lady jane Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 goeie zonnige morgen frummers om dat in oktober weer te kunnen zeggen, heerlijk! Een heerlijk volle dag met allemaal leuke dingen en even wat lekkers voor de katten maken zo. Heb een fijne (dieren)dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Goede morgen Dagpact;JowanJorisRapilosBlondie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Goedemorgen beste mensen, Fijne dag voor iedereen vandaag. Walrus, ik kan me goed herinneren hoe jij je voelt op het moment; heerlijk is dat. De rest komt wel, geduld, alles op z'n tijd. Mijn kater krijgt ook niets extra's, die is al helemaal verpest. Mensendag, dat zou een beter plan zijn hier. Naar de kapper nu. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Hé Ap, hoe is ie nu met je? Voel je je al weer een beetje beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 goedemorgen, krijg mijn vet toets niet ongedaan, hoe kan dat nou weer? Nou ja kijk ik straks wel naar, beetje uitgeslapen..... nog niet teruggelezen even doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Goede morgen Dagpact;JowanJorisRapilosBlondie Albert Wimmelt Las net een mooie van Monster: "Nooit meer" doet mij denken aan uitzichtsloos lijden, dat doet me denken aan een reden voor vrijwillige euthanasie. Dat terwijl er niets meer aan de hand is dan dat ik dat glas moet laten staan. Zoiets, een opsteker waarvoor dank Monster, zo kan ik weer verder! Vandaag dus weer niet. Carpe Diem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Agnieta ok? Ik ga ook eens genieten van deze mooie dag...weet niet wat ik ga doen maar eerst maar eens onder de shower.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Zo, boodschapjes ook gedaan. Zusje,een half uur aan de foon gehad. En..ik heb alweer honger Ook niet normaal zeg, Heb toch echt goed gegeten vanochtend. Misschien iets te vroeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Ja idd Walrus, ik drink niet en niet vandaag. Ben naar werk, fijne zonnige zaterdag. walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 JowanJorisRapilosBlondie Albert Wimmelt Walrus Deze kopieer ik ook even mee (want helemaal mee eens) Las net een mooie van Monster: "Nooit meer" doet mij denken aan uitzichtsloos lijden, dat doet me denken aan een reden voor vrijwillige euthanasie. Dat terwijl er niets meer aan de hand is dan dat ik dat glas moet laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Kapper afgehandeld (want zo voelt dat altijd), een jasje naar de stomerij gebracht, door gefiets naar de toko en nu weer thuis met een bak koffie. Ga er nog een nemen, da's de derde en dan vanavond nog eentje. Ik ga zo hardlopen en twijfel tussen vanmiddag een deur schuren of een stukje rijden op de motor. Moeilijke keuze. Agnieta, ik zag je vanochtend volgens mij hier even aangemeld. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Straks kan het ook nog Gipsy, alleen als het richting 0 graden loopt, dan pas ik. Niet direct voor de temperatuur, maar voor de gladheid. Ik heb zo'n motorfiets die wel wordt uitgescholden voor "vrachtwagen". Maar inderdaad, dit is echt superweer; niet te warm, een zonnetje ... wat wil ik nog meer? Trouwens, er was in Nieuw Zeeland ooit een motorrijder, een oude man (ja, ik ben ook oud), die altijd met zijn hondje reed. Het beestje stond op de benzinetank, ik geloof op een soort matje. Maar dus niet in een bakje of mandje of zo. Heel bijzonder. Ik zal een kijken of ik daar nog wat van kan vinden. Misschien een idee voor jouw Gips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Dit is niet wat ik bedoelde, maar geeft een beetje een idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Mijn kater smeert hem altijd als ik start Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 O maar dat zie je vaker hoor Ger. en inderdaad incl. bril, helmpje en als het koud is, leren jack. Vind het toch wel erg gevaarlijk om zo'n diertje op de motor mee te nemen. Je zal een keertje flink moeten remmen of zo. Brrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Het is een beetje een circusact Bol. Ik zou dat zelf nooit doen; alleen voor het dier zelf al niet. Maar curieus om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Terug van landgoed. Stekjes van aardbei staan in de grond. Niet dat ze het dit jaar nog zullen gaan vrucht geven, maar ze staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Maak het jezelf gemakkelijk Blondie, een chineesje of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Het is prachtig weer Agnieta, ik vind dit aangenamer dan de zomer. Vanavond probeer ik iets Indiaas: kip, aardapel, ui en een kerriepasta uit de toko, cocosmelk. Boontjes, taugé en rijst. Nu zo hardlopen, kijken of ik Vlieg kan inhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Wordt toch zelf wat fabriceren, bolletje... Rijst(knoflook)soepmet kokosmelk en met allerlei groentes er doorheen (=Ghanji). Zonder vlees vandaag. Ben er weer vandoor, genieten van het mooie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Na het eten mot je toch altijd een paar uur uitbuiken Fruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Lekker gelopen. 6,5 km waarvan de laatste 1,5 dan wat uit mijn comfort zone, dus trainen. Ik blijf de laatste maanden weer helemaal heel en je wilt niet weten hoe goed dat voelt. Even douchen, nog wat snoepen en dan even de motor op. Tot later weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Wat vervelend! Strekte voor jou en natuurlijk heel veel beterschap voor het mannetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Kaboutertje: dat is, op zijn zachtst gezegd, balen voor je zoontje en voor jou. Ik wens je veel sterkte en beterschap gewenst boor je zoontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden