Monster Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 yep fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 voor zolang het duurt natuurlijk plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 nu iederéén even stil valt, piep ik er tussen uit ga ik pleite welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 juist!! nogmaals: trots op onze jongens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Goed gedaan Walrus. Ik heb zo'n situatie nog niet meegemaakt. Dat wil zeggen, wel de prosecco, maar niet dat iemand iets tegen me zie omdat ik niet nam. Wat ik wel heb meegemaakt is dat sommige mensen echt niet begrijpen, waar ik het over hebt als ik zeg dat ik een probleem met alcohol heb. Sommigen mensen schijnen zich ook aangevallen te kunnen voelen als iemand anders niet meer drinkt. Ook die heb ik nog niet meegemaakt; nou ja, niet echt. Ik denk ook niet dat je je aangevallen hoeft te voelen. Het zegt meer over de spreker, dan over jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Monster en Kaboutertje, welterusten. Niet ziek worden Kaboutertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Kabouter ik hoop dat je lekker slaapt en morgen weer fit bent om naar het ziekenhuis te gaan. Het kost veel energie zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 trusten allemaal, sterkte morgen kaboutertje. ik ben ook wel trots dat ik het gered heb, maar was een beetje beduusd van de gezamenlijke 'aanval' - had ik niet op gerekend. ben toch wel kwetsbaar hoor.... ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ik heb een leuke avond gehad. Nu te moe om te reageren. Ik ga naar bed. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 O Kabouter, ik lees je nog even. Goh, ja, dan slaap je niet veel hè. Zou fijn zijn als clowntje morgen naar huis mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Welterusten PM, mooi gezellige avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ik meld me weer nuchter af voor vandaag. Aanvallen, over elkaar heen vallen, terugvallen, tegenvallen, in de smaak vallen, Ik ga er eens een nachtje over slapen. Fijne avond, goede nacht en welterusten voor iedereen. Wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Welterusten voor wie gaat slapen. jowan morgen gewoon weer hier hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 En Aggie groetjes natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ik ga opslomen. Ik heb nog even gegoogled (opgezocht hoe je dit schrijft) op de tip van Erik en dat genoteerd voor een andere dag. Goede nacht, tot morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Jopie, je klinkt weer een beetje als Jopie. Als dat klopt, dan vind ik dat fijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 we hebben weer veel van elkaar geleerd wat we daarmee gaan doen of niet bepalen we zelf. doorzettingsvermogen een mooi woord. slaapwel frummers en nee het was geen volle maan, dat was de 8ste al. en er komt ook geen storm. soms is er gewoon chaos, leerproces, en verschil. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Dag 7 is voorbij, morgen dag 8. Ik ga nu proberen te slapen. Gisteren en eergisteren was het vrij laat geworden. Dan wordt ik ook laat wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Welterusten Roberto, goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden