Skip Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 MG dank je Mijn waarheen waarvoor en voor wie depressie- t zogenaamde Mieke telkamp syndroom -is weer voorbij. Daar leed ik gister aan Zal wel hormonaal zijn geweest. Een andere verklaring is er niet. Dus als jullie dit ook hebben...... Stil in een hoekje gaan zitten en wachten tot het over gaat. Mijd feesten / partijen en slijterijen Dit was de tip van de dag Vandaag weer deuren en ramen open ☀ ProudMary, blondie6173, kruidenthee67 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Mooi neergezet Jopie! Ga het nog een x lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 (bewerkt) . 14 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Jopie, ik vind het absoluut geen zeurverhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 (bewerkt) . 14 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Onderweg naar huis. Met knallende koppijn, maar een zonniger humeur dan dat ik vanmorgen opstond. Zo maar even gaan liggen. Lijf geeft aan dat ik stapje terug moet nemen. Mooi stuk Jopie! Leer ik veel van. Plofkip, grote grijns bij mij nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Geen idee hoe ik hier dat rijtje van dagpact kan plakken. Maar mijn naam mag erbij. Nog even wat computerwerk doen en dan vanavond weer naar mijn AA meeting. Daar doe ik service werk oa als voorzitter. En dat doet me goed, dat houdt me nuchter! Fijne dag aan ieder. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Agnieta: hoe was het gisteren om je zoon weer te zien ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Ik ben weer op weg naar huis. Goede werkdag gehad. Drukke week voor de boeg. Kijk maar niet te ver vooruit. Dag voor dag, anders raak ik in paniek. Klein trekmoment: zo uit het werk, ontspannen met een biertje. Uitzitten. want ik weet inmiddels dat dat ontspannen ook lukt met een kop thee. Nog niet bijgelezen. Komt later wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Vandaag gooi de handoek in de ring dag Net of de duvel ermee speelt Gelukkig niet in paniek geraakt. Onder controle had ik het ook niet ..maar toch Opgeven is geen optie Huilen stond me nader dan het lachen Thuiskomst..uurtje buiten in stoel gezeten..was ff op Toch nu komt er weer een glimlach en gevoel van trots te voorschijn En nu aan de kook...kip..aardappels en sla Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 @Agnieta: thanks, dan gaat het voorlopig dus even niet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Dagpact;GipsyBlondieNancyWimmeltAgnietaWijfieJowan Kijk! Ik kan het wel. Als ik maar wíl!! Vanuit Google Chrome. Ik vermoed een Java probleem in Internet Explorer. Ga ik nog uitzoeken. Maar voorlopig werkt dit. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Herkenbare beschrijving Huttula! Lijkt mijn dag wel... Afijn, bij thuiskomst even een uurtje gaan liggen. Nu weer wat opgeladen aan de kook. Aardappels, erwtjes en vis in botersaus huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 (bewerkt) Kastanje; antwoord daarop hou je van mij tegoed hoor. Stoppen, naar hem geweest gister, vandaag therapie..mn hoofd zit bomvol. Jowan: Vruchtbare meeting gewenst! Ik mag donderdag weer. Fijne avond iedereen. Ik vind die meetings geweldig! Ik ga in de week twee, soms drie keer en dan pik ik op zondag er ook meestal een mee. Wat ik erg leuk vind: informele meetings, dan wordt die gekoppeld aan een BBQ, wandeling of iets dergelijks. Heel goed voor het groepsgevoel en de zo noodzakelijke contacten! Smakelijk iedereen. 15 september 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Moeilijke momenten, maar goede berichten. Goed gedaan iedereen. Vanavond sporten, morgen en donderdag ook, woensdag zelfhulpgroep... pffft, ik word overspannen van dat niet drinken als ik niet oplet. Eet smakelijk iedereen en alvast een fijne avond. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Zo ik heb Turkse pizza gemaakt met alles erop en eraan. Lekker maar weer veel te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Gerrit...kop op he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Fruit.....zijn gevoelens vaak niet heel dubbel of tegenstrijdig Ze zal ook haar draai hierin moeten vinden Toch ze geeft iets aan...dat doen veel vrouwen niet Chemie van vrouw en man is ook heel anders schijnt het. wat ik ermee bedoel weet ik ook niet...ben ook een vrouw dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Aha je woont weer samen dan Fruit????? Ik als vrouw wilde ook graag aandacht van mijn manneke maar inderdaad niet beslissen. Meer een luisterend oor, vragen stellen, zeker over mijn gevoelens enz. Oplossingen daar had ik niet zoveel aan. Wel het gevoel dat ik iets kwijt raakte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Was net mijn theedoek kwijt...ligt hij in de bestekla plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Vlieg, ik denk dat ze worstelt met iets, dat ze zelf nog niet kan benoemen. Praktisch als we zijn, komen we dan vrij snel met een oplossing, maar daar ging het nou net niet om. Ik ben ruim 25 jaar getrouwd en verbaas me nog zeer regelmatig. Ik luister veel en hou inderdaad meestal mijn "oplossingen" maar voor me. Even volhouden Vlieg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Ik weet niet of het een verschil man/vrouw is. In dat geval is mijn zus mannelijk en mijn man vrouwelijk... beter dan andersom in dit geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Erg moe, dus nog snel een ronde met de hond,opslomen en vroeg mijn mandje opzoeken. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Fruitvlieg, mijn man is een goede luisteraar, mijn zus komt telkens ongevraagd met advies. Het gevolg is dat ik me tegenover mijn man veel kwetsbaarder opstel dan tegenover mijn zus. Ik heb veel aan advies als het erover gaat hoe ik emotioneel met zaken moet omgaan. Maar erg weinig aan praktisch - en doorgaans voor de hand liggend - advies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden