moet ook nog wat werken. Borderliner reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 jowan, Schakelen is het werk wat ik doe. De ouwe verpleegkundige in de wijk... Nu, oud voel ik mij nu zeker! Alles doet zeer aan mijn lijf... Maar goed, effe een hete doesj en dan toch de wijk maar in op mijn fietsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goeiemorgen deze morgen, Vandaag oppassen op een drinkenmaatje, nu weet ik niet of iemand ook trek heeft na volledig onder narcose geweest te zijn, maar ik neem geen risico. Dagje dagpact dus voor mij. Dagpact:jowanAgnietaKaboutertjeBlondie Sebastian Albert Spud Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goedemorgen en tot later, haast.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goedemorgen, @Jozefje: ik vind je bericht van gisteren 17.53u ongepast op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Klaar om te gaan werken. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goeie morgen lieve mensen. Dat grapje van Jozef gisteren heeft Hannah ooit geplaatst. Ik moest er vreselijk om lachen, gisteren ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Hoi Sowhat, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goedemorgen beste mensen, Ik wens iedereen een hele fijne dag en sterkte voor hen die het nodig hebben. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Goedemorgen, Heerlijk, opstaan en de zon schijnt volop! Rustig dagje vandaag. Gaat weer lukken! Dagpact:jowanAgnietaKaboutertjeBlondie Sebastian Albert Spud Wimmelt Maak er wat van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden