Spring naar bijdragen

maandag 8 september


blondie6173

Aanbevolen berichten

Ik heb het gevoel dat hij eigenlijk niet wil horen hoe jij groeit Iet. Natuurlijk is het met de beste bedoelingen maar ik heb ook zo'n broer die me constant zegt hoe ik het moet doen en eigenlijk niet luistert naar wat ik zeg. Toch is de enigste manier om er iets van te zeggen, en de aandacht op te eisen.

Desnoods vragen of hij wil herhalen wat jij gezegd hebt, want men luistert daar vaak niet naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik volg jullie intieme gesprekje omdat ik er zoveel in herken. Er zijn maar weinig mensen die oprecht geïnteresseerd zijn en doorvragen, nieuwsgierig zijn naar wat jij ( en ik ) bedoelen en voelen.

Je kunt het ze niet kwalijk nemen. Dat zijn ze zich niet bewust.

Maar wat bolletje zegt is een goeie: terug vragen om te checken of het begrepen is.

Door dat te herhalen komt het meer binnen bij diegene denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gggggrrrrrr...ik heb een afspraak vanmorgen met de oudercoach van mijn dochter. Keek ik erg naar uit maar nu kreeg ik geen herinnerings-sms dus even gebeld want is buiten de stad en staat hij op geannuleerd?? . . Ik zit nu dus braaf te wachten op een telefoontje wat er nu staat te gebeuren. Baal ik zo van, des te meer omdat het vorige x vanwege spoedgeval niet door kon gaan, was voor de vakantie. Het ergste vind ik dat ik direct van slag ben, kan wel janken en voel me dan zo zwak want het is niet meer dan een afspraak. Wat ben ik nog lang niet in balans zeg, dat vind ik het lastige ervan denk ik DAT het lijntje zo dun is! Alsof ik mezelf niet onder controle heb, en als het nou iets groots is dan vind ik dat wel o.k. Maar dit....Aan de andere kant, ik ben natuurlijk nog steeds bezig mezelf staande te houden, al een hele lange tijd en dacht dat het nu al beter ging maar ik moet gewoon geduld hebben en het " uitzitten" net als het feestje...;-))

Dribbel

Dribbel...dit mag je ook best aangeven bij hun....tis jou gevoel wat je van hun krijgt

Niks mis mee...tis niet de eerste keer...het ligt niet aan jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iet als jij verandert op jouw manier kan dat bij hem een stuk onzekerheid geven, want soms kan het zijn dat mensen angst hebben dat de partner te ver van hun af groeit, teveel groeit, en te zelfstandig wordt. Door het gevoel te blijven geven dat die ander het niet goed doet, blijft die ander afhankelijk van hun.

Je ziet dit ook heel vaak bij ouders. Bang dat kinderen vallen, maar ook dat ze de kinderen verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ietje...zolang jij dit pikt komt er geen verandering...geen goed gevoel voor jezelf

Je omschrijft je gevoel heel goed...je bent er zeker over

Zeker van jezelf

En nu de taak om het naar buiten te brengen..naar hem toe

En ja..das eng...dat heb je nooit gedaan...hij is dat niet gewend

Masr jij groeit...en dat valt niet te stoppen

Eerlijkheid wint boven alles

Twijfel nooit aan jezelf

Vertrouwen moet je winnen

En bedankt Kate voor het plaatje...ik heb hem nu al een paar keer gebruikt

post-1811-0-41169600-1410164578_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, verveel me, de laatste loodjes.

 

Vanmiddag papieren invullen voor begeleid wonen met maatschappelijk werkster. Weet niet of het lukt en ook niet of ik het wil, maar toch proberen. Weet niet hoe het is na opname.

 

Heb eigenlijk zin om voor mezelf een "feestje"te geven, maar doe het toch maar niet. In mijn eentje niet leuk. Maar ja twijfel is er wel hoor,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...