blondie6173 Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Blondie, had je mijn opmerking nog gelezen over kassa? Heb wat gemist dus! Sorry, overheen gelezen... Shame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Ik mis Erik en onze beertjesthee....hoop dat hij leest....En Mark die naar tskuul ? op Texel ging... waar zijn jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Fruitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Weer heerlijk gegeten. Nog wel een verse salade met feta bij de restjes erbij gemaakt. Vitamientjes aangevuld. Nu een waterijsje. Administratie voor werk is ook klaar, zo straks nog even een ronde met de hond en dan The Voice kijken met mijn kids. Ik ben er weer klaar voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Joris, goed gedaan. Vrijdagmiddag is zo'n middag voor verhoogde dijkbewaking. En dan nog prachtig weer ook! Heb je nog iets speciaals moeten doen om over de trek heen te komen, of "gewoon" en kwestie van uitzitten? Ik heb net een rondje of de motor van vrouwlief gereden, dan is die er ook nog eens uit. Iets aan de kleine kant voor mij, maar het ding rijdt zalig. En wat een weer! Vlieg, lukt het een beetje met herinrichten en wennen aan de nieuwe situatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Hoi MijnGerrit, ben snel wat gaan eten. Met wat in de maag neemt de trek af. Zo, lekker op de motor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Klopt Joris, honger en dorst (hoewel ik van mijn grootouders nooit honger mocht zeggen). Heel soms denk ik eventjes aan drank en blijk dan een tijdlang geen water te hebben gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 helemaal rozig van het strand! het leek wel juni, zo weldadig warm. Iedereen verbaast zichzelf er steeds over dat ik binnen 5 min. kan indutten dan. maar voor mij wordt het steeds gemakkelijker, ik die tot voor kort nooit overdag kon slapen, lag vanmiddag in mijn allerupste uppie te knorren. Toen ik wakker werd lagen er allemaal maatjes om me heen te wachten tot we gingen ballen. Gelukkig kluppie met zn allen plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) Waardevol Jane! Om te koesteren, dat kluppie ☺ 3 oktober 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Fijn Agnieta en goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Agnieta jezus wat was ik bang Dat ik het doe ja maar jij ook niet nog es Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Slaap lekker Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 fijne avond Spuddeke Slaap wel voor straks Sorry ik was bezig met wat anders even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 De week zit er weer op en idd MijnGerrit: vrijdag is van alle dagen voor mij de lastigste. Lange lange dag met lange lange file. En trek... En dacht alleen mijn teen gestoten te hebben of zo, maar blijkt jicht , lees net dat Kim Dinges Jung van Noord Korea dat ook heeft en dat hij veel zuipt, rookt, Emmentaler kaas eet en een kapsel heeft dat daar op lijkt. Ik bevind mij in goed gezelschap maar behalve een raar kapsel heb ik niets met hem gemeen Nu maar eens flink dorst lessen met een emmer water. En dan verstand op nul. Met de NL tv geen probleem vandaag de dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Je hebt ons Agnieta, da's weliswaar virtueel, maar we zijn er wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Aggie ben er ook hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Ik ben benieuwd hoe het met Kaboutertje is gegaan vandaag en hoop dat ze zich nog even meldt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Agnieta, Spud is volgens mij al weg, ballonnetje leeg zei ze, geloof ik. Ben je kapot van dat bericht, of zit je er gewoon doorheen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden