blondie6173 Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Goedemorgen, Vroeg op door wekker van mijn zoon. Raden wie er nu nog in zijn bed ligt??? Afijn, zo weer werken, maar eerst maar effe een bakkie koffie Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Goedemorgen, Voor de wekker wakker. Straks werken. Dochterlief heeft haar eerste echte schooldag. Eerst maar eens de douche opzoeken. Nog even genieten van de rust en stilte. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Morgu Blondie en Kastanje. Hier zomaar vanzelf om vijf uur wakker. Heel herkenbaar Blondie van die wekker, hihi... En dochter weer keurig in het gareel vanaf vandaag Kastanje? Afijn... heb ik een lekker lange dag voor me liggen. Eerst maar even koffie en thee zetten en bedenken waarmee ik mezelf ga verrassen voor het ontbijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Tis trouwens nog helemaal donker... pfffff wat een verschil met een paar weken geleden. Benieuwd wat voor weer we vandaag krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Weersvoorspellingen zijn niet verkeerd Yvonne dus zet je tuinstoel alvast maar klaar. Zoon zo zijn bed maar effe uitrammelen. Zijn wekker is inmiddels nog 2x afgegaan, maar nog steeds geen zoon te bekennen. Kastanje, werk ze voor straks. Nu maar hopen dat jouw dochter snel weer in het schoolritme zit. Ik duik effe doesj in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Reken maar dat ik het er van ga nemen weer Blondie, heerlijk met een boek en een bak koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Inderdaad Yvonne, nog helemaal donker, dat is even wennen. Ik heb het ook gezien Blondie, het wordt nog mooi nazomerweer. En Blondie: heb je je zoon al uit bed kunnen trommelen ?? Ik hoop het ook Blondie en Yvonne dat mijn dochter snel weer in het schoolritme zit. Zal flink wennen zijn voor haar. Alleen al die schooltas die ze mee moet nemen. Loodzwaar; ze heeft hem gewogen: 9 kg. Maar het zal goed komen. Wat ik al eerder schreef: voor mij een les in loslaten, maar ook gewoon nog moeder zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Tuurlijk blijf je gewoon nog moeder hoor Kastanje. En dat gaat noooooííííít meer over. Maar inderdaad, die idioot zwarte tassen in het begin...de arme zieltjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Er lijkt wat beweging te zijn in zijn slaapkamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 hahaha.... waarschijnlijk draait hij zich nog een keertje om Lekker werken Blondie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Goedemorgen vroege vogels Inmiddels licht geworden hier. wachten op de zon. Iedereen een fijne (werk)dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Goedemorgen Gerrit en Suiker. Hier nu ook licht en een waterig zonnetje. de opname komt nu heel dichtbij he Suiker? Inpakken onderhand en de koelkast leegeten neem ik aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Goede morgen Dagpact :Blondie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Goedemorgen Yvonne en anderen. Ja koelkast is al bijna leeg, nog 1 dag koken, morgen wat halen. Nog 2 dagen en dan mag ik. Vandaag nog wat kleine regeldingen te doen. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Goedemorgen, zacht gouden lucht, windstil Suiker ik zal je missen en aan je denken ben benieuwd hoe je het gaat ervaren Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Goedemorgen Yvonne, als het goed is, komt er hier op forum af en toe wel update van hoe het me vergaat. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Vergeet je je leesbrilletje niet dear Suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Goedemorgen allen. Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Suiker, veel succes en sterkte! En nu snel richting fiets en naar mijn werk. Vochtig buiten. Hoop dat er idd vanmiddag een zonnetje staat! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Nee, daar zeg je me wat Yvonne, was ik idd bij vorige opname vergeten, ja heb er dus echt 1, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Doe hem alvast maar in je koffer Suiker, want ooohhh wat kun je je ongelukkig voelen zonder zo'n ding he? Nancy en Aak ook goedemorgen. ik ga aan de slag hier luitjes. Maak er een mooie dag van hoor. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 MijnGerrit: zo erg is het gelukkig met mij nog niet. Maar dat het voor mij misschien wel lastiger is dan voor haar, dat geloof ik van wel. Zij is nog steeds behoorlijk ontspannen, van morgen ook weer. Daar ben ik natuurlijk heel blij mee. Ja, ik blijf moeder en dan mag ik me zorgen maken of me er mee bemoeien, dat hoort hier ook bij. Nogmaals fijne dag allemaal, mijn trein komt er aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Ik ga ook maar eens wat doen.....weet nog niet wat....de krant maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Gggggrrrrrr...ik heb een afspraak vanmorgen met de oudercoach van mijn dochter. Keek ik erg naar uit maar nu kreeg ik geen herinnerings-sms dus even gebeld want is buiten de stad en staat hij op geannuleerd?? . . Ik zit nu dus braaf te wachten op een telefoontje wat er nu staat te gebeuren. Baal ik zo van, des te meer omdat het vorige x vanwege spoedgeval niet door kon gaan, was voor de vakantie. Het ergste vind ik dat ik direct van slag ben, kan wel janken en voel me dan zo zwak want het is niet meer dan een afspraak. Wat ben ik nog lang niet in balans zeg, dat vind ik het lastige ervan denk ik DAT het lijntje zo dun is! Alsof ik mezelf niet onder controle heb, en als het nou iets groots is dan vind ik dat wel o.k. Maar dit....Aan de andere kant, ik ben natuurlijk nog steeds bezig mezelf staande te houden, al een hele lange tijd en dacht dat het nu al beter ging maar ik moet gewoon geduld hebben en het " uitzitten" net als het feestje...;-)) Dribbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Wiebelig Ietje? Lees niet meer alles terug, heb dus duidelijk iets gemist....toch nieuwsgierig. Ziekjes? Nog wel ADB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 goeiemorgen frummers Plofkip gefeliciteerd met je eerste maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden