Yvonne Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goedemorgen frummers . Koffie en thee staan hier inmiddels al weer klaar. Ik ga beginnen met een bakje thee en even rustig teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Moggu Fruit, wat ben je vroeg? Niet goed geslapen of gewoon lekker zin in de nieuwe dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goedemorgen, Fruit tutten heb jij niet nodig, je hebt een mooi fris koppie..... Ik zit in de fase van stucken plamuren en stutten..... Eerst maar eens koffie en de lamp.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goede morgen, DAGPACT Albert Fijne dag Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hihihi.... ja, zonder wat verf voel ik me ook niet prettig hoor. Goedemorgen Eline en Albert trouwens. Ook mijn date begint om acht uur, hoogste tijd om te vertrekken hier dus. Koffie en thee in de warmhoudkannen , voor de liefhebbers chocola ernaasst. En voor iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Ook maar eens wat doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goede morgen, DAGPACT Albert Nikky Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goedemorgen allen, dank voor de koffie. het is hier heel zonnig maar wel weer fris. Gisteren heeft het toch nog veel geregend de tuin is helemaal verzadigd. maar volgens de berichten zal de zon vandaag wat meer schijnen, nou dat zien we dan wel. vandaag wederom een droge dag voor mij, heerlijk. ook eens kijken wat de bramen doen na alle regen. maak er eer mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goedemorgen, Nikky, mijn bramen doen het goed. Hier ook zonnig, heerlijk. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goedemorgen, Rol hier net mijn bed uit. Uitslapen voor mij. Effe een bakkie en daarna verzinnen wat ik vandaag ga doen. Dagpact: Albert Nikky Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goedemorgen! Te druk met leuke avond gister om af te melden...toen ik er in lag had ik geen zin meer. Vandaag vrij, meiden laatste vakantieweek; we gaan zo met z'n drieën naar de stad Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goedemorgen, hier ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 En hier ook Goeie morgen. Vandaag een daggie winkelen, kijken of ik een salontafel kan scoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goedemorgen, Gisteren ben ik gelukkig weer de baas gebleven. En dat ga ik vandaag weer zo regelen. Dagpact:AlbertNikkyBlondie Wimmelt Pluk de dag maar weer! En dank voor alle steun!! Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Mogge...nestje ligt nog lekker...maar ja ook zo zonde van de dag. Dus eruut..op naar de koffie Staat verders nog niks op programma behalve vanavond Yin Yoga Geen idee maar ik doe mee En dat helemaal niks op programma van de dag geeft ook weer zoiets van onrust Mooi he...naar gevoelens luisteren Fijne dag..sterkte,succes en anders geniet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Met het hele dagpact Ietje? Omdat het kan Veel plezier Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goeiemorgen frummers eindelijk weer eens met de zon wakker worden wat een boost voor mijn humeur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goede morgen deze morgen, Vandaag voel ik spieren die ik geloof ik van mijn leven nog niet gebruikt heb, hoi spieren prettig kennis te maken. Dadelijk weer opruimen dus ik zet mezelf maar even op het dagpact. Dagpact:AlbertNikkyBlondie Wimmelt Ietje Spud Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hé Sowhat, hoe gaat het met je zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hoi en goedemorgen, Begrijp werkelijk niet op grond waarvan iemand ban krijgt, heb er zelf ook even geen zin meer in zo. De groeten aan de kleuterleiding hier, maar niet heus Wens jullie goede dag vanuit stralend noorden des lands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Druk bezig met het maken van cakepops met mijn dochter. Keuken lijkt wel of er een orkaan heeft gewoed Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Goedemiddag, Hier schijnt de zon. Maar ik heb het koud. Ga zo naar de opticien voor nieuwe bril. Is heel hard nodig geloof ik. Gisteren de tandartsen daar ben ik nu weer voor een half jaar klaar. Hoop ik dan toch Vanmorgen de hele ochtend in het Klooster geweest. Was gezellig en goed. Heb een hele goede dag verder. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 (bewerkt) Mijn onrust vandaag... Weet wat ik niet wil.. Er is zat wat ik wel kan doen...dat zijn echt geen rotdingen Toch heb ik er moeite mee om wat te gaan doen. Ik ga me er toch toezetten om een kozijn te verven...dat moet ook af ..kan de verftroep ook uit de kamer Wat ook er achter zit...dat man ook niks aanpakt uitzichzelf...behalve als ik de verfkwast pak Loopt me in de weg nu ik bezig ga...wil zich ermee bemoeien. Toch maar wat van gezegd...dat er meer is als dit plekje waar ik nu bexig ben En ja...das niet leuk om te horen Hij voelt zich waarschijnlijk schuldig dat hij niks doet...of zoiets Ik heb mijn kozijn weer voor mezelf en kan nu rustig verven Straks is het af en heb dan een voldaan gevoel...weet het bijna wel zeker Dit zijn wel de gevoelens die ik voorheen ook wegzoop..die ik nu zie..toelaat of mee aan de slag ga Dat hoort bij mijn ontdekkingsreis.....telkens weer dat stukje onrust toelaten om te kijken wat het is 21 augustus 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Ach ja Hut, als je niet zegt wat een man moet doen, dan "ziet"hij dat gewoon niet uit zichzelf. (Sorry mannen ) Ha,ha wijfie, Dus je zorgt eerst dat je maag goed gevuld is tussen 5 en 7, en daarna ga je nog een chineesje halen . Heb het trouwens maar koud. Toch zegt de thermometer dat het 21 graden is. Brrr, voelt als 16. Ben toch altijd het best in mijn element tussen de 24 en 26 graden. En ik hoor jullie steeds over zon. Nou, nog weinig zon gezien helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Buiten temperatuur, is hier trouwens 15 graden. Toch niet normaal voor augustus! En dan te bedenken dat we zulk lekker weer hebben gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden