jowan Geplaatst 2 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 (bewerkt) En bij deze ga ik vanavond ook niet naar de groep. Iedereen zoekt het maar uit. Ja, dat is een keuze. Je kan het allemaal lekker weer alleen doen. Weet je bijna zeker dat het weer fout loopt en dat je dat weer helemaal aan jezelf te danken hebt. Niet zo'n verstandige keuze lijkt me. Maar wie ben ik.. Bewerkt: Oeps, ik zag dat je al verder was, het is niet meer zo erg als het lijkt, gelukkig. Mijn steun droog te blijven heb je, vertel me maar wat ik voor je kan doen.. 2 oktober 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Ga vandaag ook naar yoga, bevalt me wel, heel goed eigenlijk.... huttula en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Aggie lees je berichtjes een terug van 21 dagen geleden? De moeite die je weer had om weer op het rechte pad te komen. Blijf volhouden hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Het gaat hier de laatste tijd van kwaad tot erger Emoties steken weer de kop op Is niet handig Er is geen tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Dat weet ik niet meer Spud Ik vroeg me ook af Wat had ik nou te zeggen....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Drinken doe ik altijd nog Soms beperkt Altijd uit de bocht Ik woon met een lieve man Het lijkt alsof ik niet kan voldoen aan wat men graag zou willen Ik weet, dat doe ik zelf Dat eeuwige gezuip.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Er is altijd wat te doen Om echt af te kicken Heb ik tijd nodig En vooral vastberadenheid Ik heb daarnaast ook dingen voor mezelf nodig Maar dat gaat zo niet etc.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Hahaha... Das nou juist het grappige Dat is altijd de hamvraag Ik weet niet wat ik wil Niet meer alleen Iemand om op te bouwen Die is er nu Maar dan geloof ik er niet meer in en denk vroeg of laat Nog effe... Dan istie het ook zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Hij zit me zeker niet op mijn lip Godzijdank is alles bespreekbaar En kan ik wezen die ik ben Nix aan de hand Zou je zeggen Ik zit alleen mezelf in de weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Alles wat de guitarman niet had Vindt ik wel in hem Het komt wel goed Het is dat ik veel alleen ben Ik kan daar niet zo goed tegen Maar als zijn kinderen er zijn is het me vaak te druk Ik wil er zijn Leven geeft me nog een kans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 hier nog zo een. goeiemorgen trouwens. en mijn eerste schrijfachtend begint zo kan ik gevoelens omzetten in schrijfeltjes Mai blijf Mai meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 (bewerkt) Het hangt volgens mij in de lucht Er is iets gaande Dat voel ik Iets groots Het komt wel goed Love&be loved Jullie zijn schatten 2 oktober 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 (bewerkt) Hé die Mai, Eenzaamheid is een vreselijk gevoel maar geeft ook aan dat je daar iets mee moet doen. Ja en op de eerste plaats toch proberen te stoppen met drinken. Van daar uit kan je verder met groeien maar als de drank er iedere keer weer tussen zit, belemmerd dat jouw groeiproces. Het zou zo jammer zijn als de relatie kapot zou gaan vanwege de drank. En ik kan me voorstellen dat, als er nog zoveel te doen is incl. proberen om te stoppen, dat je dan slecht tegen die drukte kan. Je kan dat er niet meer bij hebben. Is een internet behandeling niet iets om over na te denken? 2 oktober 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Bol, ik denk me suf Heb de huisarts achter me Die begrijpt me volkomen Eigen manier... Ik ben een gelukszoeker Vind mijn heil weer in de drank Dat houdt een keer op Soms lijkt het moeilijk omdenken Wat eens mijn sterkste punt was.. Daarom, mss helpt schrijven hier weer even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Dank voor de reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Dochter laatst naar mijn moeder "Nu komt het wel goed met mama" Alsof het ooit niet goed was Geloven in de ander Niet in mij Vertrouwen op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Moggu allemaal. Mooi rustig weer. Lekker temperatuurtje. Herfstgeuren in de lucht en beginnende herfstkleuren aan de takken. Zo en nu eerst een bak koffie met een toefje slagroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Ik ben 40 jaar lang, iedere werkdag die ik moest werken om 05:00 opgestaan en na 18:00 uur thuis. Mag ik. Lekker doen waar ik zin in heb. Vandaag dus helemaal niks. Stom tv kijken. De buurvrouwen pestten heeft ook geen zin. Zout tekort. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Terug van therapie. Leeg...rust in mijn koppie. Moeilijk gevoel voor mij om mee om te gaan. Merk dat ik nu aan het zoeken ben naar onrust, omdat ik dat gevoel van leegte en rust in mijn koppie niet gewend ben. Alsof ik weg wil van die rust. Eerst maar eens een bakkie en met de benen omhoog op de bank en niks doen... Brrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Geen idee, Agnieta! Ik ken dat gevoel van rust in mijn koppie niet en dus op zoek naar dat ouwe vertrouwde gevoel van altijd die onrust? Moet ik effe doorheen. Niet vluchten, maar dat gevoel van rust beleven en toelaten. Voelt raar. Maar komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Agnieta, Inmiddels link ik niet vaak meer aan drank bij iets nieuws, al blijf ik wel alert. Wat ik wel merk is dat ik mezelf een copingsgedrag heb aangemeten, bewust of onbewust, welke niet werkt. Dat gedrag ombuigen kost tijd en energie. En vooral merk ik door de therapie dat ik heftig moet gaan werken aan mijn eigenwaarde. Mezelf voldoende waard vinden, mezelf de fijne momenten gunnen, mijzelf gunnen daarvan te genieten. Afijn, werk genoeg! plof en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Terug van een ellenlange wandeling met de hond. Nu aan de kook. Rundvleescurry met sajoerboontjes, puntpaprika en rijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Laatste loodjes wegen het zwaarst, fruitvlieg! Succes met de verhuizing. Daarna je eigen plekje weer creëeren zal ook niet makkelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden