Spring naar bijdragen

vrijdag 29 augustus 2014


eline

Aanbevolen berichten

Wauw,een huisje uit 1880, wat leuk fruitvlieg!

Echt iets wat ik ook ooit zou willen.

En het liefst dan nog met alle oude mooie ornamenten in tact

Dat onzekere vind ik niet zo raar hoor, vooral als je er uiteindelijk alleen een beslissing over moet nemen.

Heb je niet iemand die met je mee kan gaan kijken?

Albert, lekker met een bakkie thee en een bak koekjes op de bank hangend de voice kijken?

Ga ik ook doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je tevreden bent met de originele details hoef je niet per se enorm te verbouwen. Denk wel aan onderhoudskosten en noodzakelijke vervangingen op termijn of die eerder nodig zijn. Daar kun je een keuring voor laten doen, door Eigen Huis of zo, dan krijg je een rapport over de staat van onderhoud en wat er verbeterd zou moeten worden.

Wel leuk Fruit, een eigen huisje :)

bewerkt door Kate
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ploffie je ziet wel vaker dat honden met het idee te bijten, naar iemand toe lopen. Een paar keer happen en dan weer verder gaan.

Zou inderdaad te maken kunnen hebben met een soort spelen of aandacht vragen. Ja met z'n tweetjes zijn ze sterker hé?

Ik hoop dat we er nog iets van horen want het gebeurd bij ons ook nogal eens dat we agressieve moeten ophalen, die we vervolgens nooit meer kunnen plaatsen. Zo erg. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Fruithapje dat zou toch mooi zijn als je zou slagen met het huisje. Helemaal voor jezelf. Lekker rustig aan verbouwen als dat moet.

Ja joh met paarden idem dito, dit zijn echte psychopaten, mensen die gewoon echt helemaal de weg kwijt zijn.

Die ze moeten opsluiten net zo als pedofielen, en nooit meer los moeten laten, maar lekker eenzaam opsluiten zodat ze niets idioots meer kunnen doen.

 

Jopske ook geen lekker potje eten? Wat zijn we zielug hé :lips:

 

Kat een bossie :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:  voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor ik ben niet op vakantie, da´s pas in januari.  ;)

Morgen gewoon lekker op een boot zitten, en genieten van het feit dat mensen hun boot met je willen delen.

Heb er echt zin in!

Verder veel quality time met mijn moeder gehad, dus geen tv gekeken.

Maar ik hoef me geloof ik niet schuldig te voelen Albert want jij had ook een lange aanlooptijd zo te lezen.  ;)

Verder nog telefoon gehad van mijn Nica vrienden, fijn dat er mensen zijn die je zo graag zien komen en meedenken.

Was ook heel leuk om te merken dat mijn moeder blij was om hen te horen en andersom. Want allemaal hebben ze in het verleden wel veel te voorduren gehad met mij. Zeker op mijn dieptepunt.

moet nu eigenlijk in bed liggen, maar stel het uit.

Maar ga nu toch wel want ben de chauffeur morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ben nog wakker.

Wel heel erg moe.

Maar kan de slaap niet vatten.

Ik heb een paar intense dagen achter de rug.

Familie etentje.

Ik heb me er goed door heen geslagen, volwassen.

Maar het was bizar. Eigenlijk één grote poppenkast.

Details zijn lastig.

Maar het laat me nog niet los.

Het doet meer met me dan ik wil.

Nu zou ik graag een partner hebben om te delen.

Van me af praten.

Maar goed, die is er niet.

Acceptatie.

Nu toch maar even mijn boek pakken en dan proberen te slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...