jowan Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Voor iedereen een fijne/goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Goedemorgen, Onrustig geslapen. Zo weer werken. Nu koffie. Dagpact : jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Goedemorgen, Onrustig geslapen. Zo weer werken. Nu koffie. Dagpact : jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Tijd om op pad te gaan. Tot later. Fijne dag voor allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 TETTERETEEEEEEEE, LadyJane viert feest, een hele fijne en goede verjaardag gewenst, ik zou je graag een stranddag hebben gegeven..... Alle anderen een goedemorgen, karig ontbijtje doen want wie weet wat Lady om 10 uur bij de koffie heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Goedemorgen en proficiat Jane !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Goede morgen Dagpact :jowanBlondie Agnieta Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 (bewerkt) Dubbel 6 oktober 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Lady Jane van harte gefeliciteerd Adam van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Terug van m''n rondje. Is er al koffie of moet ik de Senseo aanzetten? Ik wil dit een zinvolle dag maken, niet verlummelen of verslapen. Werk verzetten. Ik ben al goed begonnen, nu doorpakken. Fijne dag voor iedereen, proficiat voor de jarigen en kalmte om te accepteren wat we niet kunnen veranderen, de moed om te veranderen wat we kunnen veranderen en de wijsheid om tussen deze twee het verschil te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 @Kaboutertje: thanks, dat had ik nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Agnieta heeft al voor de thee gezorgd, hier staat de koffie inmiddels klaar. Goedemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Lady Jane, een super fijne dag en een nog beter jaar toegewenst! En Adam is jarig, ken ik geloof ik niet maar wel van harte gefeliciteerd als je dit leest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Oef, dawas Kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Nou moe, doe ik allemaal leuke icoontjes speciaal voor Lady Jane zie ik ze helemaal niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Dagpact :jowanBlondie Agnieta Albert Kaboutertje Nancy Lady Jane en Adam, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! En Blondie, gefeliciteerd met je drie jaar droog!!!!!!!!!!!!!! Wat een prestatie!!!!! Wees maar trots op jezelf!!!!!!!!!! En nu ben ik meteen weer weg, op weg naar mijn werk.....fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 (bewerkt) Volgens mij is het 'forum' een beetje aan het knarren Dribbel.... ligt denk ik niet aan jou hoor. Maaruh.... Jane en Adam jarig... slingers dus. Jane en Adam, van harte. Ik hoop dat jullie allebei een fijne dag hebben, wens jullie een mooi, nieuw, gezond en gelukkig jaar. Jane, gebak rond koffietijd? En Adam, misschien een speciale aflevering van je 'Onzinhoekje' ? 6 oktober 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Ik had ook al koffie. Maar extra koffie is nooit weg Hm, gaat goed met me dus Eerst maar even zelf een bakje nemen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 En ik hoop zo dat het Jopie straks lukt om even hier te komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Drie hele jaren droog.......wat heerlijk zeg en nog steed zo actief hier! Petje af, probeer maar niet weer iets met plaatjes, of toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Mogge frummers, Wat een verwarring op de maandagmorgen op het forum. Lady Jane gefeliciteerd met je verjaardag. Dat er nog maar vele mogen volgen in goede gezondheid. Ook Adam van harte, @Blondie: gefeliciteerd met 3 jaar droog. Hartstikke goed. @Kabouter: sterkte vandaag. Ik hoop dat je zoon aan de beterende hand is en de arts een goed bericht heeft voor je. Ik moet morgen voor onderzoek naar het ziekenhuis, onderzoek gebeurt onder narcose. Zie er best tegenop. Dan ben ik dus tijdelijk afwezig op het forum. Voor nu een fijne dag gewenst allemaal en sterkte voor wie het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Blondie, kanjer... , top. Kabouter, fijn dat zoontje de nacht redelijk is doorgekomen. En dat je moeder even thuis inspringt. Hopelijk gaat het nu allemaal een tikkie beter... Kan me indenken dat je tegen dat ondezoek opziet Mary. Hoe lang moet je daar blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Het is een dagopname Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Oké, dus eind van de dag weer naar huis? Kzal aan je denken meis. Ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar als ik naar mezelf kijk dan is het 'opkijken tegen..' bij mij vaker erger dan het gebeuren zelf. Ik hoop dat dat bij jou net zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Sterkte Kabouter.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden