Kate Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Haha Dribbel dat vind ik wel weer leuk. Ach ieder moet ook doen watie leuk vindt toch. dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Vandaag in de stad dan ook maar een leesbril gekocht voor op mijn werk.....niet zo' n half brilletje dat ik al thuis heb, voor echte noodsituaties, maar een fatsoenlijke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Ik had coupe kappeltje, nu weer alles egaal in 1 kleur. Blond. En nu opslomen... Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Tussen broers en zussen spelen meestal nog oude patronen, oud zeer. Ik ben ook wel wat gevoelig voor mijn oudere broer. Kreeg er ook nog een portret van een schoonzus bij, met bezemsteel. Maar die opmerking over opname van je zoontje is wel heel bar Kaboutertje. Gelukkig heeft hij daar niets over te zeggen. Goed gedaan vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Goed bezig Aak. Fijn dat je nu een middel hebt gekregen dat je echt helpt. Maar je doet het toch ook zelf hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Aardig theekransje hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 (bewerkt) . 18 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 (bewerkt) . 18 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Ietje, fijn dat alles goed is verlopen en dat het leuk is geweest. Wat dat andere betreft, ik heb het me jaren afgevraagd waarom ik het niet voor elkaar kreeg minder te drinken. Voor mij was de omslag de echte, overtuigde realisatie dat ik verslaafd ben en het zelf niet ging redden. Ik was niet in gevecht met mezelf, maar met mijn ziekte. Dat veranderde de zaken nogal. Hoe het voor jou moet of kan werken, weet ik niet. (ik weet dat het uitgangspunt "ziekte" soms discussie oplevert, maar daar gaat het hier nu even niet om) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Misschien ben je er te veel mee bezig, Ietje? Ik moet dit, ik moet dat, ik vind dat ik hier tekort schiet... Dat is wat ik hier doorgaans hoor van jou. Waarom niet eens zoeken naar dingen die je leven plezierig maken? Naar een motivatie zeg maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 het wordt schoner en lichter. Op enkele flessen na vandaag alles cadeau gedaan op een housewarming en een verjaardag. Als ze maar niet denken dat ik elke keer met zoveel drank kom aanzeilen Ook een compliment gekregen: zie er minder pafferig uit, hoorde ik. Er staat weer een hoop wijsheid en levenservaring op de draad vandaag. Ik wou dat ik een verlossend woord had voor ietjefietje, maar ik kan niets bedenken. Hoop dat je goed slaapt ietje, en morgen blij wakker wordt. Sterkte met alles. dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Elkaar een spiegel voorhouden is een van de sterke kanten van dit forum. Ik denk zeker te weten dat Akelei dit uit liefde doet, Ietjefietje. En daar is lef voor nodig. Het is alleen zo balen dat anderen vaak zoveel meer, of in ieder geval andere dingen zien dan wijzelf als het om onze blinde vlek gaat. Ietje, ik wens je oprecht wijsheid om eruit te halen wat waar is. Alleen jij kunt dat bepalen. En op jouw tijdstip. Akelei, dank je dat je de spiegel durft op te houden. Hopelijk doe je dat ook bij mij als je iets ziet waar ik blind voor ben. Want ik héb blinde vlekken. En ik denk dat ik je vast geen gelijk zal geven. Ja, in mijn bedje als ik niet ingelogd ben. (in de volksmond heet dat stronteigenwijs, hier noemen we het 'ontkenningsfase' , ook goed) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Ik heb een beetje het gevoel van een status quo bij jou, Ietje. Je kent je pijnpunten, maar je geeft aan dat er niks kan veranderen. Dan zit het een beetje vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 (bewerkt) Ietje, ben je wel volledig bewust van de gevaren die het regelmatig nuttigen van alcohol met zich meebrengt? Dan bedoel ik lichamelijk en geestelijk en zeker kijkend naar de toekomst. 27 september 2014 bewerkt door Jozefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Ietjefietje, je wilt heus. Ik geloof dat. Misschien is het een idee om goed te kijken naar wat jij nodig hebt. Ik denk zelf, maar ik kan het fout hebben, dat dat erkenning is. Van anderen, maar bovenal van jezelf! Als jij het goed kunt vinden met jezelf, je vind wat je nodig hebt in jezelf, dan kan alles wat buiten is de pot op. Dan is het fijn als anderen vertellen dat je het goed doet maar dat weet je dan al omdat jijzelf dat al vind. En dan heb je de beloning en de vlucht en de pauze en de rust en....................... alles wat drank je moet gaan bieden, niet nodig. Want je hebt jezelf en dan heb je genoeg. Maar ik kan er naast zitten. Ik wil je wel vragen hier eerlijk over te zijn tegenover jezelf. Omdat je het waard bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 het is naar om bij wezenlijke zaken weg te lopen, maar ik ga naar bed. Welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Ik meld me clean and calm af voor vandaag. Weer een wisselende dag, niet goed, niet slecht. Morgenvroeg naar een AA meeting. Mooi begin van de dag. Daarna wellicht ergens op de koffie bij een fellow en/of fotograferen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Als je schrijft dat je het " morgen" mogelijk gaat krijgen weet ik al dat je morgen middag gaat schrijven dat het mis gegaan is. Tot jouw verrassing. Sorry, maar ik herhaal even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 bedankt voor het mooie draadje vandaag en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden