Yvonne Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Goedemorgen frummers. Nog helemaal donker en vredig stil is het. Het was een kort nachtje, lag vanaf vier uur wakker. Dus heb nu eigenlijk wel trek in een lekkere bak thee. Eerst maar even de keuken in dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Hahaha, leuk Fruit. Ook goedemorgen trouwens. Je hebt een mooie dag in het vooruitzicht dus. En aan dat varen hangt een opdracht vast als het goed gaat toch? Zal duimen dat je een klik hebt met het appartement ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Goede morgen, DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Goedemorgen Albert. Ik wens jou ook een heel fijne dag. Ik ga aan de slag hier. Luitjes, maak er een mooie dag van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 En natuurlijk nog even Mary een goede verhuizing wensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Goedemorgen, Vandaag weer lekker een dagje schakelen. Zin in. Interessante maar complexe aanmelding gekregen waar ik wel wat mee kan. Nu eerst even een bakkie thee. Dagpact : Albert Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) ProudMary, veel succes met de verhuizing vandaag. Fruitvlieg, succes met het vaartochtje en vooral ook met de huizenjacht. 4 september 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Oh boy... vergeet ik helemaal: Nancy, van harte meis. Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt en dat je een mooi gezond en goed jaar voor je hebt liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Goedemorgen, zachte blauwe lucht met een opkomende gouden zon, zachte wind... Suiker fijn dat je zo snel al gaat Fruit hopelijk een mooie opdracht, kijk je in Adam voor een appartementje? PM wat een mazzel met het weer voor een verhuizing... Rapi een diploma, dat heb je toch maar mooi gedaan, je bent altijd zo positief.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) Lees net dat Suikertje eindelijk voor vervolgname kan gaan binnenkort. Superfijn voor je! Nancy, jarig. Gefeliciteerd 4 september 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Suiker komende week opname..... das mooi. Petje af trouwens voor jou Suiker. Echt. Rapi van harte met het diploma, ook petje af.. Blondie lekker werken... Haarlem, leuk Fruit, heb ik ook gewoond ooit toe ik op kamers ging, vond het een fijne stad. maar ja, das wel al veertig jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 En nu aan de slag Von... snel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Goeie morgen kanjers Zo nu eerst koffie. Vandaag gaan we het terras eruit halen. Hard werken maar het wordt allen maar mooier en mooier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Goedemorgen ! Ik zit al fris en fruitig op het werk .. vandaag dagje in de wijk ook KOFFIE ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Ik ga de douche maar eens opzoeken wil ook fris en fruitig zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Ook nog slaapdronken van de slaap hier, de schade van gisternacht weer ingehaald. De zon schijnt alweer volop, de tuindeuren open. Genieten vandaag! Dagpact :AlbertBlondie Fruitvlieg Wimmelt. Ik overweeg een weekpact, daar ben ik misschien wel eens aan toe. Suiker, knap van je, succes daar! Mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 goeiemorgen frummers. Ik was een beetje in de bonen gisteren met Mary dacht blijkbaar dat het al donderdag was of gunde haar een dagje eerder in haar paleisje. (hele dag met gehandicapten op stap; zou dat ermee te maken kunnen hebben?) Nou ja vanavond aan het knippen en plakken dan maar. Zet m op met de verhuis PM!! En Nancy, hoe gaat het met je?? Behalve je gewicht weten we niets meer van je, ik maak me wat zorgen af en toe, maar misschien heb je geschreven even afstand te willen en heb ik dat gemist. In elk geval: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Goedemorgen, Ik dank jullie voor de mooie en positieve reacties. Heb het nu een klein beetje kunnen laten bezinken en ben nu ook wel beetje nerveus, maar ben ook vooral enorm opgelucht. Goed gesprek gehad gisteren en vooral erg blij dat er nu serieus werk wordt gemaakt van mijn angstklachten. Ik zal het zelf moeten doen en de confrontatie moeten aangaan en dat zal nog hele klus worden, maar er is proffesionele hulp aanwezig. Nu wel veel regeldingetjes te doen, 3 maanden weg is toch lange periode, en moet dus alles goed achterlaten. Geen idee of ik daar internet heb, weet wel dat het daar streng regime is. Morgen belafspraak met opname. Gisteren dus veel vergeten te vragen. Maar hou jullie anders wel op andere manier op de hoogte. Het spijt me dat ik niet reageer op andere mensen hier met vrolijke en soms ook nare berichtjes. Ik lees soms wel eens wat, maar kan me er niet toe zetten erop te reageren. Maar geloof me, wens jullie alle goeds toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Nu eerst even aan jezelf denken suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Jij ook Blondie, rustig aan he. Vroeg me af of je nog wat hebt kunnen planten, Je zal het ongetwijfeld vermeld hebben hier, maar ja, om alles terug te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Sterkte Wijfie, dan klaag je hier maar hoor, wat moet je anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 Nancy, van harte met je verjaardag. Wil graag muziekje plaatsen hier via youtube, iemand uitleg voor mij hoe het moet.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) Wijfie zo lang ik met mijn manneke een relatie heb gehad, heb ik geprobeerd hem gelukkig te maken. Hij klaagde altijd en niets was goed. Naarmate hij ouder werd, werd het geklaag erger en erger, en ik maar proberen om hem gelukkig te maken door van alles voor hem te doen. Maar het klagen bleef. Gewoon omdat dat bij hem hoorde, hij moest klagen. Toen ik het accepteerde, en vooral toen ik er achter kwam dat ik hem niet gelukkig kon maken, kreeg ik het wat makkelijker. Het zou wel hartstikke fijn zijn als er een vrijwilliger komt om wat dingen met hem te gaan ondernemen. Mijn J. wilde dat ook niet omdat dat toch ook niets opleverde dacht hij. Deze mensen gaan biljarten, dammen vissen, noem maar op, en vaak ontstaan daar toch mooie vriendschappen van. Het zou jou in ieder geval een stuk verlichten. Je hebt het gevoel er niet alleen meer voor te staan. Hé broer. Nee ik zou niet weten hoe je dat moet doen. 4 september 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden