Gast Gipsy25 Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Vandaag naast koffie ook een ontbijtje Mooie dagdraad gisteren Dagpact Gipsy 18 september 2014 bewerkt door Gipsy25 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 De tijd vliegt .....maar dit is wel erg snel ....december? Wijfie gefeliciteerd met je birthday, fijne dag gewenst Even wachten op koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Goedemorgen, Onrustige nacht,rare dromen. Dubbel gevoel voor de afspraak zo bij de psych. Blij dat er eindelijk een start wordt gemaakt, maar ook wat angstig of ik het al wel aankan. Afijn, steek mijn kop niet meer in het zand en probeer maar niet teveel vooruit te denken. Stap voor stap, net als met de drank! Koffie nu! Dagpact : Gipsy Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 (bewerkt) Goedemorgen frummers. We hebben weer een mooie dag in het vooruitzicht geloof ik? Eerst maar even een bakje thee hier. En natuurlijk de slingers ophangen voor Wijfie. Van harte Wijfie, ik hoop dat je een fijne jaardag hebt. Dat het komend jaar maar een mooi jaar mag zijn voor je. 18 september 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 HIhi ,dat ene bakkie is wel erg weinig he Eline? Dan maar even de grote pot neergezet. Tsja, 18 december klinkt wel heél donker, nog helemaal geen zin in, hahaha, en ben bang dat het de hele dag wel de 18e zal blijven, tenzij Gipsy het nog even aanpast straks. Vervelend dat je zo onrustig slaapt Blondie. Zal misschien wel te maken hebben met de afspraak van vandaag. Probeer het maar gewoon over je heen te laten komen hoor. Tis niet anders.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Ah... Gipsy was er.... even de datum veranderen Gipsy???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Klik op bewerken en dan op 'volledige editor' en dan kun je hem zo aanpassen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Ha, helemaal fijn, kan ik opgelucht ademhalen, hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Genieten van koffie en het ontwaken van de dag Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Weet dat die onrust te maken heeft met komende afspraak, daarom maak ik me er maar geen druk om. Grote kans dat wanneer ik bij die afspraak vandaan kom ik bij mezelf denk "waar heb ik mij druk om gemaakt?" Zit in het aard van dit beestje, beren op de weg zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Goedemorgen allemaal, Wijfie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van! Verder..achterlijk vroeg wakker, na de laatste dienst van gisteren. Eigenlijk nog harstikke moe Ga toch maar douchen denk ik, en daarna nog ergens een huisje schoonmaken. Duik ik er misschien vanmiddag nog even in Blondie, Sterkte vandaag! Ook deze dag gaat weer gewoon om he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Er is een wonder gebeurd: Voor het eerst van mijn nieuwe leven de hele nacht doorgeslapen zonder wakker te worden : 2300 - 700.. Van schrik ben ik klaar wakker !! Eruit! Gordijnen open ... Opkomende zon ☀en koffie Vandaag een " Jane dag" ik ga naar t strand blondie6173, huttula en ProudMary reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Ja, rapilos. Ook deze dag gaat voorbij, die zal ik onthouden. Ik duik de doesj in. Fijne dag allemaal en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Dagpact: Gipsy Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Blondie: Sterkte vandaag met je afspraak bij de psych. Moedig vind ik het dat je er voor gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Goedemorgen allemaal, Elke ochtend om 6.00 uur opstaan, dat is wel even wennen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Goedemorgen, Mensen wat slaap ik toch lekker tegenwoordig. En weer een mooie, zonnige dag. Maak er wat van. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Goeie morgen mensen. Wijfie van harte meid en een hele fijne dag met heel veel cadeautjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Wijfie gefeliciteerd met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Hoi Bol, geeft niks van die vergissing gisteren. Ik weet af en toe ook niet meer wat bij wie hoort, er zijn zoveel frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Oké Mary Ja soms duizelt het voor m'n ogen hoor. Trouwens ik heb Kaboutertje niet meer gezien gisteren. Waar zou ze uithangen? Ga jij vandaag nog een beetje genieten van de zon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 @Bolletje. Kabouter was erg moe gisteravond. Ja, ga zeker vd zon genieten. Één van mijn zussen (ik heb er 3, wat een weelde) komt straks,we gaan er lekker op uit. Jij weer klussen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 Oké Mary dan zal ze vandaag wel iets laten horen. Nou ik moet een spiegeltje ophangen in de wc. en ga dan weer verder met de plinten dicht kitten. Verder ga ik vandaag, als het goed is, de randen van mijn vijver en plinten uitzoeken. Er moet een mooie natuursteenrand op m'n vijver komen. als de tegelman komt tenminste Moggel Jopske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 goeiemorgen frummers en Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 zwaai je even Skip? die met die volleybal dat ben ik. Heerlijk he die indian summer niet te heet en alles voelt als een extraatje. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden