Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 september


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Zo vandaag niet zo veel gedaan. Wat zitten naaien omdat ik een mooi bedje wil maken voor m'n diertjes.

Kennen jullie een soort ijzeren ding dar je aan de verwarming hangt voor katten? Er zit een hoes overheen.  De buurman heeft zo'n ding wat langer gemaakt voor me zodat m'n hondjes erin kunnen. Nu ben ik bezig om van die hoesjes te maken en daarna een stofje te naaien wat over dat ding heen kan. Dan krijg je een soort hemeltje net hetzelfde als bij een wiegje. als ze daar dan in kruipen van de winter hebben ze het heerlijk warm. Ze liggen dan tegen de verwarming aan en de warmte wordt binnen gehouden door dat hemeltje.

Verder ben ik al een paar dagen wat moe en een beetje somber. Ik denk dat het toch weer komt van de verbouwing, dus moet ik het gewoon uitzitten. Komt goed. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Partner is op zussendag, zoon belt af voor het eten.... Lonely & Tired, thanks Jowan voor de waarschuwing. 

 

Net stapje voor stapje langs het wittewijnravijn gelopen - vrijdag na een waanzin week ... 

En weer alsof ik in de spiegel kijk als ik de draad lees. Vreemd dat ik geen van jullie ken, geen idee heb, en me hier toch vertrouwd voel. Ben bv ook benieuwd hoe het met Jen gegaan is. 

 

Ik hoef niet naar de suup, heb ook een schuurtje - en je wilt niet weten wat daar nog aan wijn ligt. Afgelopen drie weken steeds dozen meegenomen naar verjaardagen. Alsjeblieft en geniet ervan. Geen bocht hoor. 

 

Nu maar even een luchtje scheppen. Heb wel wat zuurstof verdiend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer bijgelezen. Ook ik ben benieuwd naar Jen.

 

Zo'n hangding hebben wij voor onze kater, maar denk maar niet dat ie daar op wil liggen. Het liefste ligt hij in mijn bed, terwijl hij best weet dat ik dat niet wil.

Een zetje van "ga eens weg" begrijpt hij dan opeens helemaal niet meer en als ik hem optil, doet hij of hij dood is.

 

Luchtje scheppen is goed Walrus, goed bezig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op het moment wat minder actief op het forum.

Ik lees wel, want ik blijf graag op de hoogte. Waarom? Omdat ik me zeer betrokken voel.

Van reageren komt niet echt. Ik geloof dat het nu voor het eerst deze week is dat ik een paar uurtjes echt alleen voor mezelf heb.

Oh ja iet jokken: dinsdag nog de schrijfcursus, heerlijk was dat.

Maar dat was het eigenlijk wel.

Opgeslokt door de dagelijkse dingen en een puberdochter die toch wat meer begeleiding nodi heeft met haar huiswerk.

Gelukkig staat ze er voor open en vind ik het leuk. Huiswerk maken en studeren moet je leren.

En aks je dat op de lagere school nooit hebt hoeven doen, dan vergt dat nu meer tijd en energie.

ik voel me net zo'n huiswerkcoach.

Kost me veel energie, dus als zij naar bed gaat lig ik er kort daarna ook in.

Met de gedachte dat dit tijdelijk is heb ik dit er graag voor over.

Resultaat van een eerste toets was een dikke 8 voor wiskunde. Trost ben ik.

Toch moet ik wat meer tijd voor mezelf zien te regelen want ik loop op mijn tenen en als ik dat lang doe dan brand ik op met alle gevolgen van dien.

Ik kijk niet naar de voice, maar ik wens degenen die dat wel doe een mooie avond.

Dat wens ik natuurlijk ook de mijn mede niet kijkers toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kastanje, begrijpelijk dat je hier wat minder actief bent. Ik hoop dat je hier en daar je rust kunt vinden.

Je dochter zal waarschijnlijk met een aantal weken zo gewend zijn, dat ze meer zelfstandig aan het werk kan voor school.

Dat is de bedoeling ook natuurlijk. Ze moet het ook niet te makkelijk gaan vinden, die hulp.

Wel mooi dat het kan en dat ze het accepteert. Over een paar jaar kun je dat misschien wel vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

ben niet bijgelezen - nog maar een half uurtje thuis eigenlijk.

Het was een constructief gesprek, denk ik, maar het moet nog wat bezinken, ben emotioneel moe.

Ik ben dus niet ontslagen.

De directie heeft die optie wel overwogen, maar mijn directe verantwoordelijke wil me nog een kans geven.

Verder: er is me verteld dat ik mijn werk goed doe, in het opzicht dat ik al mijn taken op een kwalitatieve manier afwerk. Maar: er wordt in de toekomst van me verwacht dat ik mijn rol ook op een meer pro-actieve manier invul, zelf met initiatieven en voorstellen kom, presentaties verzorg, etc.

Van mijn kant heb ik aangegeven dat ik behoefte heb aan meer ondersteuning en frequente constructieve/kritische feedback.

 

Dat was het zo'n beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond.

Vanmiddag een dutje gedaan, vanavond een bakkie gedaan in een café met manlief die uit het werk kwam en ergens een hapje gegeten.

Morgen een lummel dag. Zo tank ik weer bij.

Ik wil wel oppassen dat ze nu niet ineens van alles van me willen. Het moet wel te behappen blijven.

Maar het is zoals Jopie gisteren zei, een resultaat van misschien wel jaren.

Je angsten overwinnen, of liever gezegd ontmaskeren en ontdekken dat je meer kunt en durft, en dat dat leuk kan zijn, komt toch na een ontwikkeling.

Ik ben ook benieuwd naar Jen.

Nu eerst een filmpje kijken met een kop thee. Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje: mijn dochter begint ook uit zichzelf, in dat opzicht hoef ik haar niet achter de broek te zitten. Het is gewoon veel. Op de ouderavond hoorde ik dat meer kinderen moeite hebben met het afkrijgen van het huiswerk.

Waar ik achter kwam is dat ze snel afgeleid is. Tussendoor even wat anders doen zodat ze weer afgeleid is en het meer tijd kost dan nodig. Daar probeer ik nu op te sturen. Zo langzaam gaat het wel wat beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...