huttula Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Mogge Wat een rust nog hier. Open ik de dag maar. Koffie moeten we nog even opwachten...lig nog in bed Zal er zo wel aankomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Goedemorgen, ietwat mistig met een mooie bijna lichtgevende zonsopgang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ja tis hier wel erg stil..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Mogge Eline...fijn dat je dat verteld..daar word ik al vrolijk van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Goede morgen,  DAGPACT  Albert  Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Hoe gaat het Hut? Ik lees je graag, je hebt het niet altijd makkelijk maar je bent zo positief bezig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Goeiemorgen deze morgen, Â Ik heb heerlijk geslapen, ondanks lang wakker liggen en twijfel of ik niet beter om 3 uur alvast op kon staan om te voorkomen dat ik me overslaap. Toch het risico maar genomen met als resultaat dat ik nog bijna een uur lekker voor mezelf heb. Â Albert, fijn je weer hier te zien. En hoe zeggen ze dat hier soms "bek op het stuur", ik zeg de aanhouder wint. Â Hanneke, ik weet niet of je het terugleest, maar ik heb vannacht mijn berichten ook aangepast. Vind ik wel zo netjes. Alsnog hartstikke bedankt voor je openheid, vond ik echt heel tof! Â Verder iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Vandaag een half dagje werken. Schakelen. Afgelopen tijd erg moe. Maar wel iedere dag een heerlijk voldaan gevoel na gedane arbeid. Ik heb mijn werk echt gemist. Nu is het zaak om mijn grenzen goed aan te blijven geven. Dagpact: Albert Blondie 27 augustus 2014 bewerkt door blondie6173 huttula en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veganista Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 goodmorning!!! hier is up and running. mijn 7e dag zonder drank. graag meld ik mij aan voor dagpact huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Leuk dat je het zegt..Eline Dat positieve helpt me eigenlijk me er altijd door heen Zou het ook niet willen weten als ik dit niet had...geen fijn beeld..pff Het helpt me overal enorm mee,als ik het even niet ziet zitten Als ik het positieve even kwijt ben..dan kijk ik naar boven..de wolken..zonsondergang..bomen Meestal is hij er dan wel weer. Tis ook niet alleen positief...ook de wilskracht en nu vooral ook de nieuwsgierigheid Terug dat is iets waar ik nooit meer heen wil..dus ja eigenlijk hoord moeten...trap onder mijn achterste ook weleens op zijn plek Makkelijk is het niet maar daar weten wij allen alles van We hebben nog best veel invloed op onszelf..ook al denk je van niet Ook weer zo dubbel Fijne dag allen...maak er wat van. dribbeltje, ProudMary en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Dagpact: Albert Blondie Elzbieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Heerlijk Hut! MG succes met je gesprek vandaag, nu eerst even teruglezen van gisteren ......loop wat achter. Dribbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 He..dribbel je klinkt ook positief...van ik heb er zin aan Das ook een hele belangrijke Zin om het anders te gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Dagpact: Albert Blondie Elzbieta Nikky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Goeie Elzbieta, dagpactje doen. Ik denk dat het je wel gaat bevallen. Succes! Â Ik ben weg. Zegt de weekpacter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Goedemorgen allemaal. Ik heb voortreffelijk geslapen, ik hoop anderen ook. hier is hier stralend blauw, alleen nog wat fris. de hond is uitgelaten en de koffie ingeschonken. vandaag beginnen met voorbereidingen voor de vakantie. iedereen een mooie dag gewesnt en sterkte met de moeilijke momenten. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Hier de pc maar eens opstarten. Mijn favoriet, administratie... Ahum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Good murning iedereen. En wéér een dag met zon? Nú in ieder geval wel. Ik word verwend, zit elke middag heerlijk in de tuin te genieten van het groen en de zon. Heb ook weer heerlijk geslapen. Nu eerst even thee en koffie zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ja lekker..yvonne Trouwens Akelei hoe gaat het met je thee af...bevalt dat nog een beetje Moeilijk deze verandering door te voeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Goeie morgen frummels. Â Vanavond gaat m'n schoonzus weer weg. Jammer altijd want dat is zo gezellig met haar maja ze moet weer naar huis. Het niet drinken bij mij is weer goed gegaan en heb er totaal geen moeite mee gehad gelukkig. Er is dan ook niet zoveel gedronken, das altijd mooi mee genomen. We krijgen vandaag een mooie dag mensen dus geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Bolletje...hoe vond ze je paleis zo na de verbouwing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ja mooi Hut. Ze heeft een hele andere stijl, meer dat ouderwetse maar dit vond ze prachtig. We hebben voor haar van de week ook maar een bankstel gekocht. En gelukkig dat ze is. Ik las even vluchtig de draad van gisteren. Was jij nu ziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Goedemorgen, Â Prachtig weer. Heerlijk. Â Ik mis Suikertje. Of heb ik niet goed opgelet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 goeiemorgen frummers jippiedpippie fietsochtend met maatje en daarna naar het strand life ain't bad at all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden