Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 september


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Ik schreef dat van die pullen vanochtend op mijn laptopje beneden. Nu ik hierboven aan een echte pc zit, zie ik ook het verschil....
Sorry Albert, het was al wel als geintje bedoeld, maar gezien de commotie wil ik dit even rechtzetten. Het zijn kadootjes met een strik erom. Freudiaans, misschien wel, ja.

Sorry aan iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag ze ook niet, maar resultaten in het verleden en heden bieden geen enkele garantie voor de toekomst.

Gisteren in de toko zag ik een fles met een of andere saus ook aan voor een fles met drank. En de volgende keer zie ik weer helemaal niets.

Net zoals ik op de televisie soms wel en soms niet registreer dat er gedronken wordt.

Het wordt overigens wel steeds minder, moet ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, aanpassen ...

Heeft iemand een kanon groot vuurwapen voor me? Dan schiet ik dat af hier op de gang. Je wilt niet weten hoe leeg het hier is.

Ik ga verkassen naar een ander pand, want dit is wel erg saai.

Je moet zo opletten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe minder waarde ik aan de alcohol hecht, des te minder zie ik het. En natuurlijk had ik in het begin ook dat ik alles met drank vergeleek maar dat is er ook niet meer, ik vind andere dingen belangrijker. En dat is normaal denk ik. Het is te lang geleden dat ik voor het laatst gedronken heb. Terwijl ik nog verdraaid goed weet hoe het smaakt en wat voor 'n gevoel ik er bij kreeg. Dat gaat niet weg denk ik.

Maar ik weet ook dat, als ik de keuze zou maken om weer eens te gaan drinken, bij mij een knop om gaat en ik niet kan wachten tot het moment daar is. Drank blijft voor mij heel gevaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen,

Het is lang geleden dat ik hier geweest ben. Er is een hoop gebeurd, niet allemaal even fijn.

Sinds 9 maanden heb ik intensieve individuele psychotherapie en ik begin het gevoel te krijgen dat alles heel langzaam op z'n plaats begint te vallen, al heb ik nog een lange weg te gaan.

Ook wilde ik vertellen dat ik sinds 2 weken Selincro slik. Ik slik het niet om sociaal te kunnen drinken (absoluut geen optie voor mij) maar om de craving weg te nemen.

Ik heb wel het gevoel dat het werkt, ook omdat ik er zelf aan werk natuurlijk.

Voor mij is de psychologie van deze pil heel anders dan bijvoorbeeld Refusal. Bij Refusal MAG je niet drinken, daar raakte ik ontzettend van in paniek (deed ik dan wel, met alle gevolgen van dien). Nu zou ik kunnen drinken maar ik doe het niet. Ben er ook veel minder mee bezig. Bijwerkingen na de eerste paar dagen minimaal. Ben er van overtuigd dat je er steeds zelf bij moet blijven, maar het medicin is een steun in de rug. Ik ben licht hoopvol en dat is meer dan ik in tijden geweest ben.

Dat wilde ik even laten weten.

bewerkt door MM
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit ook achter de iPad dus kleinere icoontjes, een leesbril nodig en het freudiaanse effect bij elkaar maakte dat ik het direct zag!

Maar het blijven inderdaad gewoon gezellige kadootjes voor degene die ze verdiend hebben met droog blijven.

Ik was vandaag in een nieuwe supermarkt en liep meerdere keren tegen het verkeerde gangpad aan, blijft irritant en ik zie ook iedereen altijd en overall drinken. Maar heb er vertrouwen in dat dat minder gaat worden. Had mijn moeder net aan de lijn over morgenochtend de stad even in en dan direct, " dan pakken we ook even een terrasje natuurlijk". Dat blijft lastig maar ik drink niet hoor, ja koffie ...met iets lekkers als compensatie...;-)))

IETJE WAAR BEN JE?......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is maar net waar je die drank aan koppelt Fruitje, en ik denk dat heel veel mensen het koppelen aan lekker warm weer, een terrasje enz.

Ikzelf had het meer gewoon thuis of het nu wel of geen zonnig weer was maakte mij niet zoveel uit. Ik voelde me goed en wilde me nog beter voelen of zoiets. Mijn lichaam en geest vroegen om drank ondanks ik me goed voelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijzonder verhaal Agnieta, tja, daar kan ik weinig op zeggen! Wel fijn dat je vader zoveel vertrouwen in je heeft dat hij je mee vraagt!!

En kaboutertje, inderdaad hier komen als je het moeilijk krijgt!! En als je maar 1 fles hebt mag je er niet aan komen want wat moet de visite dan drinken?? Moest wel lachen om de goedkope fles wijn, heel wijs om iig niet je lievelingsfles in huis te halen. Ik heb eigenlijk altijd wel wat wijn huis maar geen kasteelbieren want dat is mijn zwakste plek.

Vanmorgen dus mijn debuut als fotograaf, hebben ze eindelijk alle kinderen stil kom ik eraan met mijn geluidencamera, waarvan ik nog steeds niet weet hoe ik dat uit moet zetten.......beetje ongemakkelijk voelde ik me wel. Durfde bijna geen foto' s meer te maken maar da's ook zo knullig. Moet dus nu wel even uitzoeken hoe dat moet voor een volgende keer.

Moet eigenlijk echt wat in huis doen maar heb zooooo geen zin, het weer is hier triest....morgen beter.

Over ruim 2 weken op vakantie, merk dat me dat erg bezig houdt, zou ik dan toch, alleen die ene week...??

Heb dat toch hardop gezegd dat ik tot aan de herfstvakantie niet drink en dan weer wel, dat terrasje en dat mooie weer.

Dat wordt moeilijk, heel moeilijk, heb ik jullie ook niet want geen WiFi daar.

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...