Spring naar bijdragen

maandag 25 augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve kanjers,

Ietje heel veel sterkte vandaag.

 

Gisteren een supermiddag gehad. Ontzettend gezellig en iedereen voelde zich op z'n gemak. Men kende elkaar niet maar dat was zo over. Er is super weinig gedronken, Veel gelachen en dat deed me heel goed.

Vandaag gaan we paling halen en op bezoek dus weer een hele fijne dag. Jongens wat hebben we het goed. ;):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Stralende zon hier en de deuren sinds een tijd weer open! Goed begin van de dag. Het maakt altijd veel uit voor mij of 's ochtends meteen de zon schijnt. Dus hou ik het weer droog vandaag.

Ietje en Sowhat, sterkte bij de dokters, hoop dat er niks achter weg komt.

 

Dagpact :
Blondie 

Albert

Wimmelt

 

 

Mooie dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

 

Na een leuk maar druk weekend weer terug in het gewone rimte.

Vanmorgen meiden naar school gebracht, spannend maar leuk voor ze.

 
 
Ietje, al een jaar !? Heb je het zo uitgesteld uit angst? Sterkte
 
Ik heb nog even 2uur thuis om te klungelen, vanmiddag een pittig overleg.
Ik wil proberen de verantwoordelijkheid te laten bij de voorzitter, maar heel moeilijk om het fout te zien gaan. 
Ik heb al tig keer vrij netjes aangekaart wat er in mijn ogen nog mist, voor het weekend ben ik minder soft geweest.
(vast niet goed voor mijn bloeddruk ;) )
Na aandringen heeft die voorzitter wat aktie ondernomen, vanmiddag zullen we weer verder kijken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag deze middag,

 

Jopie ik dacht dat ze alleen lek gingen op een punctie. Maar dan krijg je een pleister :P

 

Vanmorgen geobserveerd waarom ik me zo vaak verslaap. Wekker 1 gaat, die hoor ik dus wel. Maar draai me nog een keer om in afwachting van wekker 2 t/m 5 en daar gaat het mis.

Die werken maar half en als ze wel werken dan ben ik al weer zo diep in coma dat ik ze niet hoor. Oplossing, bij de eerste wekker opstaan dus. Erg harde oplossing voor mij want ik ben echt een snoozer. Maar ja wat is belangrijker? 2 tot 3 minuten langer kunnen blijven liggen met het risico dat je je moet haasten of overslaapt? Of met tegenzin opstaan, je even ontzettend zielig voelen maar wel de ruimte hebben om lekker in je eigen tempo wakker te worden? Ik ben nog aan het dubben, maar kan morgen weer oefenen.

Leuke cursus waar ik op zit trouwens, sollicitatietraining, ook fijne oefening om op te staan. Zelfstandig ben ik daar een beetje soft voor mezelf in geworden.

Vandaag gelukt dus! :rose:  voor mezelf. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke,

 

Mocht je dit lezen?

Ik vraag me al een tijdje af wat je daar doet in het klooster? Als je er namelijk over schrijft komt er zo´n rust over me heen. Ligt geloof ik ook wel aan de manier hoe jij hier post, komt op mij heel rustgevend over dat cursief en soms groot en soms klein. Daarom vroeg ik me af of dat ook met je klooster gaan te maken heeft en heeft me het nieuwsgierig gemaakt wat je daar doet.

Dus als je er iets over zou willen delen, zou ik heel leuk vinden.

Om bovenstaande reden lees ik je graag en helpt het me soms in een hyper bui, om heel even rustig te worden. Dankjewel daarvoor!

 

En nu ga ik het vlug plaatsen, want ik zit al dagen te dubben of ik dit wel kan en mag zeggen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

 

Vanochtend bij iemand schoon gemaakt.

Daarna boodschappen.

En nu..moet ik echt wat aan mijn eigen huis doen!!

Was binnenhalen, nieuwe was in de machine, stoffen,zuigen,badkamer,w.c.

Niet zo heel veel zin, maar voldoening is altijd groot als het af is.

Ook bloemen gekocht net,

Wordt het extra gezellig!

 

Ietje en Sowhat;

op de goede uitslag dan maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Ietje, kan je deze week terecht? Dan heb je het maar gehad! En dan de uitslag nog natuurlijk. Wel goed dat je HA je doorstuurt, dat heb ik ook wel eens anders gehoord.

Over dat hardlopen, wat veel van jullie zijn actief zeg! Ver beneden mijn grens, tja, da's lastig. Met zo'n minutenschema beginnen is me echt te weinig, is de moeite niet van het omkleden. Maar aan de andere kant, dit was ook verre van fijn en dan mag ik idd nog blij zijn dat ik geen blessure heb gelopen. En dat was de reden waarom ik een jaar geleden gestopt ben.

Gisteren spontaan visite dus wijn in de koelkast, snel hapjes maken, en ik weer compenseren met hapjes eten, eerst maken en dan toch teveel mee-eten! Eigenlijk hou ik helemaal niet van spontaan visite maar ik wil ook graag gastvrij zijn, past niet zo goed bij elkaar. Eerder was ik juist van de spontane acties, hoe meer mensen hoe meer ik mocht drinken!

Einde van de dag was ik zo moe dat ik tegelijk met de kinderen naar bed ben gegaan, dat gebeurde eerder ook wel eens maar dan was de oorzaak DRANK. Nu nuchter en toch net zo moe in slaap gezakt! Dat was wel fijn. Alhoewel ik het ook weer zonde van de avond vind.

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben dus weer terug. Heb lekker stevig doorgefietst en daar knapte ik van op. Ik denk dat veel van het mij soms wat lamlendig voelen te maken heeft met te weinig beweging. Ik zit maar te lezen. Scharrel wat in mijn huisje of in het klooster. Ik moet daar echt iets aan doen anders gaat het niet goed. En ik zie uit naar mijn nieuwe bril. Mijn glazen waren niet goed meer en de opticien kon zich voorstellen dat ik moeie ogen heb. Ik hoop eind van de week.

 

Ik heb uit het klooster een heel leuk boek meegenomen. Dat ga ik vanmiddag fijn zitten lezen

 

Tot...???

 

 

Hanneke   :sun: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Hanneke voor je reactie. Ben nu naar moeder M aan het luisteren. Wel met een beetje weerstand, want na de betekenis O opgezocht te hebben schrok ik wel een beetje.

(info die niet ter zaken doet)

 

Maar ik luister wel, met een tikkeltje zelfbescherming, maar ik luister wel. Want de manier waarop ze spreekt staat me helemaal aan. Ruimte laten aan zelf beslissen, niet willen overtuigen maar delen.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry bij het 2de filmpje haak ik toch af. Al geeft haar stem mij wel rust.

Ik geloof gewoon niet in God Ietjefietje.

Ik geloof dat je je eigen god bent.

Ik kan me gewoon niet indenken dat 1 mens kan zorgen voor je geluk en voor je lijden.

In mijn problemen waren daar toch meer mensen bij, en was ik zelf degene die het op loste voor mezelf.

 

Wel krijg ik rust van dit alles, dus blijf het volgen.

 

1 mezelf weg :)

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met alle respect voor mensen die geloven hoor. Maar toen wij ontstonden was er nog geen geloof. En die gedachte kan ik maar moeilijk loslaten.

Toch ben ik wel nieuwsgierig naar geloven. Wil er wel iets van horen.

En vind het ook tof dat mensen daar zich door geholpen voelen. Wat ik dan weer niet begrijp is dat mensen een wedstrijd maken van hun geloof. Ze willen graag de beste zijn in hun geloof.

Waarom vechten we eigenlijk over ons geloof?

Ik denk omdat het door mensen bedacht is, en dus mensen hun gelijk willen halen, en dat het best indrukwekkend is dat het zoveel oorlog met zich mee brengt, en zoveel doden.

 

Ik geloof in gidsen, mijn dierbare overledenen die me soms waarschuwen voor fouten die ik kan maken. Ik geloof ook in toeval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...