Spring naar bijdragen

Zondag 5 oktober 2014


plof

Aanbevolen berichten

goeiemorgen frummers.

Elk seizoen heeft wel wat vind ik eigenlijk,

maar afscheid van de zomer stemt me altijd wel

wat weemoedig. Dat kon nu met nog 2 heerlijke

stranddagen. Gisteren spoelde er een mooi verweerd

stuk hout, met een schelpje eraan vast, zo mijn armen in.

Ik heb het nu op mijn tafel liggen en zie het maar als het

afscheidskado van de zee voorlopig.

 

Kabouter, houd je taai meis :rose::heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge

Alle seizoenen hebben wel wat.

Herfst met al zijn kleuren, paddestoelen en ach tis ook heel vaak droog

Winters wit..maakt de wereld ook bijzonder..ik schaats verders niet maar kan genieten van anderen..de kou , warmte..mooie tegenstelling

Voorjaar weer nieuw leven

Zomer..zon,warmte

Ik zoek het mooie van jaargetijden in de natuur..buiten

Binnen zitten kan ik de echte jaargetijden niet voelen

Nederland is best mooi..met zijn jaargetijden

Maak veel fotoos maar ben ook best blij als nieuwe seizoen aanbreekt :)

En de snowboots staan al te wachten op mij

(Auto rijden met gladheid vind ik ook eng..dan maar heel rustig rijden en meer tijd nemen)

Fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herfst kan prachtig zijn maar die regen en het grijze vind ik ook vreselijk hoor! Word ik ook wat somber van.

Ik moet al een tijdje de laatste opdracht van de internetbehandeling doen, het zit hem al in het woord moeten. Ik doe steeds al mijn opdrachten maar deze blijf ik tegenaan hikken. Ik vind hem lastig, weet niet waar ik moet beginnen, ben ik er dan nog niet aan toe? Wil ik stiekem niet? Wil ik misschien niet afsluiten? Ik weet het echt niet, had met mezelf afgesproken dat het vandaag klaar moest zijn maar ik zoek steeds weer excuses. Zoontje is nog steeds ziek, nog koorts, dus....maar dat is onzin want ik zit echt niet de hele dag naast hem. Altijd weer de angst voor weer een longontsteking, de zoveelste, en zijn longen zijn al zo beschadigd maar hij is nog niet benauwd dus zorgen weer aan de kant zetten.

Heb ook tijd om hier te komen maar dit kan op de iPad naast hem en de cursus moet achter de pc. Dat vind ik wel jammer want daar zit ik eigenlijk nooit, moet ik er speciaal voor opstarten. Wil ook niet dat er iemand mee leest, wil het liefste alleen zijn.

Nu eerst even koffie en dan maar toch....??

Dribbel

bewerkt door dribbeltje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog net: goedemorgen beste mensen.

 

Allereerst beterschap voor de zieke kinderen van enkele frummers. Ik kan me nog goed herinneren hoe je je dan kunt voelen. Sterkte voor jullie.

 

Ik heb slecht geslapen, er staat een soort combinatie van winkelen en (schoon)familie op de planning en ik ben bij voorbaat al chagrijnig.

In zulke situaties kan ik helemaal in mijzelf terugvallen, dan lijken de dingen die om mij heen gebeuren me niet te raken. Drank speelde daar vroeger een rol in, zowel de drank die 's ochtends toch nog in mij systeem zat, als de drank die er naderhand om allerlei redenen weer ingegoten mocht worden.

Het gaat een mooie oefendag voor me worden om deze stemming zachtjes om te buigen.

Ik merk nu al, met het schrijven van dit bericht, dat er wat verandert. Net of het zonnetje een beetje opkomt aan de horizon. Ik werk aan mezelf vandaag en dat is goed.

 

Mijn kater heeft toch nog een leuke dierendag gehad. Hij kreeg zowaar een kaart!

Van de dierenarts, de jaarlijkse oproep voor zijn prik :unsure: 

 

Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

 

Heerlijk sfeertje in huis, krant lezen in bed, bakkie pleur, gebakken eitje en de vriezer ontdooien die niet meer dicht wil. Rare nacht, dromen over een niet betaalde kroegrekening terwijl ik daar al 20 jaar niet meer kom. Gelukkig was mn oude hond weer vrolijk in leven en huppelde al kwispelend mee.

Het kan verkeren.

Over 4 maand is het al weer maart! Ik hou het weer droog vandaag!

 

 

Dagpact: 
Gipsy 
Agnieta 
Kaboutertje 
jowan, echt wel met een kleine j...
Blondie 
Albert
Joris 

Walrus

Wimmelt

 

Pluk de dag (ook al is het maar 12 graden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wat administratie gedaan maar wat ik zocht kan ik niet vinden en dan komt door mijn eigen chaos die ik gecreëerd heb afgelopen jaren. Nog steeds geen moed gehad verder te gaan met mijn opdracht...

Ik heb net de iPad geüpdatet dus kan nu ook icoontjes versturen vanaf het toetsenbord, altijd leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag naar levende etalages in de stad...beetje miezerig weer..dus een pluutje meenemen

Man krijgt vanavond vriendjes op visite..dus ik ga heerlijk zwemmen

Eerst woorden dat ik niet zou gaan zwemmen

Best vreemd..

Toen kwam hij dat hij zijn vriendjes had uitgenodigd

Ik zo

Kun je toch gewoon vertellen..dat je een mannenavond wil..niks mis mee...eigenlijk blij van dat hij eindelijk eens wat anders als bij de buis hangen organiseerd

De wereld staat open voor iedereen...tis wat jij er van maakt

bewerkt door huttula
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeten ..willen...keuzes maken

Het hoort er allemaal bij..dribbel

Ook het dubbele gevoel wat het geeft

Van moeten naar willen is vaak een keus

Iets waar je niet aan wil denken moet soms om je doel te bereiken

Echt een keuze maken kan soms als een sprong in het diepe voelen...

Inwendig weet je dat het goed zit...nu het koppie nog

Succes dribbel...je gaat als een speer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Ik ben een kereverse hier op het forum maar al wel jaren gepoogd te minderen, nu dus stoppen. Meer over mij in mijn voorstelstukje.

Mijn kinderen zijn bij hun moeder en mijn vriendin bij haar zoon, ik ben dus alleen. Daarom rustig wakker geworden, shake en soep gemaakt voor mezelf en reacties op mijn voorstelstukje beantwoord. Ik ga nu wat klussen in het toilet ( voegen witten) een helse klus vind ik maar ik ga er voor .

Ik wens iedereen een mooie en gezellige dag toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mezelf beloofd om morgen mijn opdracht af te maken, ook al is zoonlief nog ziek. Morgen wil ik het, al is het maar om het uit mijn hoofd te hebben..

Ik lig nu in bed met mijn dochter en allebei achter de iPad. Zij kijkt graag uitzending gemist en ik doe van alles en nog wat.

Ik trakteer mezelf op een dagje met weinig activiteiten, maar het gevoel blijft dan aan me knagen, het me nutteloos voelen, schuldig voelen.....Heb weer eens poging zoveel gedaan om muziek te downloaden van youtube voor de kinderen maar ik begrijp er werkelijk niets van. Computers en ik, dat zal nooit wat worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje, heb aan he gedacht vandaag

Hier paar jaar terug met doodzieke dochter aan zuurstof, sondevoeding en bijbehorende angsten voor ons :( (zonder ic-perikelen gelukkig)

Vanmiddag stad even ingeweest voor kleding kinderen en nu na frietjes op luie stoel voor open haard :)

Zo nog hoofdstuk voorlezen en dan echt afschakelen

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...