Spring naar bijdragen

Maandag 15 september


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Zoals ik googelde kan het ook kanker zijn Kate. Kom ik dus niet veel verder mee.

 

Alternatief circuit is eigenlijk niet echt iets voor mij. Ik geloof daar zo niet in. Weet wel dat zij soms meer letten op de voeding en dergelijke, maar gezien ik aan dat alles niks veranderd heb...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even googelen levert op dat je de overgang niet uitstelt, maar er weinig van merkt, doordat je hormonen slikt.

Maar misschien gaat dat bij jou niet op.

Kan het niet door de ritalin komen? Of een combi.

Sommige symptomen komen pas na wat langere tijd, of na een opeenstapeling.

Maar ja dat weet ik natuurlijk niet wat jij hebt.

Huisarts nog een keer raadplegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, goed gedaan. Je kiest zo weloverwogen voor jezelf in deze situatie en daar doet men het maar mee. Je hebt niemand echt schade gedaan en je focus op je werk is niet verkeerd, denk ik. Hou deze vast voor een volgende keer.

 

Kate! Dat overkomt jou dus soms ook, je bent ook net een mens

 

Ietje, vervelend voor je zo'n periode. Sterkte en ik hoop dat het snel weer voorbij is.

Voor je gesprek morgen kun je anders nu alvast een lijstje maken. Dan leg je dat er morgen bij en vink je de onderwerpen gewoon af. Dan kun je niets vergeten.

 

We krijgen er straks een nieuwe yoga-bekeerlinge bij: ProudMary! Ik moet mijn yoga morgen missen omdat ik een competitiewedstrijd heb. Ook leuk, maar ik vind het wel erg jammer.

 

Kastanje, mijn dochter had hetzelfde bij het begin van haar middelbare school. Dat heeft toch wel een aantal maanden geduurd. Zo serieus, eigenlijk te serieus. Je weet dat het over gaat, maar 't is knap vermoeiend voor beide partijen. Ze moet de dingen zelf ervaren en dat kost vaak even tijd.

 

Plof, ik zoek niet zozeer balans per dag. Als het een keer wat rustiger of wat drukker is, dan moet dat kunnen. Het is meer een balans tussen mijn neiging tot onmatigheid, het wegzakken in lamlendigheid en toch mijn eigen persoonlijkheid. De extremen wil ik dempen, wil ik onder controle brengen, doorbreken, zonder dat ik echt iemand anders word. Alleen voor drank is geen plaats meer, maar voor veel andere dingen wel.

 

Ik ben zo'n beetje de laatste nu en ga ook zo opslomen.

Goede nacht iedereen en alvast tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, 

je draagkracht is van vele dingen afhankelijk, ook van externe factoren. Ik denk echt niet dat je het gevoel moet hebben dat je tekort schiet. Misschien moeten we er allebei over nadenken hoe we die draagkracht groter kunnen maken?

 

Gerrit,

dank je. 

Het is niet altijd simpel om tegen mijn familie op te "boksen".

bewerkt door Jen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Paul,

 

Welkom!

Zelf heb ik geen ervaring met baclofen, maar er is hier een pacdraadje voor baclofen, refusal en antabus gebruikers.

http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/1780-pactdraadje-voor-baclofen-refusal-enantabusgebruikers/

Wellicht dat je daar misschien meer antwoorden kan krijgen op je vragen?

En anders je vragen nog eens stellen is mijn advies. Wellicht dat er vandaag niet zoveel mensen schreven die er ervaring mee hebben maar dat kan morgen helemaal anders zijn.

 

Verder heb ik het forum nog eens afgespeurd en vond ik deze draad,

http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/1778-baclofen/page-141?hl=baclofen

 

Deze is wel gesloten maar op het eind staat de uitnodiging om opnieuw een draad over dit onderwerp te beginnen, dus misschien is dat ook nog een optie om reactie op je vraag te krijgen.

 

Veel succes!

 

Groetjes,

Spud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...