Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 augustus 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Gewoon proberen te blijven lachen Rapske. ;)

 

Zo zeg hier ruikt het me toch een partij lekker. Buurvrouw is aan het koken. Ik denk dat ik m'n hand maar ga verbinden, en flink mank ga lopen, peper in m'n neus doen zodat het net lijkt of ik flink gehuild heb, en dan heel zielig aanbellen en zeggen dat ik niet kan koken. Trappen ze zeker in. :P

 

Sombrero :rose: :rose: :rose: :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, goedeavond,

 

Morgen ga ik met een vriend uit het klooster met mijn auto naar mijn moeder. Ik vind het heel spannend. Ik zal rijden. Maar eventueel kan hij het overnemen. Ik kom 's avonds weer terug.

 

Verder weet ik niet zoveel te melden.

 

Iedereen een heel goed weekend en tot zondag.

 

Hanneke  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MG, op de valreep ook van mij: gefeliciteerd!

 

Heb net een David Bowie liedje voor je geluisterd. Jij op naar het hele jaar nu. En zoals Bowie zei:  "I don't know where I'm going from here, but I promise it won't be boring."

 

On a different note: heb zojuist een van mijn eerste echte trekmomenten "overwonnen" en dat dat lukte had alles te maken met het dagpact. Hoera dus ook voor het dagpact.

 

Yj

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MG, en nu is dat klaar.

 

Nu eerst jij. VAN HARTE GEFELICITEERD MET 6 MAANDEN. Heel fijn voor jou en jouw geliefden. Je neemt jezelf serieus en je neemt iedereen mee en dat waardeer ik zeer. Het is fijn dat jij dit forum een warm hart toedraagt. Het helpt jou en DAT HELPT ONS. 

Dank je wel voor je trouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk het gevoel dat het ook fysiek nu weer wat beter gaat.

mijn darmen zijn weer tot rust gekomen.

Afgelopen nacht onverwacht een logeetje. Dat onverwachte kan ik nu veel beter mee overweg dan toen ik dronk.

Ben ik (net als mijn dichter) heel blij mee. Ik ben veel spontaner geworden.

Vanmiddag nog even naar de stad geweest, de laatste schoolspullen gekocht voor mijn dochter.

Nieuwe tas, sportschoenen. En dan maar genieten van dat blije gezicht van mijn dochter.

Zij heeft nog 2 weken vakantie, ik mag maandag weer aan het werk. Zo totaal nog geen zin in.

Ook hierin voel ik verandering. Was ik eerder blij om na 6 weken thuis weer aan het werk te gaan, nu heb ik het thuis ook fijn.

Nu lekker op de bank. Athletiek kijken, dochterlief naast me aan het loomen. Gewoon ontspannen samenzijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was dus in de supermarkt, keek het drankpad in en dacht : hier heb ik niets meer te zoeken, gelukkig en dat was dat.

Meld me dus droog af en verheug me op nieuwe weekpact, waar iemand dan mijn naam op kan zetten, op mijn verzoek.

Het lukt mij nog steeds niet, ligt aan mijn pc.

 

Welterusten allen. Zelf ga ik nog een film kijken, want de herrie en vooral het gedreun v.d. kermis maakt mij het slapen onmogelijk.\

Geeft niet echt, want ik ga normaal ook laat naar bed. Voordeel van gepensioneerd zijn.

 

:)       :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...