blondie6173 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Goedemorgen, Koffie! Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 (bewerkt) Goeiemorgen! Fijne start van de week voor iedereen! Dagpact:Blondie jowan (blond on blonde...) 29 september 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Gladgestreken... Nog een bakkie en hop de wijk in. Fijne dag allen, laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Hoop dat je een goede dag hebt Blondie, werk ze. En goedemorgen natuurlijk voor iedereen. Ik heb inmiddels een grote pot koffie en idem dito pot thee gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 (bewerkt) Even de draad van gisteren doorgelopen.... Leuk dat de mannen samen aan het lopen zijn geweest. Jopie verhuisd, moet inderdaad een 'raar' gevoel zijn als je jezelf dat alleaal in je eentje 'ziet' doen... En inderdaad, er is niets mis met dat trieste gevoel even hoor Joop en het went weer allemaal. Moest ook verschrikkelijk lachen om die 'kak-kleuters' , ik zag ze helemaal uitgetekend voor me, de ouders trouwens ook Ietjes traktaties staan dus al keurig te wachten, mooi geworden Ietje. En Wijfie inderdaad aan het nippen geslagen. Eerst maar weer helemaal met beide pootjes op de grond Wijfie. En inderdaad, het opzeggen van een koor is nog heel wat anders dan het opzeggen van je huwelijk. Dat eerste is denk ik een heel goede beslissing. Dat huwelijk? Als je bij J weg gaat komt er dan wel orde in je huishouden Wijfie? Heb je dan inderdaad rust? Lukt het je dan wel om te leven? Ik ben zo bang dat jij J. onbewust gebruikt als de oorzaak van alles wat jou niet lukt. In ieder geval sterkte, want je zult je behoorlijk beroerd voelen denk ik. Aanpassing: woordje eraf, woordjes er bij... 29 september 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Ah, zie Jen ook, goedemorgen Jen. Bakje koffie staat al klaar voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Nou, ik ben binnen van mijn vroege ochtendrondje, laat maar komen die bijdragen! Ik kan er weer tegen voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Goedemorgen, had ik even moeite met wakker worden, een kop koffie van Yvonne en helemaal wakker Wijfie eerst weer helder worden en dan doen wat je echt wilt doen, koor etc. Het lijkt nu toch echt herfst te zijn, grote spinnenwebben, nat gras, nevel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Goede morgen Dagpact:Blondie jowan (blond on blonde...) Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Goodmurning iedereen... Ja, het wordt inderdaad herfst. Ook weer heerlijk. En wie weet ook vandaag weer zo'n mooie milde herfstdag. Ik moet er vandoor nu, de werkweek mag weer beginnen. Koffie en thee in de warmhoudkannen. Maak er een mooie dag van lui. En sterkte gewenst voor wie dat nodig heeft. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Goedemorgen allemaal, Vandaag naar de tandarts , pas om 17.30 uur maar ben er nu al nerveus van en vannacht schrok ik wakker omdat ik enorm veel knoflook heb gegeten, zo stom!! Er moet van alles gebeuren en daarna heb ik nog de eerste vergadering van de fotogroep van de nieuwe school van ons zoontje. Hoop dat de verdoving dan nog niet is uitgewerkt! Zet hem op allemaal en een fijne dag! Dribbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Dagpact:Blondie jowan (blond on blonde...) Albert Agnieta walrus Mis Bianca hier al een dag of wat - we zijn hier ongeveer tegelijk binnen komen wandelen... Buiten mist, dolle boel op de weg, helder hoofd. Kan erger... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Goedemorgen.. Dagpact: Blondie jowan (blond on blonde...) Albert Agnieta Rapilos Wijfie; Doe je ook mee vandaag? Kom, meteen de rem er weer op meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Goedemorgen.. Dagpact: Blondie jowan (blond on blonde...) Albert Agnieta Rapilos Walrus Wijfie; Doe je ook mee vandaag? Kom, meteen de rem er weer op meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Sorrie Walrus, Onze berichten kruiste elkaar net. Heb je weer op het dagpact gezet zoals je ziet. En nu, Hup, op de fiets. huisje schoonmaken. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Goedemorgen, Dribbel wat leuk om je te lezen, je bent zo positief. Tandartsbezoek is nooit fijn ook al is hij/zij nog zo aardig. Fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Goedemorgen, bijgelezen en op naar een tweede koffie verkeerd als ik nog melk heb. Dagpact: Blondie jowan (blond on blonde...) Albert Agnieta walrus Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Moghu Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 ha die Bol. Dribbel, door jouw posting besefte ik net dat ik gedroomd had dat mijn kies en de rest van mijn gebit afbrokkelden, getsie!Het is idd niet veel bijzonders, maar dit kwam wel het dichtst bij een nachtmerrie voor mij geloof ik. Sterkte vanmiddag en morgen ben je er weer vanaf meid. Zo en straks lekker spinnen voor mij en even de sauna in na afloop. Kan ik er weer helemaal tegen om de week te beginnen. Het lijkt qua weer een mooie week te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 goedemorgen hier na week van ziek zijn kom ik weer eens kijken. Nog thuis vandaag, maar vind dat ik morgen toch echt weer aan het werk moet. Ik duik mijn bed weer even in, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden