blondie6173 Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Goedemorgen, Gisteren wat moeite om in slaap te komen,ondanks dat ik best moe was. Opsloom uurtje gemist. Afijn, vandaag weer sinds een tijdje aan het werk op mijn landgoed. Zin in! Maar nu eerst een bakkie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Hoi Blondie Goedemorgen Draad van gister teruggelezen... Mooi nieuws van Suiker en Fruit... Hier mist, windstil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Hoi Eline en Fruitvlieg , Hier ook grijze lucht, maar het is niet koud buiten. Hoop toch dat zonnetje vandaag nog even door de wolken piept. Alles ziet er dan toch wat vrolijker uit. Heb ik je aangestoken fruitvlieg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Goedemorgen Blondie, Fruit en Eline. Hier een beetje nevelig en ook windstil. Van dat hele vriendelijke zachte najaarsweer waarbij je het gevoel hebt dat de zon er straks met gemak doorheen gaat piepen.... Niet zo gek dat je vroeg wakker bent vandaag Fruit na zo'n dag als gisteren, is niet niks een huis kopen toch? Heb je in ieder geval een heerlijk lange door voor je liggen. Blondie straks lekker naar het landje... klinkt weer een stukje meer opgeknapt... Eerst maar eens koffie en thee gaan zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Blondie en Fruit jullie zijn inspirerend, ik ga ook wat papieren uitzoeken en de tuin opruimen.... blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Ben inderdaad gelukkig weer aardig rechtgetrokken Yvon, maar nu is mijn dochter aan het snotteren. Gaat wel weer over. Ik duik mn doesj in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 misschien kun je zo rustig zijn omdat het helemaal goed voelt Fruit? Misschien al gelijk een vertrouwd gevoel? Hartstikke goed om nu de papierenrommel al direkt aan te pakken, groot gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Fijn dat jij weer opgeknapt ben Blondie. Jammer voor dochter, maar ook dat zal weer gewoon over gaan, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Ook de reden waarom ik gisteren aan mijn administratie was begonnen. Het kost even wat tijd en energie, maar nu het weer geordend en opgeruimd is geeft het mij meer ruimte in mijn koppie. Afijn, snel door de doesj gerend en nu hoppa richting mijn landgoed. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Groot gelijk Blondie, ik ga hier ook aan de slag. Heerlijk lange dag lig voor mij en die ga ik optimaal benutten.... Ik heb inmiddels de koffie en de thee voor de uitslapers op het vaste plekje op het aanrecht gezet. Ik wens iedereen een fijne dag toe. Een remmetje voor hen die te hard van stapel lopen. Wat buskruit voor hen die niet vooruit te branden zijn. En uiteraard sterkte voor hen die dat nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Goeie morgen mensen. Hier goed geslapen dus we kunnen er weer tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Goede morgen allemaal Dagpact, Blondie Wijfie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Welkom Stafkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Goed geslapen, wel vroeg wakker. Wakker gemaakt door de wekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 goeiemorgen frummers! en Fruit je lijkt in je schrijven en doen zo volwassen te worden ook wat adb betreft, ik voel als ik je lees rust. Mooi man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Fruitvlieg: net je verhaal gelezen. Wat een mooi proces. Een huisje kopen dat je altijd kunt betalen, geen financiële druk. Wat moet dat een fijn gevoel van vrijheid geven. Dat is in het hier en nu je beslissing nemen en niet (en oh wat ken ik dat goed) op basis wat zou kunnen gaan komen. Hier kan ik nog wat van leren. Bedankt voor het delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Oeps ☺☺ helemaal vergeten om jullie een goedemorgen te wensen. Dus: goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Mogge...voor het eerst weer een goed gevoel..blij mee Fijne dag...twijfel nooit aan jezelf...hoe klein en onzeker je ook voelt Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Goedemorgen, mist trekt eindelijk beetje weg hier. Bar slecht geslapen vannacht. Wens iedereen een goede dag. Moet nog op bepaalde mensen reageren, komt nog wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 goedemorgen, me heerlijk verslapen, mistig, maar optmistisch! Dagpact, Blondie Wijfie Albert Wimmelt Mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 (bewerkt) Ja hutje is back..ff een deuk opgelopen...er is sinds vandaag weer een kracht bij Zo blij mee Moet nog bijkomen van dit alles...en loslaten Komt goed ...ben er zeker van En 4 kilo kwijt.... Thanx for trusting me 6 september 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Weer vroeg terug van mijn landgoed. Gefrustreerd dat de dingen niet zo snel gaan als dat ik zelf zou willen. Beetje somber daardoor. Normaal zou ik door mijn gevoel heen denderen om dat gevoel van onvrede niet te hoeven voelen. Werkt alleen meestentijds maar tijdelijk. Vandaag maar eens anders aanpakken. Gevoel er laten zijn en doorvoelen. Eerst maar eens even wat eten nu. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Ik kan het ook nog niet zo uitleggen MijnGerrit omdat ik er zelf nog niet uit ben waar dat gevoel vandaan komt. Echter dat doordenderen wat ik vaak doe haalt meestentijds maar deels en tijdelijk dat gevoel weg. Alsof dat alsmaar doorgaan een soort van vluchten is om de diepere laag van mijn onvrede niet te hoeven voelen. Pfff... Begrijp mezelf nu ook niet meer nu ik dit zo opschrijf. Krijg het niet onder woorden gebracht. Afijn, fijne BBQ. Hoop dat het weer mee blijft zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Veel plezier vanavond MijnGerrit. Blondie, rustig aan he, moeilijk genoeg voor je he Ik kan er nog steeds niet aan wennen nu echt even helemaal alleen te zijn, pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 Komen vanzelf woorden bij blondie..eerst begrijpen...dan de juitste woorden Door toe te laten van rotgevoel komt vanzelf ook wat erbij hoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden