blondie6173 Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Hahaha... Jowan, grapjas! Kom eerder tekort. Gisteren loon binnen, maar was bijna 300 euries minder dan normaal. Zijn over op nieuw systeem, maar daar ga ik niet voor betalen! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Spannende week achter de rug vertel ik wel op m'n eigen draadje Beetje domme vraag misschien, maar wat is een eigen draadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Domme vragen bestaan niet Walrus Dat is het draadje bij "wie is wie" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 (bewerkt) . 18 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Goedemorgen, Jowan en Walrus en Plof, allemaal gefeliciteerd met de alcoholvrije periode! Blondine, da's balen zeg van die euro'sdie je te weinig kreeg. Zal vast in orde komen, maar dat duurt nog een poosje waarschijnlijk. Eline hoe gaat het met het kleuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 En voor Jen natuurlijk ontzettend veel sterkte gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Mogge...vandaag dag vrij Kapper..workshop glas in lood..ziekenbezoek staan op programma Fijne dag , sterkte en succes en anders morgen weer een dag En van gister kun je leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Goed idee! Gewoon doén! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Leuk Hut, glas in lood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Geen idee..PM Ik ga een vlieger maken..zo kinderlijke En de betekenis hierachter" vrijheid " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 O dus verplicht figuur Hut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Ik ga kennismaken met mijn nieuwe huisarts. Jeuh! Tot later huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Duik hier de doesj in. Kan ik om 9 uur gelijk in de telefoon hangen voor mijn centen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 (bewerkt) Goeie morgen kanjers Jowan, Ploffie, en Appeltje gefeliciteerd Mary succes met de kennismaking. Glas in lood is mooi Hut. Kan je heel veel dingen mee maken. Gewoon doen, fijn dat je hier bent. Blondie een paar dagen vrij? Rustig aan doen nu hé? Van harte gefeliciteerd Mary. 26 september 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Bol, Zal het proberen rustig aan te doen, komende dagen. Maar financiën kan ik niet op beloop laten, dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Goedemorgen beste mensen, De stemming zit er al goed in hier en ook dat maakt een mooie start van de dag. Agnieta, soms ben ik de draad ook even kwijt. We hebben best veel nieuwe frummers erbij, die nog actief zijn ook én sommige oudjes komen opeens binnenwaaien. Ik ben hier veel korter dan jij, maar ben het soms ook even kwijt. Jowan en Walrus en Plof ieder met hun eigen mijlpaal vandaag: goed bezig! Jowan op weg naar de twee jaar, goed man. Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Ik ben weer thuis begonnen vandaag en heb over ruim een uur een gesprek met een collega. Verder wat losse eindjes opvolgen op de altijd stille vrijdagen bij ons. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Gipsy, Ik weet nu wat er met die duif is gebeurd, maar hoe is het nu met die leuke jongen afgelopen? Ik zie je bericht op je eigen draad met spanning tegemoet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Mooi Agnieta! Ik ben effe boodschapjes doen voor het weekend. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Pm..geen verplicht figuur Moest zelf wat bedenken...vlieger leek me een mooie En dat kinderlijke hou ik wel van Mijn haar danst weer Kapster had 1 grijze haar gevonden Omdat het kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 goedemorgen Jowan en Walrus en Plof, gefeliciteerd met de behaalde resultaten!! Ik ga zo eerst weer sporten, me door mn pijnlijke rug heentrainen. Dagpact :Gipsy Jowan Joris Blondie walrus Kaboutertje Agnieta Wimmelt fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 (bewerkt) . 18 november 2014 bewerkt door ploffie huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 (bewerkt) . 18 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Goede morgen, Jowan gefeliciteerd met 23 maanden Appeltje gefeliciteerd fijne dag Albert, erg tactvol om die potten bier in de felicitatieslingers te zetten.........zinloos eigenlijk ook, ik hoef ze niet meer! Evengoed bedankt voor je felicitaties! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Hihihi...ik zie ze ook, hoezo met drank bezig? De kadootjes Agnieta zien eruit als pullen bier, als je stiekem een bril nodig hebt! Dus even doen alsof je wat slechtzienden bent, met je ogen knijpen ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 @Agnieta icoon 4,5,6 en dergelijke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden