dribbeltje Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 Ik ben ook erg moe merk ik, ga opslomen......vind ik zo' n leuk woord! Mijn iPad wilde er nog niet aan, veranderde het weer maar ik ga hem ook maar inzetten! Het dekt de lading wel ! En Ietje, veel plezier met de traktaties morgen, mag je nog foto's maken in de klas of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 Ik zit aan een tosti-zand/kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 op het strand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 Nee. Laten vallen bij de buitenkeuken. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 Op een dag vond ik dat ik maar es moest gaan hardlopen, nooit gedaan. 6 km leek me een mooi begin. De volgende dag regende het niet en ik dacht dat het slim was om regelmaat in te bouwen. Dus niet af en toe, dagelijks leek mij verstandig. 6 km vond ik wel zwak, maar ik had weinig tijd. De volgende dag 8 km. De volgende dag waren mijn enkels net zo dik als mijn kuiten...............overdreven maar toch. Op het werk liep ik niet soepeltjes. Ik vroeg een collega hoe dat opbouwen nou moest. Na 4 km bedacht ik dat de wasmachine nu wel klaar was dus dat ik beter geen wandelpauzes kon nemen, maar in één streep naar huis om was op te hangen. Ze lachten me vierkant uit. Pas later begreep ik hoe onvoorstelbaar onvoorbereid ik had gehandeld Toen mijn gymschoenen gejat waren heb ik nooit meer nieuwe gekocht. Hardlopen is niets voor een ongeleide projectiel........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 Mensen die hun sport doordacht en rustig opbouwen vind ik sterker dan mensen die zich helemaal leeggeven en dan niet meer willen. Zoals ik het hardlopen heb opgebouwd dus. Dit is trouwens voor meerdere onderwerpen inzetbaar. Fruit en Gerrit: Trots op onze jongens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 ow ze zijn al naar bed goed plan welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 Ik kom ook even welterusten zeggen met een slaapliedje, (maar dan moet je wel even naar de muziekdraad) Beetje vreemd weekend achter de rug, gisteravaond viel mijn vriendin zomaar flauw. Rare gewaarwording, maar bleek allemaal niets ernstigs. Op twee schrammetjes na. En nu naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 Heb net ongevraagd advies gegeven Gelukkig ben ik zo ver dat ik niet gelijk verongelijkt word als dat niet geapprecieerd wordt, maar toch: mental note-niet meer doen. Pff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 Ik meld me weer droog af na een erg goede dag! Welterusten voor iedereen die dat toekomt! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 slaapwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 mijn posting is zoek dus ben ik aan slapen toe en dromen van de ochtendkoffie slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 Maf ze allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden