blondie6173 Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goedemorgen, In het donker aan een bakkie. Zo weer werken. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goedemorgen Blondie en alle anderen die later komen, Ook ik zit in het donker koffie te drinken. Ik ben alweer een tijdje op en voel met beter dan gisteren. Ik ga er weer een mooie dag van maken. Straks naar het Klooster. Eens zien wat ze daar voor me te doen hebben. Werk ze wie werken moet. Sterkte wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goedemorgen Hanneke en Blondie. Lichtje aan hier en even snel koffie en thee zetten dan maar. Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Nog eentje dan voor ik in de benen ga. Vooralsnog droog. Nu maar hopen dat dat zo blijft zolang ik op mijn fietsje zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Hier hoost en stormt het op dit moment.... werk ze Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Dank je. Ben weg, laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goedemorgen! Werk-ze Ik ga ook weer de deur uit! Jen, mooie overpeinzing gister! Dagpact: Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goede morgen allen, Dagpact: Blondie Vol Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goedemorgen, hier redelijk blauwe lucht en wat wind Beetje duf dus eerst maar eens een bak koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goedemorgen, Na een nagenoeg slapeloze nacht zit ik nu te ontbijten. Zo naar mijn werk. Hier schijnt de zon nog, maat het waait wel behoorlijk. Heb het allemaal goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Mogge....ook voor AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Gefeliciteerd Gipsy met 2 weken. Nu rustig verder. One day at a time. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goedemorgen allemaal Ik heb een nachtje bij mijn zus geslapen heerlijk. En sta nu twee weken droog!!! Dagpact: Blondie Vol Albert Gipsy Nikky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goedemorgen allemaal. Lekker vroeg. De hond is alweer uitgelaten, lekker fris buiten een beetje herfst. vandaag de laatste hand aan het verven van de keuken en dan langzaam voorbereiden op de vakantie over anderhalve week. we gaan weer met de tent naar spanje om de zomer wat te verlengen. Het wordt daar in het naseizoen steeds drukker met ouderen. nu aan de koffie. allen een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Gipsy , proficiat, de eerste twee weken zijn echt het zwaarst. En.. mijn vakantie is voorbij, start werken ..heb er zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Zo computer uit en nog een beetje lezen voor ik naar het klooster ga. Heb het goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goeie morgen kanjers. Ha Ap. weer terug. Gelukkig. We gaan er weer voor hé? Ik ga zo werken. Hopelijk blijft het hier een beetje droog maar als ik de buienradar bekijk, moet ik de deur achter vandaag maar dicht houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goedemorgen frummers, Vandaag mag ik mijn nieuwe onderkomen opnieuw bekijken. Maten nemen, bekijken waar nog een likje verf of behangetje moet komen alvorens er in te trekken. Heb er zin in. Gipsy gefeliciteerd met je twee weken droog! Tot later. Heb het goed. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Gypsy, mooie basis nu op naar de maand!! dag per dag uiteraard en met volste vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Gipsy :rose: :rose: :rose: Mensen ik ben er vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Klinkt goed Trotse Marie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goedemorgen, kan nog net. Even hier niet geweest na zaterdag, kan heel goed tot 10 tellen. Niet te snel oordelen en helemaal niet veroordelen, mensen bedoelen het vaak goed, maar ach Letje, hoop dat je ondanks bagger weer hier in noorden jullie je toch vermaken, kop op he. Voor iedereen goede dag Mijn Gerrit, waarom heb je zo lang vakantie? Is maar vraag hoor, antwoorden hoeft niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Mijn werkdag zit er weer op. Op weg naar huis in de metro. Zo maar effe flink stuk lopen met hond om koppie leeg te laten waaien. Wat een rommeltje op het werk en deze trien kan dat maar moeizaam loslaten. Niet mijn verantwoordelijkheid, maar het kriebelt om deze wel te nemen... Zennnnnn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden