Spring naar bijdragen

Zondag 24 augustus


Gast akelei

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal

Het is nog niet helemaal licht, gek hoe snel het zomer licht al weer weg is.

Ik zal mijn zware persoonlijke overwegingen van vanochtend voor me houden :) , duimen dat de regen stopt. Dan kan ik gaan sporten.

Ik weet niet waar al die apparaten van Yvonne staan, maar ik heb wel wat kopjes, oploskoffie en thee klaargezet voor wie wil. Waterkoker zelf zoeken?

Heb een hele goede dag vandaag !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Kort maar goed geslapen  :)

Als ik heel eerlijk ben prefereer ik toch gewone koffie boven de oplosversie ;)

Dus maar snel even zetten dan 

post-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
 
En wat betreft de 'sporendiscussie'...... ik durf rustig te stellen dat ík niet spoor. 
Dat is wat mij betreft het stukje jezelf niet al te serieus nemen... 
 
En Plof... ik heb ook zo vaak ruzie met het zetten van plaatjes. 
Zal wel aan de instellingen van de pc liggen  :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve kanjers.

 

Vandaag bbq.wen. Bezoek voelt altijd als een groot cadeau voor me. Lekker mensen verwennen met heerlijk eten enz. Heb 4 fl. wijn in huis en twee bl. bier voor de liefhebbers, en daar heb ik totaal geen moeite mee. Dat is toch het resultaat van bijna 5 jaar droog staan, en de refu.

Die wijn komt zeker wel op want m'n schoonzus blijft 2 dagen ;) . Het bier gaat mee met de andere gasten als ze ze niet drinken en verder heb ik cola, heeeeeel veel cola voor Jan, en voor mijzelf Bitter Lemon. Jan brengt al het vlees mee (hij is keurslager) dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.

Joepie we gaan er vandaag een gezellige dag van maken. Het weer zit in ieder geval erg mee, daar heb ik het mee getroffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwsgierig geworden naar de dagdraad van gisteren, ga ik zo nog even lezen of toch niet? Ik zie het nog wel, kan me soms inderdaad de dingen teveel aantrekken. Wil weer wat actiever worden op de dagdraad maar mijn eigen draadje voelt toch ook wel heel veilig. Voor nu enorm in twijfel of ik ga hardlopen of niet, had ik na een jaar gestopt te zijn weer eenmalig gedaan en zo ongelofelijke spierpijn dat ik nu helemaal geen zin meer heb! Leuk vond ik het toch al niet, maar ja wel gezond natuurlijk en ik WEET dat als het me met de tijd weer wat makkelijker afgaat dat ik na die tijd me super goed voel!

Misschien wordt het wel met een boek in de tuin!

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je MijnGerrit, ik moet ook nog ontbijten. Ga zo ook maar beslag maken; heb meel eieren melk spek stroop kaas.....dat gaat helemaal lukken.

 

@Dribbeltje

Ik ben ook zo vaak weer opnieuw begonnen met hardlopen en elke keer ga ik de eerste keer gelijk driekwartier en dan iets van 8km.....dat lukt dat die dag maar de volgende dagen doet alles zeer en de laatste keer had ik een mini scheur in mijn kuit opgelopen waar ik lang last van had. Ik wil binnenkort ook weer beginnen en ga dan echt maar 20 minuten op rustig tempo, zover dat je het gevoel nog hebt makkelijk 2x zover te kunnen. Dan zie je de volgende dag wel of je te voorzichtig bent geweest en kan je van daaruit een schema maken....zo wil ik het aanpakken na ook te vaak over mijn grens geweest te zijn.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze morgen,

 

Ik heb gisteren de documentaire gekeken "Doe even normaal" en daarvan werd ik best wel blij. Want wat ik 15 jaar geleden al vond komen nu de hulpverleners ook achter, dat je van borderline dus wel kan genezen. Ben dus hartstikke blij dat ik zo´n eigenwijze donderstraal ben en dat ik ondanks de weerstand van de hulpverleners die zeiden dat ik dingen niet zou kunnen ze toch stug ben gaan doen. En ja ik heb mijn neus wel eens gestoten maar ik heb ook zoveel meer uit mezelf gehaald dan wat de uiteindelijke verwachting was dat ik nu over het algemeen wel tevreden over mezelf ben ondanks sommige beperkingen. En even je "gelijk" te krijgen door zo´n documentaire is ook best even lekker.

 

Plofkip, dat was een broodmix, maar die was over de uiterste verkoopdatum, deeg wilde ook al van te voren niet rijzen bleef een papje, dus dat kan er ook iets mee te maken hebben. Buiten dat ik ben gewoon geen keukenprinses, ik steek liever mijn benen bij een ander onder tafel. Veel leuker en veel lekkerder altijd! ;)

 

En die opmerking van Jopie pak ik mee bij mijn volgende personeelsfeest, ik kan dat ook niet. Ik heb dat alleen nooit gezegd en maar gewoon meegedaan met alle gevolgen van dien. Ben best nieuwsgierig hoe het werkt als je gewoon zegt dat je het niet kan. Immers iedereen heeft zo zijn beperkingen, ik moet degene nog tegenkomen die wel alles kan.

 

Fijne dag nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...