Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Het is een moeilijk dag voor je Aggie en je doet het goed. Ik hoop dat je man straks weer op de stoep staat. En dat hij z'n sleutels heeft meegenomen omdat jij de deur op slot hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Agnieta, Het leven gaat over rozen Er zitten alleen heel vervelende doorns aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Leuk Ietje en een mooi compliment van je zoontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Het leven is als een neus; je moet eruit halen wat er in zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 moet je wel kennen Aggie liedje is van 1970 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Ik meld me droog af. De steun in mijn rug heeft me goed gedaan. Sorry, ik mis de puf nu om te reageren. De kadootjes die ik had gekocht waren een schot in de roos. Een glunderende meid van 12: iets mooiers bestaat niet. Vanavond samen film gekeken, stokbrood met lekkers erbij. Zij ligt nu op bed; ik nog even opslomen en dan kruip ik ook mijn bed ook in. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Ik heb er eentje uit de oude doos op de muziekdraad gezet, misschien vind je die ook leuk Agnieta. Dat was vroeger best ruig. Nu wel wat gedateerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Weletrusten Kastanje, mooi bericht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Zou je hem kunnen bellen Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Rustig aan Agnieta, het komt wel goed schatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 het komt wel goed. Agnieta door dik en dun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Ik zou best wel spider-man willen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Mooie, goed gevulde dag Gipsy! Dat zal een goed gevoel geven. Het lijkt me fijn voor je dat je je zus kunt helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Ja, dat is echt vervelend Aggie. Je hebt het weleens eerder geschreven. Worden ze steeds slechter dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 ouderdom komt met gebreken Aggie, wat is er mis met een hele gave bril? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 weer droog gebleven vandaag. trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Tsja..ik weet niet.heb erg veel last van de L van HALT Misschien ben ik daarom zoveel hier Gewoon bellen. Dat helpt! Ook tegen alleen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Wat is er met Spider-Man Jozefje? Beetje slingeren en lekkere blonde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Ik meld me droog af voor vandaag. Lange drukke dag gehad en morgen weer zo een. Wekker op half zes en een programma tot 1800 en dan nog naar huis rijden. Dat wordt comateus slapen morgenavond. En dat allemaal op mijn oude dag...! Welterusten aan iedereen. Morgen ben ik hier niet veel, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Goede dag dan morgen, ouwe jowan. Ik stop er ook mee, tot morgen. Goede nacht iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 Jozef, Dan moet ik die pleisters ook eens bestellen! Of doe ook maar niet... Sinds het stoppen met de drank ben ik daar toch stukken minder vatbaar voor, die emoties. Beter... Blondie weet je zeker dat je dat 'beter' vindt? En weet jij zeker dat je minder vatbaar voor die emoties bent sinds je niet drinkt? Ik begrijp niet wat je aan het zeggen bent; Ik denk dat iedereen voor en na het stoppen evenveel emoties heeft doch het aangaan is met drank anders te reguleren. Ik vind het juist uit jouw mond vreemd om te horen dat je het wenselijk vindt om minder vatbaar voor emoties te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 zoals ik het lees schiet je minder in die emoties Blondie? en dan klinkt het niet vreemd, toch? slaap lekker frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Jane, dat is inderdaad hoe ik het bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden